Poliisi todisti moottoripyöräilijän lähes käsittämätöntä toimintaa
Moottoripyöräilijää epäillään ainakin viidestä rikoksesta.https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011256171.html
Taas kerran on saatu näyttöä kuinka älyllisesti että henkisesti korkeimmalle tasolle kehittynyt yksilö osoittaa pätevyytensä.
Poliisi todisti moottoripyöräilijän lähes käsittämätöntä toimintaa
11
142
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Idioottimotoristeja riittää myös Joensuuhun..
Torikadulla sellainen mekkala että on kuulovaurio lähellä, luulisi että sota vähintään on syttynyt kun motoristeja ja paukkuautoja liikkeellä.. Sairasta menoa alusta loppuun sanon ma.. - AnonyymiUUSI
Turhan moni motoristi on näitä nuoruuttaan perästä ajavia janttereita. Harvoin jos koskaan näkee esim. autoletkassa rauhassa ajavia/pysyviä motoristeja vaan ennenpitkää ohi heilautetaan provosoivasti ja tietysti ylinopeudella. Poon tu pii vaild.
- AnonyymiUUSI
Kyllähän niitä vähälle jääneitä on joka ainoassa kylässä ja sille ei ole paljoa tehtävissä. Luulisi nyt aikamiehillä olevan edes sen verran järkeä että ajattelisivat muitakin, mutta kun ei! Moottoripyörissä ei tunnu olevan minkaanlaisia äänenvaimentimia, jos ei monissa autoissakaan. Sitten ajelevat edestakaisin pitkin yötäkin että varmasti kuuluu. Eiköhän tuo ole enemmänkin näistä latvalahoista kyseen ollen että "poorn tu pii vajakki" 😆
- AnonyymiUUSI
Idiooteille kun ei koskaan pitäisi antaa; a. Viinaa, b. Moottoriajoneuvoa, c. Ampuma-asetta.
Heillä kun ei aivokapasiteetti riitä käyttämään mitään niistä järkevästi.- AnonyymiUUSI
mie äänestän Vornasta
- AnonyymiUUSI
Kiva leikkii teslalla liikennevaloissa nöiden motoristien kanssa😁
- AnonyymiUUSI
Lapset leikkii.
- AnonyymiUUSI
"Kävi ilmi, että kuljettajalla ei ollut voimassa olevaa ajo-oikeutta. Hän puhalsi alkometriin 1,89 promillen lukemat, ja lisäksi huumausainepikatesti näytti positiivista amfetamiinille."
Ajatella, että tuollaisia ääliöitä liikkuu vapaana joukossamme. - AnonyymiUUSI
Ei muuta kun hanaa, antaa paukkua.
Hienosti kyl raikuu keskustassa talojen seinistä kun huudattaa vähän reippaammilla kierroksilla ❤️- AnonyymiUUSI
Just just! Toivottavasti latvalahoilla paukkuu päät sen verran vaikuttavasti erilaisiin esteisiin ettei sen jälkeen enää ole haluja tai edes mahdollisuutta päristelemään "erilaisten vakavien tapahtumien seurauksena."
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just just! Toivottavasti latvalahoilla paukkuu päät sen verran vaikuttavasti erilaisiin esteisiin ettei sen jälkeen enää ole haluja tai edes mahdollisuutta päristelemään "erilaisten vakavien tapahtumien seurauksena."
Eipä se tuo ääni päätä esteisiin hakkaa.
Pitää nopeudet laillisena mutta antaa enempi ääntä maailmaan niin ei pääse kotipolissit sanomaan että kaahari sai ansionsa mukaan 😂😂.
Vaihteella ja kahvalla sitä ääntä säädetään, ei nopeusmittarilla ❤️❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450