Oletko lukenut Pekka Mykkäsen kirjan "Likainen somesota" ?
Likainen somesota : kertomus ministeri Riikka Purran rasismikohun ympärillä käydystä somesodasta, perussuomalaisten aggressiivisesta viestintäkulttuurista ja yhteiskunnallisen keskustelun myrkyttymisestä.
"Purran temppuilu olisi tuskin onnistunut kenenkään muun kuin Orpon kanssa.
Perussuomalaisten vuosia kestänyt aggressiivinen kampanja kantaa hedelmää: Palkittu ylikomisario savustetaan ulos sosiaalisesta mediasta ja lopulta poliisivoimista. Toimittaja pakenee Turusta Helsinkiin, kun Jussi Halla-ahon Facebook-päivityksestä käynnistynyt laaja digihäiriköinti muuttuu fyysisiksi hyökkäyksiksi tosielämän puolella. Helsingin yliopiston rehtori valittelee, ettei hän saa enää tutkijoita puhumaan julkisuudessa, koska se voi johtaa viharyöppyihin ja tappouhkauksiin. Vihainen keskustelukulttuuri saa myös monet suomalaiset empimään politiikassa vaikuttamista.
Pekka Mykkänen perkaa teoksessaan perussuomalaisten poikkeuksellista somehistoriaa ja suomalaisen keskustelukulttuurin myrkyttymistä. Miten perussuomalaisten kannattajien hyökkäävä somekäytös sai alkunsa? Mitä seurauksia on vihapuheella?
Linkissä on kritiikkiä kirjasta.
Persut nousi hallitukseen tuhoamaan Suomea sisältäpäin.
"Purran temppuilu olisi tuskin onnistunut kenenkään muun kuin Orpon kanssa.
Orpon tavoite oli olla pääministeri neljä vuotta ja koska se oli itsetarkoitus
Orpo on ollut alusta asti valmis myymään kaikki kokoomuslaiset arvonsa
Perussuomalaisten alttarille. Vakka löysi kantensa."
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/tapio-tuomaala/miten-likaisen-somesodan-desantit-nousivat-hallitukseen-tuhoamaan-suomea-sisalta-pain/
Harrastatko kirjallisuutta ?
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987673- 1055532
- 2664738
- 494693
- 693425
- 502778
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254