Muistakaahan nuoret kännykällä kuvaamisesta, että on kunnianloukkaus rikoslaissa niitä levittää ja vahingoittaa ihmisiä. Tuntuu että nykyään suurin huvi jo pikkulapsesta kuvata jos jossain ja vaikka mitä. Kaupassa olen nähnyt teinejä kuvaamassa kassajonoa jne. Naureskelevat ja laittavat eteenpäin. Hulluksi menee maailman meno.
Kännykällä kuvaaminen
3
129
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun pitäisi laittaa viestisi tiktokkiin. Täältä nuoret eivät ohjeitasi lue.
- Anonyymi
Ei ne taida lukea mistään.
- Anonyymi
Ei ole mikään kunnianloukkaus. Voi olla yksityiselämää loukkaava tiedon levitys jos kyseessä on nimenomaan YKSITYISELÄMÄÄ loukkaava tiedon levitys, eli jos siinä on nimenomaan painotan YKSITYISELÄMÄÄ loukkaavaa tietoa. Se, että raahaa Alkosta kärryllistä viinaa voi olla yksityiselämää loukkaavaa tietoa. Se, että ostaa vessapaperia kaupasta ei ole. Julkisella paikalla saa lähtökohtaisesti kuvata ja julkaista kaiken kuvaamansa jos haluaa. Ei-julkisella paikalla saa sitten vähän vähemmän kuvata ja voi olla, ettei kaikkea saa julkaista, riippuu jo paljon enemmän yksityiskohdista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754216Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112243Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2401430- 1551426
- 1201261
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721109Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81086- 601004
- 35936