Älykkälle hattu?

Anonyymi-ap

Mistä löytyis minulle lippalakki, olen älykäs niin siksi minun pää on todella iso. 62 numeron lakki on liian pieni.

10

150

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaupan keittiötarvikeosastolta löytyy varmasti sopiva pastasihti!

• Anonyymi

Alapäässä minulla ei sitten olekaan mitään. Kaikki on noussut hattuun.

• Anonyymi

Vielä tuohon älykkyyteeni. Ihmettelen miksi eivät Kelalla ole huomanneet minun älykkyyttäni. Aivan hukkaan menen. Itse en mielelläni tyrkytä itseäni mihinkään joten jonkun pitäisi tajuta että tuo isopäinen onkin nero.
      Esimerkiksi koulussa. Minut laitettiin apukouluun ja oma näkemykseni oli se että opettajat luulivat minun olevan heikkolahjainen koska minun ajatusmaailma oli aivan eri tasolla kuin muiden oppilaiden ja opettajien ajatusmaailma.
      Opettaja jos biologian tunnilla opetti vaikkapa mitä puulajeja on Suomen metsissä niin minä puolestani jo siinä vaiheessa piirtein vihkooni puun solukkoja ja pohdin sitä kuinka puilla oleva juuret toimivat verkostona kuten nykyään internet. Mietin kuinka puu juurikaan viestittää ja varoittaa naapuripuita jos metsuri niitä lähestyy. Puut sopivat keskenään mikä niistä kaatuu metsurin päälle ja halkaisee kallon.
      Mietin myös kuinka tomaatit huutaa apua naama punaisena kun puutarhuri lähestyy tomaatteja kasvihuoneessa kori ja veitsi kädessä. Tämän takia minut passitettiin apukouluun missä masennuin.

• Anonyymi

knoppi,knappi, kuin jossain Tintin seikkailuissa niillä mustilla agenteilla sarjakuvassa, tai oikein korkea silinterihattu musta.

• Anonyymi

tuollaisen hatun nimi on ehkäpä nyt muistin: Knalli se on, ei ole knoppi, eikä knappi.

parempi kun ei ole muka-tohtorin-typsy, kuin vampyyrinviitta-tupsu.

• Anonyymi

minun mielestäni urheilullisen näköinen ja aika seksikäskin nuorille naisille kuin beachvolley -tytöillekin joku valkoinen lippis.

• Anonyymi

.ja poninhäntä tulee ulos lippalakin takaa sen säätönauhan yläpuolelta.

• Anonyymi

--- jos tuosta hattu-eli päähine-jutusta vielä jatkaisin vähän, niin musta pipokin jos on kesähelteellä päässä vcoi kuumottaa, kuin musta lippalakkikin, muutta:

Kun itselläni näitä Callaway Golfin juttuja, lakkejakin pallojakin... niin nano-kuitua käyttvät joissait eli vedenpiträvää ja hengittävää ja kevyttä..

• Anonyymi

Sille on tehty jo. Kela maksoi.

• Anonyymi

Suvimäen klubitalolla opiskeltu oman elämänsä tohtorin hattu päässä!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1652
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      888
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      852
    4. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      852
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      839
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      783
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      769
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      725
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      720
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      710
    Aihe