Jos rakkaus on totuus, on se ikuinen.
Totuus ei pala tulessakaan
20
309
Vastaukset
- Anonyymi
Viisaita yön viisauksia
Onko sinulla ikuinen rakkaus tunne johonkin- Anonyymi
Kiitos, mitä arvelisit?… kyllä minulla on .
- Anonyymi
Ne on pahimpia kun henkilö tajuaa vasta jälkijunassa liian myöhään mitä menetti.. sellanen rakkauden tunne on paha palkka. Joka jää jälkeesi ikuisesti muistuttamaan sinua. Kaikki ei synny samanlaisina. Oppirahat on kovat toisille.
- Anonyymi
Mulla on, harmi
- Anonyymi
Rakkaudella ole mitään tekemistä totuudenkaan kanssa
https://youtube.com/shorts/qTwpdzSJCnY?si=Sk7_qJYP9d4m4p8d
Ja pillua saa rahallakin- Anonyymi
Kyllä sillä on tekemistä.
- Anonyymi
Näinhän se menee! 🪽
- Anonyymi
Jumala on täydellinen rakkaus. Ihmiset rakastaa vähän niin kuin miten sattuu ja se todella on vajavaista heillä toi rakastaminen 🪽
- Anonyymi
Näin on😍👍
- Anonyymi
Ihmisten rakkaus on vajavaista. Ihmiset rakastaa vähän niinkuin miten sattuu mutta Jumalan rakkaus on täydellistä. 🪽
- Anonyymi
Enpä tiedä tuosta. Kymmeniä tuhansia kuolleita Gazassa, "jumalan valitun kansan" tappamia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä tiedä tuosta. Kymmeniä tuhansia kuolleita Gazassa, "jumalan valitun kansan" tappamia.
Ehkäpä vedät nyt ”mutkia suoraksi”. Jumala ei ole käskenyt tappaa ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En väittänytkään niin. Opettele lukemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En väittänytkään niin. Opettele lukemaan.
Kyllä tuossa on suora vihjaus uskontoon. Opettele itse kirjoittamaan suoraan, mitä haluat sanoa, ettei tarvitse käyttää raukkamaisia vihjauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne vähän niin ajattelevat.
- Anonyymi
Tämä on yksi lempisanonnoistani nykyään. Ja kyllä, ikuista on.
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
🤍
- Anonyymi
Kun menetät kaiken ja tulet tänne hämmentyneenä..
- Anonyymi
Niin kuvittelin,mutta en jaksa enää uskoa siihen.Haluan oikeasti kuolla,minun olisi pitänyt pelätä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013