Mitä on Äänekoski ilmiö? Kusetusta, linssiinvetoa ja kura*askaa? Rahat pois ja hyväveliseuran välillä jaetaan.
Äänekoski ilmiö
27
749
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä äänestetään jatkossa vasemmistoa. Persut vei tuhkatkin pesästä meidän duunariperheeltä. Jouduttiin luopumaan toisesta autostakin.
Sinikka.- Anonyymi
No hyvä. Ite luovuin toisesta autosta ihan ilmastotekona muutama vuosi sitten. Ihan ilman pershuja tai kommareita. T Kari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä. Ite luovuin toisesta autosta ihan ilmastotekona muutama vuosi sitten. Ihan ilman pershuja tai kommareita. T Kari
Hyvä Kari! Meillä toiselle autolle olisi ollut tarvetta lasten kuljettamisessa. Sähköautoihin ei ole varaa.
- Anonyymi
Mää osti veekasin ihan vaan vithuillessaan
- Anonyymi
Olisit käyttänyt senkin rahan opiskeluun, kielen hallinta on selkeästi hyvin heikolla tasolla.
- Anonyymi
Huijausta se on, ei mitään ilmiöitä ole olemassakaan näillä seuduilla, jollei juoruilmiötä oteta mukaan..
- Anonyymi
Ilmiö näkyy arki aamuisin:tarvikekeskuksen,r kioskin kulmilla.kosketon äänevirta taantuu.
- Anonyymi
Kaupunginjohtajan työhuoneen vois siirtää siihen entiseen poliisihometaloon josta vois katella taken ukkoja. Peukkua sitten somessa aina välillä.
- Anonyymi
Äänekoski ilmiö on ne entisen paperitehtaan ukot jotka luulee että omistavat vieläkin koko Äänekosken. Cittarissa kytätään aamupäivät ja iltapäivät S-kaupassa apteekkiin menijöitä.
- Anonyymi
se on sitä juorujen ja aiheen etsimistä.
- Anonyymi
Taken kulmalla voi myydä vaikka paperiukko pyllyä.
- Anonyymi
Muutkin tienaa, vaan eivät pidä siitä meteliä, eikä nìtä kiinnosta toisten tienestit eikä elämä.
- Anonyymi
Paperitehtaala oli vielä paremmat palakat mitä biotuotetehtaala! Niilä me on hankittu autot, venneet ja kesämökit. Käykö katteeksi vai mistä puristaapi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paperitehtaala oli vielä paremmat palakat mitä biotuotetehtaala! Niilä me on hankittu autot, venneet ja kesämökit. Käykö katteeksi vai mistä puristaapi?
Mitä saitte paperitehtaalla? 5-6k kuussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutkin tienaa, vaan eivät pidä siitä meteliä, eikä nìtä kiinnosta toisten tienestit eikä elämä.
Kylä ne o timberillä tän seudun parhaat palakat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan vitsin murjaasit :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣😂🤣😂
- Anonyymi
Muistan nähneeni pari sellutehtaan pöpiä lukemissa 65-70k.e 2010 luvulla. Tainnut tulla alas tuosta. Olin kateellinen, nyt haluttu ammatillinen erikoisosaaminen nostanut oman n. 120ke josta verottaja vetää järkyttävän siivun.
- Anonyymi
Eihän se ole kuin 32% pääomatulona. Vähemmän mitä duunarilla paperitehtaala.
- Anonyymi
En minä tienaa kuin 50k raksalla, mutta siitäkin jää joka vuosi 15k yli. Velkaa ei oo ja mökit ja kaikki löytyy. Miks vitussa istuisin viikonloppuja ylitöissä jonkin rahan takia.
- Anonyymi
Ei kaikki ryyppää kaksinkäsin vapaalla. Viikonloppuna paremmat palakat ja vähemmän tarvihtee ahertaa.
- Anonyymi
Paperiukon palkka oli noin 52 tuhatta. Nykyään ei ole kovin suuri raha paska hommasta. Nämä vanhat paperiukot on itseään täynnä olevia eläkeläisiä joilla on viiden vuoden ikäinen Nissani alla.
- Anonyymi
Suolahti on Äänekoski ilmiö. Vassarit osaa pumpata ja kupata kaupunkia että sinne rakennetaan koulut,uimahallit ja jäähallit ym..Näivettynyt muutaman ihmisen kylä mutta kaikki vaan uusiksi kun rahaa tuntuu olevan.
- Anonyymi
Mitä mätä kala haisee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mätä kala haisee?
Kerro kuka tämä lohi on ja ihan omalla nimelläsi, ei ole uskallusta vellihousulla?
- Anonyymi
Koulu on oikein hieno. Siinä silmä lepää, kun ohi ajaa. Varsinkin se puuosa koulusta, joka näkyy uimahallilta päin.
- Anonyymi
Äänekoski Suomen Per:C:stä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503764
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342721Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262398- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1851726
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271387
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188