Jotain ...
Ei ole sinua näkynyt pitkään aikaan
Oli joskus
35
636
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärsin, ettei seurani ole toivottua.
- Anonyymi
Ymmärsit oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsit oikein.
Väärin, tuo ei ole ap:ltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsit oikein.
Aika eksoottista, sinä sarvinen tiesit heti kertoa tälle anonyymille mistä on kyse. SivusTa
- Anonyymi
Teit siitä liian julkisen, sori.
- Anonyymi
Oon miettinyt asioita ja vetänyt hiljalleen pakkaani kasaan viime vuoden koettelemuksieni jälkeen. Harvakseltaan ollut liikkeellä.
Eilen havahduin siihen, että olen antanut sinulle anteeksi ja muistellut hyviä puoliasi joista ehkä jotain pientä näyttöä oli. Et tainnut olla ihan niin vammainenkaan mitä jossain vaiheessa katkerana pohdin.
Katkeruus johtui, että olisin kaivannut miehistä tukeasi vierelleni näinä vuosina ja tämä kokemus sai minut täysin sinua vastaan. Selvisin, mutten ota siitä mitään gloriaa, mieluummin sanon tarvitsevani toista ihmistä ja juurikin miestä, kun esitän arjen yksinäistä sankaria.
En tiedä, mihin tästä, tie on avoin. Täälä kävin nyt vaan nalkuttamassa yhteiskunnallisista epäkohdista julkisesti, halusin sanoa sanottavani.
Eipä muuta, kohdataan jos onni suo. Senhän toki tiedät, että aina sinua näen mielelläni ja kaikista tunteistani huolimatta se aina tuottaa minulle mitä suurinta iloa.
https://youtu.be/nEj2gtItaQU?si=fOqaQPX9tQBU7oLz- Anonyymi
En ole kyllä kovin miehinen, kromosomit xx
- Anonyymi
Kommentoit vammaisuutta..??
Elä elä ala ees moista spekuloimaan kun et näköjään tiedä mistä on kyse ihan oikeasti vammaisuudessa.
Jos olet ns. pettynyt ihmissuhteessa, niin et voi käydä nimittelemään vammaiseksi sitä toista osapuolta jos olet pettynyt häneen.
Ei täyty vammaisuuden kriteerit..
Ota selvää mitä on oikeasti vammaisuus.
Ps. Voit itsekin joskus olla .......
Ajele varovasti liikennesääntöjä noudattaen 🥰 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä elä ala ees moista spekuloimaan kun et näköjään tiedä mistä on kyse ihan oikeasti vammaisuudessa.
Jos olet ns. pettynyt ihmissuhteessa, niin et voi käydä nimittelemään vammaiseksi sitä toista osapuolta jos olet pettynyt häneen.
Ajele varovasti liikennesääntöjä noudattaen 🥰Täyspäinen kyllä ymmärtää mitä vammasella oikeasti tarkoitetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyspäinen kyllä ymmärtää mitä vammasella oikeasti tarkoitetaan.
Ei sulla ois yksäri heittää jotain asiantuntijalausuntoa tuolle kun koulutus kerran siihen riittää? Voimia sinne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajele varovasti liikennesääntöjä noudattaen 🥰Jos ihminen on itsensä vuoksi jotenkin kyvytön normaaliin toimintaan, niin hän on jossain määrin vammainen. Eri asia jossei halua olla sosiaalinen. Jos ihminen ei pysty katsomaan silmiin ja tuleen terveesti jutteleen ja kärsii siitä itse ja aiheuttaa kärsimystä, niin se on vammaista toimintaa. Itse olen voimakas esikoinen ja maailma on minun ja jos joku tuolleen käyttäytyy, hän on itseäni alemmalla tasolla laadullisesti, eikä tule mitään. Tämä on tosiasia, jota ei mitään tule ikinä muuttamaan. Jos tunnen, että mies käyttäytyy kuin joku hyysättävä lapsi ja on emotionaalisesti ja toiminnallisesti kyvytön, niin en kai nyt ala, ihan niin pervo en tosiaankaan ole.
Moni jota pidetään normaalina voi olla jälkeenjäänyt, emotionaalisesti. Nykyään monet onkin tämmöisiä leikkijöitä ja esittäjiä.
Näistä asioista koituu harmia muille ja koko yhteiskunnalle. Edesvastuuttomuutta, lapsellista itsekkyyttä, epäluotettavuutta ja pettymyksiä.
Tämmöiset ihmiset on minusta todellakin vammaisia. Pitäisi edes tajuta vastuunsa ja lakata pyytämästä sitä loputonta lässytystä ja ymmärrystä ja OPETELLA KÄYTTÄYTYMÄÄN.
90-00-luvuilla oli kiva hengailla ihmisten kanssa, puhua suoraan, lähentyä ja jopa sekstailla. Nykyihmiset niin vastenmielisiä tolvanoita ettei tee mieli olla missään tekemisissä. Minäminäminä-leikki ja lapsellisuus saa alapääni kuivumaan ihan totaalisesti. Tosin se kuivuu nyt kai jo kohta muutenkin, joten menetys ei ole suuri. Suurempi menetys olisi jos olis pannut noita pellejä tuolla, nöyryyttänyt itseään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulla ois yksäri heittää jotain asiantuntijalausuntoa tuolle kun koulutus kerran siihen riittää? Voimia sinne
Ja muuten tällainen miten nämä piirit sanookaan ableismi taitaa olla kaksoisstandardien piirittämä käsite mitä tättähäärää lukee
- Anonyymi
Olen voinut tosi huonosti
- Anonyymi
Missähän sitä olisi pitänyt näkyä??
- Anonyymi
No tuossa aika lähellä, 400m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kyllä niin naisen vastaus taas. Ooks tumma vai vaalea, pitkät vai lyhkät?
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stnan kyylä,lopeta jo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stnan kyylä,lopeta jo!
Koetko nämä palstasedän etäisyyskirjoitukset sillä tavalla läheisiksi, että tällaisesta on hyvä proosailla ja kerätä hihat alleihin? Ei hyvää päivää, kai sinä uskot asiaasi itse, muut ehkä ei niinkään enää, mutta kauan siihen menikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulen tänään la n.1900,tulethan,tiedän paikan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetko nämä palstasedän etäisyyskirjoitukset sillä tavalla läheisiksi, että tällaisesta on hyvä proosailla ja kerätä hihat alleihin? Ei hyvää päivää, kai sinä uskot asiaasi itse, muut ehkä ei niinkään enää, mutta kauan siihen menikin
Ihan yleisesti kommentoin etäisyys on liian pieni mikä voi aiheuttaa naapureissa joko ahdistusta tai vihaa.
- Anonyymi
Eikä tule näkymäänkään.
- Anonyymi
Nämä sinun linjaukset vaihtuu yksäri aika kiinnostavasn kaksinapaisesti
- Anonyymi
Vältän tietoisesti varattua. Särjit sydämeni.
- Anonyymi
Miks antaa tollanen valta toiselle ihmiselle.
- Anonyymi
Miten varattu voi särkeä sydämen?
- Anonyymi
No hyvä jos näin.tiedät kyllä mitään rikkoa en halua.
- Anonyymi
Kenelle...
- Anonyymi
No suhteuta vaikka siihen tämä palstaäijän setti, että kuinka usein te olette näkyilleet tai kuinka usein arvelet joidenkin muiden näkyilleen, palstatodellisuutta tosielämään soveltava para noidi freenikko, jolla on tarve sekaantua joka asiaan, koska päässä vippaa
- Anonyymi
Joskus oli jotain monellakin, totta.
- Anonyymi
Kadoksissa olen kaiken keskellä ja itseni kanssa.
- Anonyymi
Hieman sama homma.
Niin paljon toivoisin että mut löydettäisiin,
ja että mua halittaisiin....
- Anonyymi
jos mulle, niin vähän jäi ja aika meni ohitse. Hymyillään kun tavataan, ja mukavia ajatuksia, ei mitään rivoa, tai ainakaan en tiedä että olisi ollut mitään pahaa. Hyvää jatkoa!
- Anonyymi
Näin on. E
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298