Somessa kehuu olevansa nopein ja sotkuttomin maalari.
Valmistuiko se Karsikkaan koulun remontti Ukrainan sotapakolaisille ?
Karsikkaan kartanon painepensselimies
8
877
Vastaukset
- Anonyymi
Pensselisetä on oli kovempi, mitä tää pensselimies
- Anonyymi
Kovasti tuolla somessa mainostaa näitä painepensseleitään ylivertaisina maalausvälineinä
- Anonyymi
Harmillista kun pilasi Karsikkaan koulun
- Anonyymi
Kovasti kehua retostaa painepensseliään.
Vanhanajan maalarit eivät kuulemma mitenkään pärjää.
- Anonyymi
Noh oletteko katsonut niitä viteoita?
Onhan tuo aivsn selvää että on nopeampi tapa maalata. Onkohan vain nyt sellainen että "väärä henkilö" on keksinyt tämän? Menkääpä peilin eteen ja kysykää itseltänne.- Anonyymi
Itse pensselimies. Kuulen hänen äänensäkin lukiessa tätä kommenntia.
- Anonyymi
Pensselimies kuuluu samaan L alkuiseen lahkoon kuin moni muukin iso firma suomessa. Valitettavasti. Jos painepensseli olisi hyvä tai edes jotenkin välttävä vehje, näitä näkisi ammattimaalareilla, työmailla tai vähintään saman L ringin maalausfirmoilla. Kumma ettei näy xD
- Anonyymi
Meille kävisi talon maalaamassa ja ei kyllä oo mitään valittamista työstä eikä työn jäljestä. Kyllä on ammattilainen 👍👍
Ja meitä ei kyllä hänen uskontonsa haitananut milläänlailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741