Totuus ei pala tulessakaan

Anonyymi-ap

Jos rakkaus on totuus, on se ikuinen.

36

879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viisaita yön viisauksia
      Onko sinulla ikuinen rakkaus tunne johonkin

• Anonyymi

Kiitos, mitä arvelisit?… kyllä minulla on .

• Anonyymi

Ne on pahimpia kun henkilö tajuaa vasta jälkijunassa liian myöhään mitä menetti.. sellanen rakkauden tunne on paha palkka. Joka jää jälkeesi ikuisesti muistuttamaan sinua. Kaikki ei synny samanlaisina. Oppirahat on kovat toisille.

• Anonyymi

Mulla on, harmi

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kyllä sillä on tekemistä.

• Anonyymi

Ja sä et saa edes rahalla 😁

• Anonyymi

Näinhän se menee! 🪽

• Anonyymi

Noinhan se menee☝️

• Anonyymi

Jumala on täydellinen rakkaus. Ihmiset rakastaa vähän niin kuin miten sattuu ja se todella on vajavaista heillä toi rakastaminen 🪽

• Anonyymi

Näin on😍👍

• Anonyymi

Ihmisten rakkaus on vajavaista. Ihmiset rakastaa vähän niinkuin miten sattuu mutta Jumalan rakkaus on täydellistä. 🪽

• Anonyymi

Enpä tiedä tuosta. Kymmeniä tuhansia kuolleita Gazassa, "jumalan valitun kansan" tappamia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä tiedä tuosta. Kymmeniä tuhansia kuolleita Gazassa, "jumalan valitun kansan" tappamia.

Ehkäpä vedät nyt ”mutkia suoraksi”. Jumala ei ole käskenyt tappaa ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En väittänytkään niin. Opettele lukemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En väittänytkään niin. Opettele lukemaan.

Kyllä tuossa on suora vihjaus uskontoon. Opettele itse kirjoittamaan suoraan, mitä haluat sanoa, ettei tarvitse käyttää raukkamaisia vihjauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne vähän niin ajattelevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän taisi viitata Israeliin ns jumalan valittuna kansana. Tämä sinun pyrkimys ymmärtää väärin vaatii jo lahjakkuutta ns

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän taisi viitata Israeliin ns jumalan valittuna kansana. Tämä sinun pyrkimys ymmärtää väärin vaatii jo lahjakkuutta ns

Ja arabit eivät olleet menossa neitsyiden luo paratiisiin? Ja mitä sai tehdä vääräuskoisille. Siellä on monta valittua kansaa Israelissa. Turha tehdä yhdestä uskonnosta syyllistä.

• Anonyymi

Tämä on yksi lempisanonnoistani nykyään. Ja kyllä, ikuista on.

• Anonyymi

❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️

🤍

• Anonyymi

Kun menetät kaiken ja tulet tänne hämmentyneenä..

• Anonyymi

Selvä peli.

• Anonyymi

Kun kaikki on pilalla ja jäät tänne roikkumaan!

• Anonyymi

Niin kuvittelin,mutta en jaksa enää uskoa siihen.Haluan oikeasti kuolla,minun olisi pitänyt pelätä.

• Anonyymi

Pelätä mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelätä mitä?

Ja taas jatkuu kysymyksillä pommitus palstasedän höpinöihin🥱

• Anonyymi

tulen rakastamaan .sua aina.. 💕hirvee ikävä. tuntunu taas kipua rinnassa…. voi kun tietäisit miten paljon sua ajattelen 🥺

• Anonyymi

huomenta mun rakkaalle🕊️

• Anonyymi

Kumpi sää oot liäkki vai tohotin? Palaan/palan ehkä myöhemmin asiaan euron vihjausten linjaa myötäillen. Sivusta

• Anonyymi

Olen huomannut, että jos rakastun.. en unohda koskaan.

• Anonyymi

Minä olen samanlainen. Toki tämä on vasta toinen kerta ja varmaan viimeinen kun sitä ihmistä miettii. Ja edellinen oli vajaa 20 vuotta sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen samanlainen. Toki tämä on vasta toinen kerta ja varmaan viimeinen kun sitä ihmistä miettii. Ja edellinen oli vajaa 20 vuotta sitten.

sivusta olin.

• Anonyymi

Mutta jos paperit laittaa palamaan astiaan, niin niitähän ei silloin enää ole, eikö niin?

• Anonyymi

Kun sähköpostin pistää roskakoriin, niin sitäkään ei enää ole

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      97
      17137
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      39
      9913
    3. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      29
      4911
    4. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      233
      3865
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      33
      3123
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      14
      2820
    7. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      110
      2771
    8. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      25
      2712
    9. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      50
      2607
    10. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      2480
    Aihe