Hei. Tilanne on nyt se että valitettavasti erosin vastikään vaimostani Pirkko Lammelasta omaa sukua Hakkarainen. Olen nyt ikäpoikana ja tarvitsisin erittäin kipeästi jyrsimen henkilökohtaiseen käyttööni. Tarve on suorastaan välitön ja jos saisin sen itselleni omaan haltuuni vielä tänään olisi se enemmän kuin mielekästä osaltani. Tarvitsen sitä siihen mihin nyt jyrsintä yleensä käytetään, kyllä kaikki sen varmaksi tietävät kyse ei siis ole mistään filunki pelistä tai muusta lain rajoja hipovasta toiminnasta vaan yksinkertaisesti vain siitä että tarvitsen jyrsimen ja mieluiten nyt samantien tai heti. Jos voisitte tuoda s3n kotiini, osoite yv:llä. Laita viestiä . Tähän ilmoitukseen vastaus niin annan yhteystietoni ja pääset tuomaan minulle jyrsimen. Olen kotona vuorokauden ympäri vuoden 355 päivänä. Satanaa päivänä vuodesta en ole kotona mutta tuskinpa tuonti juuri sellaisiin päiviin osuu. En ainakaan hetimiten sitä usko.
Luetuimmat keskustelut
- 2342017
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601174- 201015
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125706- 38699
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤224658Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa202600- 51455
- 38438
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42422