Kysymys PKS

Anonyymi-ap

Onko Pohjois-Karjalan Sähkö maksanut taas osinkoja kunnille?

18

239

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Nämä ei ole avoimien salien asioita." sanoo Kokoomus valtuutettu Kortelainen Lieksassa ja maiskuttaa suutaan lopuksi.

• Anonyymi

Mitäpä jos menisit suoraan PKS:n sivuille ja sitä kautta ottaisit yhteyttä kysyäksesi asioista. https://www.pks.fi/asiakaspalvelu/ota-yhteytta
      Se on varmaa ettei tämä palsta ole PKS:n eikä minkään muunkaan yhtiön yhteydenottoihin tarkoitettu!

• Anonyymi

Yleensä nuo osingot on kerrottu lehdissä. Liekö PKS:n Suomen suurimmat sähkön siirtohinnat ja kuntien ahneus syy salailuun, että osinkoja ei julkaista.

• Anonyymi

Kuntakohtaisia osinkoja ei ole julkaistu kun rosvot haluavat salata ne kuntien asukkailta. PKS maksaa osinkoja jo enempi sähkön siirrosta kuin itse sähkön myynnistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuntakohtaisia osinkoja ei ole julkaistu kun rosvot haluavat salata ne kuntien asukkailta. PKS maksaa osinkoja jo enempi sähkön siirrosta kuin itse sähkön myynnistä.

On suuret kulut. Työväkikin hankittu ulkomailta.

• Anonyymi

Osakkaana olevien kuntien piiloverotusta kuntaveron päälle.
      Täällä Pohjois-Karjalassa etäisyydet ovat pitkät PKS Sähkönsiirron selityksen mukaan mutta Lapissa ne eivät ilmeisesti ole kun katsoo siirtohintagrafiikkaa.

• Anonyymi

Ei pelkästään ne osingot vaan todella tehoton toiminta pitää PKS siirtohinnat pilvissä. Mainontaankin menee muutama miljoona kun ei oikein tiedetä mihin saisi rahat tuhlattua.
      Hallitus ja hallintoneuvosto on täysiä pösilöitä, joita yrityksen johto vie kuin sitä kuuluisaa litran mittaa. Kukaan ei ymmärrä toimialasta yhtään mitään ja siksi yrityksen johto lähmii kuin siat vatukossa.

• Anonyymi

Höpö höpö

• Anonyymi

Puolueet ovat kalliita.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvin sanottu.

• Anonyymi

Urheiluun sm taso tunkevat euroja.Kaikki jotka käyttää pks n enerkiaa ja sähkön siirtoa tukevat sm urheilua tietämättään.

• Anonyymi

Höpö höpö

• Anonyymi

PKS selittelee asiakkaille siirtohinnan nousua tekosyillä. Tekosyitä ne ovat niin kauan kun osinkoja on vara maksaa kunnille. Kuntalaisille nousee samalla myös kaikki muutkin hinnat kun esim. kauppiaat nostavat hintoja sähkön hintojennousun vuoksi. Pohjois-Karjalassa on asuminen ja eläminen todella kallista.

• Anonyymi

Suomessa kuulema erittäin halpa sähkönhinta, mutta ei kauvan, kun nämä tik tokit ja muut sähkösyöpöt alkaa kasaantua Suomeen.

• Anonyymi

Onneksi Venäjällä on halpaa.

• Anonyymi

Yhtiökokous vahvisti PKS:n tilinpäätöksen ja päätti hallituksen esityksen mukaisesti jakaa osinkoa tilikauden 2024 toiminnasta 2,62 euroa osakkeelta eli yhteensä 4,585 miljoonaa euroa. Osinko menee lähes kokonaisuudessaan kunnille joko suoraan PKS:n maksamana tai Pohjois-Karjalan Energiaholding Oy:n kautta.

Yhteiseen kassaanhan ne menee...

• Anonyymi

Politrukki ei häpeä...

• Anonyymi

Edustajat kusee omaan pöksyyn kun saavat käydä hillotolpalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4276
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2755
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2431
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1639
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      550
      1394
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1319
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe