Siellä toisessa maailmassa me ollaan yhdessä

Pahoja asioita ja ihmisten ahdistelua tapahtui sielläkin, mutta ei tällä tasolla, siellä minun ei tarvinnut esittää lukiossa vastakohtaa aidosta persoonastani. Se on mun määränpää, ja paikka missä on hyvä olla, silti pelkästä puhtaasta epätoivosta, yritän pakottaa tämänkin maailman taipumaan tahtooni, mutta epäonnistun ja tuhoan itseäni vain siinä samalla. Tämä on tragedia, useita asioita meni väärin tässä maailmassa, joka johti tähän lopputulemaan, surullisen koomista, tragedista ja todella julmaa. Silti uskon, että ei ole sula mahdottomuus, että voimme olla tässäkin maailmassa yhdessä, Veera rakas. Ystäviesi ja muiden ihmisten taivuttelu tahtoomme tulee olemaan todella haasteellista ja vaikeaa, mutta minä jos kuka pystyn siihenkin, mutta tämä aggressiivisuus ja katkeruus ei johda mihinkään. Strategia jolla voitan heidän sydämet on puhdas hyväntahtoisuus ja aitous.

15

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko mies strategisesti ahdistelija vai onko tämä jokin mielikuvaharjoitus?

• Anonyymi

Kyllä me vielä onnistutaan. Loppu häämöttää

• Anonyymi

Tiesitkö tms nainen että kirjoitan pöytälaatikkoon?

• Anonyymi

Tiedän

• Anonyymi

Miksi sitä tässä palstasedän aloituksessa mainostat?

• Anonyymi

Sinä ikävöivä nainen, hyvää iltaa.
      Ainoa viestini ketjuun tähän mennessä.
      Olen lukenut viestejäsi, mutta en voi olla koko ajan täällä.
      Se ei tarkoita sitä että suhtautuisin välinpitämättömästi.
      Miksi et kaiken epätäydellisyydestä huolimatta nauti siitä mitä sinulla on.
      Riittäisikö koko s(u)omen rakkaus sinulle jos et saa "lasillista viiniä", vai olisitko yhä onneton ?
      Mutta älä myös yhdistä todellista rakkautta ja nautintoja joka on hyvin helppoa.

Sinä teet virheitä, minä teen niitä, kaikki tekevät, ajattele miten teet jonkun onnettoman onnelliseksi. Se ei aina onnistu.
      Yritän oppia virheistäni myös ihmis-suhteissa.

Nauti auringosta, positiivisista asioista ja taistele kauniiden asioiden puolesta vaikka saat ehkä kukkakimpullesi vain joukon risuja.
      Tiedän kyllä.
      Aina ei ole voimia.

• Anonyymi

❤️
        ❤️

• Olen mies.

• Anonyymi

Non niin, nytkö ollaan jo tässä vaiheessa?
      Arvasinhan.
      Laittakeehan tilannekuvausta aina välillä niin pysyn hollilla.
      Harmi jos pilasin pikkasen alkavata ilovata.

• Ei vielä, mulla on pieni toivo ja usko meihin oikeesti, en jätä häntä tänne yksin.. <3

• Anonyymi

Loppu tuli mahdolliselle ystävyydelle jo paljon aikaisemmin kuin ymmärsitkään!

• Anonyymi kirjoitti:

Loppu tuli mahdolliselle ystävyydelle jo paljon aikaisemmin kuin ymmärsitkään!

se manipulaatio oli todella sairasta.. ja jätti omat traumansa, mutta uskon että selviämme tästä yhdessä.

• Anonyymi

Peeäs
      Sairas trollailu ja kaikki muu nikkien matkimisesta alkaen huomioitu jo ennen kuin edes alotin joten yllätysmahiksenne män.
      Sori jos itkettää.

• Anonyymi

Riisuntunut jo kauan kaikesta demokraattisesta menosta matkalla.

• Anonyymi

Tro lo lo lo lo loo menikös hommat vähän pieleen jonkun päässä surisee muttei mun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4950
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2666
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      93
      2633
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      198
      2370
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1939
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      25
      1913
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1471
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      357
      1271
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1219
    Aihe