Mistä löytyis minulle lippalakki, olen älykäs niin siksi minun pää on todella iso. 62 numeron lakki on liian pieni.
Älykkälle hattu?
10
133
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupan keittiötarvikeosastolta löytyy varmasti sopiva pastasihti!
- Anonyymi
Alapäässä minulla ei sitten olekaan mitään. Kaikki on noussut hattuun.
- Anonyymi
Vielä tuohon älykkyyteeni. Ihmettelen miksi eivät Kelalla ole huomanneet minun älykkyyttäni. Aivan hukkaan menen. Itse en mielelläni tyrkytä itseäni mihinkään joten jonkun pitäisi tajuta että tuo isopäinen onkin nero.
Esimerkiksi koulussa. Minut laitettiin apukouluun ja oma näkemykseni oli se että opettajat luulivat minun olevan heikkolahjainen koska minun ajatusmaailma oli aivan eri tasolla kuin muiden oppilaiden ja opettajien ajatusmaailma.
Opettaja jos biologian tunnilla opetti vaikkapa mitä puulajeja on Suomen metsissä niin minä puolestani jo siinä vaiheessa piirtein vihkooni puun solukkoja ja pohdin sitä kuinka puilla oleva juuret toimivat verkostona kuten nykyään internet. Mietin kuinka puu juurikaan viestittää ja varoittaa naapuripuita jos metsuri niitä lähestyy. Puut sopivat keskenään mikä niistä kaatuu metsurin päälle ja halkaisee kallon.
Mietin myös kuinka tomaatit huutaa apua naama punaisena kun puutarhuri lähestyy tomaatteja kasvihuoneessa kori ja veitsi kädessä. Tämän takia minut passitettiin apukouluun missä masennuin. - Anonyymi
knoppi,knappi, kuin jossain Tintin seikkailuissa niillä mustilla agenteilla sarjakuvassa, tai oikein korkea silinterihattu musta.
- Anonyymi
tuollaisen hatun nimi on ehkäpä nyt muistin: Knalli se on, ei ole knoppi, eikä knappi.
parempi kun ei ole muka-tohtorin-typsy, kuin vampyyrinviitta-tupsu. - Anonyymi
minun mielestäni urheilullisen näköinen ja aika seksikäskin nuorille naisille kuin beachvolley -tytöillekin joku valkoinen lippis.
- Anonyymi
.ja poninhäntä tulee ulos lippalakin takaa sen säätönauhan yläpuolelta.
- Anonyymi
--- jos tuosta hattu-eli päähine-jutusta vielä jatkaisin vähän, niin musta pipokin jos on kesähelteellä päässä vcoi kuumottaa, kuin musta lippalakkikin, muutta:
Kun itselläni näitä Callaway Golfin juttuja, lakkejakin pallojakin... niin nano-kuitua käyttvät joissait eli vedenpiträvää ja hengittävää ja kevyttä..- Anonyymi
Sille on tehty jo. Kela maksoi.
- Anonyymi
Suvimäen klubitalolla opiskeltu oman elämänsä tohtorin hattu päässä!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996