Totuus ei pala tulessakaan

Anonyymi-ap

Jos rakkaus on totuus, on se ikuinen.

28

695

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viisaita yön viisauksia
      Onko sinulla ikuinen rakkaus tunne johonkin

• Anonyymi

Kiitos, mitä arvelisit?… kyllä minulla on .

• Anonyymi

Ne on pahimpia kun henkilö tajuaa vasta jälkijunassa liian myöhään mitä menetti.. sellanen rakkauden tunne on paha palkka. Joka jää jälkeesi ikuisesti muistuttamaan sinua. Kaikki ei synny samanlaisina. Oppirahat on kovat toisille.

• Anonyymi

Mulla on, harmi

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kyllä sillä on tekemistä.

• Anonyymi

Ja sä et saa edes rahalla 😁

• Anonyymi

Näinhän se menee! 🪽

• Anonyymi

Jumala on täydellinen rakkaus. Ihmiset rakastaa vähän niin kuin miten sattuu ja se todella on vajavaista heillä toi rakastaminen 🪽

• Anonyymi

Näin on😍👍

• Anonyymi

Ihmisten rakkaus on vajavaista. Ihmiset rakastaa vähän niinkuin miten sattuu mutta Jumalan rakkaus on täydellistä. 🪽

• Anonyymi

Enpä tiedä tuosta. Kymmeniä tuhansia kuolleita Gazassa, "jumalan valitun kansan" tappamia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä tiedä tuosta. Kymmeniä tuhansia kuolleita Gazassa, "jumalan valitun kansan" tappamia.

Ehkäpä vedät nyt ”mutkia suoraksi”. Jumala ei ole käskenyt tappaa ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En väittänytkään niin. Opettele lukemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En väittänytkään niin. Opettele lukemaan.

Kyllä tuossa on suora vihjaus uskontoon. Opettele itse kirjoittamaan suoraan, mitä haluat sanoa, ettei tarvitse käyttää raukkamaisia vihjauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne vähän niin ajattelevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän taisi viitata Israeliin ns jumalan valittuna kansana. Tämä sinun pyrkimys ymmärtää väärin vaatii jo lahjakkuutta ns

• Anonyymi

Tämä on yksi lempisanonnoistani nykyään. Ja kyllä, ikuista on.

• Anonyymi

❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️

🤍

• Anonyymi

Kun menetät kaiken ja tulet tänne hämmentyneenä..

• Anonyymi

Niin kuvittelin,mutta en jaksa enää uskoa siihen.Haluan oikeasti kuolla,minun olisi pitänyt pelätä.

• Anonyymi

tulen rakastamaan .sua aina.. 💕hirvee ikävä. tuntunu taas kipua rinnassa…. voi kun tietäisit miten paljon sua ajattelen 🥺

• Anonyymi

huomenta mun rakkaalle🕊️

• Anonyymi

Kumpi sää oot liäkki vai tohotin? Palaan/palan ehkä myöhemmin asiaan euron vihjausten linjaa myötäillen. Sivusta

• Anonyymi

Olen huomannut, että jos rakastun.. en unohda koskaan.

• Anonyymi

Minä olen samanlainen. Toki tämä on vasta toinen kerta ja varmaan viimeinen kun sitä ihmistä miettii. Ja edellinen oli vajaa 20 vuotta sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen samanlainen. Toki tämä on vasta toinen kerta ja varmaan viimeinen kun sitä ihmistä miettii. Ja edellinen oli vajaa 20 vuotta sitten.

sivusta olin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      69
      3194
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      45
      3033
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2331
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      341
      1980
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1759
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1565
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      12
      1422
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      11
      1243
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      45
      1184
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1120
    Aihe