Muistakaahan nuoret kännykällä kuvaamisesta, että on kunnianloukkaus rikoslaissa niitä levittää ja vahingoittaa ihmisiä. Tuntuu että nykyään suurin huvi jo pikkulapsesta kuvata jos jossain ja vaikka mitä. Kaupassa olen nähnyt teinejä kuvaamassa kassajonoa jne. Naureskelevat ja laittavat eteenpäin. Hulluksi menee maailman meno.
Kännykällä kuvaaminen
3
230
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun pitäisi laittaa viestisi tiktokkiin. Täältä nuoret eivät ohjeitasi lue.
- Anonyymi
Ei ne taida lukea mistään.
- Anonyymi
Ei ole mikään kunnianloukkaus. Voi olla yksityiselämää loukkaava tiedon levitys jos kyseessä on nimenomaan YKSITYISELÄMÄÄ loukkaava tiedon levitys, eli jos siinä on nimenomaan painotan YKSITYISELÄMÄÄ loukkaavaa tietoa. Se, että raahaa Alkosta kärryllistä viinaa voi olla yksityiselämää loukkaavaa tietoa. Se, että ostaa vessapaperia kaupasta ei ole. Julkisella paikalla saa lähtökohtaisesti kuvata ja julkaista kaiken kuvaamansa jos haluaa. Ei-julkisella paikalla saa sitten vähän vähemmän kuvata ja voi olla, ettei kaikkea saa julkaista, riippuu jo paljon enemmän yksityiskohdista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1933579Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572237Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762220- 432082
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591014