Mutta tiedän vihaat minua.. En halua häiritä sinua.... Salaa kait silti saan sua rakastaaa...
Haluaisin laittaa H sinulle viestiä
13
729
Vastaukset
- Anonyymi
Laita h*ntti myös oma kkrjaimesi, ettei eräs luule näitä säälittäviä lätinöitä minun kirjoituksiksi.
- Anonyymi
Harri älä !
- Anonyymi
Tai minun lätinöiksi senkin höntti, en ole tarpeeksi humalassa vielä siihen.
- Anonyymi
Voit laittaa viestiä milloin vaan.
- Anonyymi
Kiitos Hannu❤️
- Anonyymi
Laita vaan, jos tahdot. En vihaa sinua.
- Anonyymi
Viestillä asiat selviää....
- Anonyymi
Joten laita viestiä 🤔
- Anonyymi
Jos minulle niin mietin että oot hölmö jos kirjoitat tänne. Ootkos kuvitellut jotain lähiaikoina?
- Anonyymi
En halua viestiä sinulta. Et rakastanut minua silloin etkä nyt. Haluat hallita kaikkea. Olet saanut takaisin hänet ketä silloin rakastit ja rakastat. Menetät hänet, jos et huolehdi hänestä paremmin. Ymmärsit sen jo kerran itsekin, minä en ole oikea sinulle etkä sinä minulle.
- Anonyymi
Tämä on H- naiselta miehelle muutaman vuoden taakse .
- Anonyymi
Elä sie niistä hannuista, elämäs on edessä vielä
- Anonyymi
Mistä sen muka tuntee tahi huomaa? Mikä paljasti tunteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311