Perussuomalaisia edustajia asia ei jaksanut kiinnostaa.
Eduskunnan sali kumisi tyhjyyttään Oulaskankaan lähetekeskustelun aikana.
22
192
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän persuja kiinnosta äänestäjien tärkeät asiat. Kuntavaaleissa monessa kunnassa katosi 100% persujen paikat!
- Anonyymi
Molotus kuuluu kaikista kaiuttimista ympäri eduskuntaa
tyyppien ei pakko olla salissa- Anonyymi
Nyt olisi A.Kankaalla ollut mahdollisuus puhua Oulaskankaan puolesta.
- Anonyymi
Ala-arvoista puhua molotuksesta.
- Anonyymi
Ja persu kehtaa puolustella.
- Anonyymi
Josko katsoisit tarkemmin sinne lattialle, siellä se suurin osa istuu. Niin kauan, kun jaksan muistaa, on sali ollut tyhjä kuin ampumarata, mutta odotas, kun televisioidaan. Turhaan syytät persuja. Kaikki ne kusettaa äänestäjiään sen kun kerkiää. Ovat poissa, mutta palkka juoksee oikein kiitettävästi.z
- Anonyymi
hyvä kirjoitus
- Anonyymi
Miksi AK ja muut persut eivät puolustaneet Oulaskangasta? Kysympä vaan.
- Anonyymi
Kertoo facebookissa Ylivieska foorumilla. Ylimielistä ja koppavaa tekstiä.
- Anonyymi
Vihoviimeinen temppu persuedustajalta. Aivan käsittämätöntä persuilua.
- Anonyymi
Näin se persu pettää aina.
- Anonyymi
Sali on usein vajaana. Tv kamerat, kun on paikalla yrittävät tulla silmää palvomaan. Laiskoja on kansanedustajat.
- Anonyymi
Miks tätä pitää persun puolustella????Kysymys kuuluu miks ei olla oltu ky-sei-sel-lä hetkellä???
- Anonyymi
Sitä ollaan niin populistia ja sitten alueen tärkeissä asioissa on pokkaa persuilla.
- Anonyymi
Persut oli kutsuttu pääministerin tapaamiseen. Kannattaa jättää tyhmät eduskunta istunnot väliin, kun saa kermaa oikein Orpolta.
- Anonyymi
Sieviläinen petti taas.
- Anonyymi
Oliko kansalaisaloitteen kerääminen turha vaiva, kun alueen perussuomalainen edustaja käänsi sille selkänsä.
- Anonyymi
ja kokoomus,persut,kristilliset,ruotsalaiset,eli koko hallitus on pohjoispohjanmaan pettänyt ei yksin persut koittakaa jo tajuta,koko remmi,on mukana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kokoomus,persut,kristilliset,ruotsalaiset,eli koko hallitus on pohjoispohjanmaan pettänyt ei yksin persut koittakaa jo tajuta,koko remmi,on mukana
Kokoomusedustaja Oulusta oli salissa ja puolusti Oulaskangasta. Petospersuja ei näkynyt saatika kuulunut.
- Anonyymi
Seuraava kansalaisaloite pitää olla..Miten saajaan persut hävitettyä tältä planeetalta huitsin Nevadaan!!!
- Anonyymi
alueen persu oli lannan luonnissa.. ei jatkoon
- Anonyymi
Kukaan sieviläistä enää äänestä. Kuntavaalit sen jo näytti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716