Rakennetaan tuulivoimaa sekä datakeskuksia ja tässä tulos. Kuluttaja maksaa säkölaskussaan toisten voitot. Sähkö on kallista ja tulee kallistumaan edelleen. Miksei tuulivoimantuottajia velvoiteta itse rakentamaan siirtokapasiteettia. Miksei datakeskuksien rakentajia velvoiteta itse rakentamaan sähkölinjojaan. Nyt kuluttaja maksaa muiden toiminnan edellytykset, muttei saa niistä itselleen mitään hyötyä.
Fingrid aikoo nostaa siirtomaksuja
Anonyymi-ap
1
87
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa tulisi taata kansalaisille ja suomalaiselle teollisuudelle varma ja kohtuuhintainen sähkö. Ulkomaisessa omistuksessa olevat yhtiöt, jotka eivät maksa verotuloja suomeen saisivat maksaa sähköstä ihan eri hintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864