Jos rakkaus on totuus, on se ikuinen.
Totuus ei pala tulessakaan
36
845
Vastaukset
- Anonyymi
Viisaita yön viisauksia
Onko sinulla ikuinen rakkaus tunne johonkin- Anonyymi
Kiitos, mitä arvelisit?… kyllä minulla on .
- Anonyymi
Ne on pahimpia kun henkilö tajuaa vasta jälkijunassa liian myöhään mitä menetti.. sellanen rakkauden tunne on paha palkka. Joka jää jälkeesi ikuisesti muistuttamaan sinua. Kaikki ei synny samanlaisina. Oppirahat on kovat toisille.
- Anonyymi
Mulla on, harmi
- Anonyymi
Rakkaudella ole mitään tekemistä totuudenkaan kanssa
https://youtube.com/shorts/qTwpdzSJCnY?si=Sk7_qJYP9d4m4p8d
Ja pillua saa rahallakin- Anonyymi
Kyllä sillä on tekemistä.
- Anonyymi
Ja sä et saa edes rahalla 😁
- Anonyymi
Näinhän se menee! 🪽
- Anonyymi
Noinhan se menee☝️
- Anonyymi
Jumala on täydellinen rakkaus. Ihmiset rakastaa vähän niin kuin miten sattuu ja se todella on vajavaista heillä toi rakastaminen 🪽
- Anonyymi
Näin on😍👍
- Anonyymi
Ihmisten rakkaus on vajavaista. Ihmiset rakastaa vähän niinkuin miten sattuu mutta Jumalan rakkaus on täydellistä. 🪽
- Anonyymi
Enpä tiedä tuosta. Kymmeniä tuhansia kuolleita Gazassa, "jumalan valitun kansan" tappamia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä tiedä tuosta. Kymmeniä tuhansia kuolleita Gazassa, "jumalan valitun kansan" tappamia.
Ehkäpä vedät nyt ”mutkia suoraksi”. Jumala ei ole käskenyt tappaa ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En väittänytkään niin. Opettele lukemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En väittänytkään niin. Opettele lukemaan.
Kyllä tuossa on suora vihjaus uskontoon. Opettele itse kirjoittamaan suoraan, mitä haluat sanoa, ettei tarvitse käyttää raukkamaisia vihjauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne vähän niin ajattelevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän taisi viitata Israeliin ns jumalan valittuna kansana. Tämä sinun pyrkimys ymmärtää väärin vaatii jo lahjakkuutta ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän taisi viitata Israeliin ns jumalan valittuna kansana. Tämä sinun pyrkimys ymmärtää väärin vaatii jo lahjakkuutta ns
Ja arabit eivät olleet menossa neitsyiden luo paratiisiin? Ja mitä sai tehdä vääräuskoisille. Siellä on monta valittua kansaa Israelissa. Turha tehdä yhdestä uskonnosta syyllistä.
- Anonyymi
Tämä on yksi lempisanonnoistani nykyään. Ja kyllä, ikuista on.
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
🤍
- Anonyymi
Kun menetät kaiken ja tulet tänne hämmentyneenä..
- Anonyymi
Selvä peli.
- Anonyymi
Kun kaikki on pilalla ja jäät tänne roikkumaan!
- Anonyymi
Niin kuvittelin,mutta en jaksa enää uskoa siihen.Haluan oikeasti kuolla,minun olisi pitänyt pelätä.
- Anonyymi
Pelätä mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelätä mitä?
Ja taas jatkuu kysymyksillä pommitus palstasedän höpinöihin🥱
- Anonyymi
tulen rakastamaan .sua aina.. 💕hirvee ikävä. tuntunu taas kipua rinnassa…. voi kun tietäisit miten paljon sua ajattelen 🥺
- Anonyymi
huomenta mun rakkaalle🕊️
- Anonyymi
Kumpi sää oot liäkki vai tohotin? Palaan/palan ehkä myöhemmin asiaan euron vihjausten linjaa myötäillen. Sivusta
- Anonyymi
Olen huomannut, että jos rakastun.. en unohda koskaan.
- Anonyymi
Minä olen samanlainen. Toki tämä on vasta toinen kerta ja varmaan viimeinen kun sitä ihmistä miettii. Ja edellinen oli vajaa 20 vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen samanlainen. Toki tämä on vasta toinen kerta ja varmaan viimeinen kun sitä ihmistä miettii. Ja edellinen oli vajaa 20 vuotta sitten.
sivusta olin.
- Anonyymi
Mutta jos paperit laittaa palamaan astiaan, niin niitähän ei silloin enää ole, eikö niin?
- Anonyymi
Kun sähköpostin pistää roskakoriin, niin sitäkään ei enää ole
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1217435Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?927210Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277139Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t646285Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t35734Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik975628Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455434Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa655275Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus435158Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274656