Mä tiedän, että riitän, ja pitkään luulin, että mun epävakaus,hauraus ja tunteikkuus tekisi minusta vain viehättävämmän silmissäsi, koska pystyisit ymmärtämään ja samaistumaan, että haluisit varjella ja rakastaa minua, niin kuin minä sua, kun tiedät kuinka hauras olen. Luulin, että se voimakastahtoisuus ,mutta niin hauras ja tunteikas mieli, oli mitä halusitkin, että joku voisi myös ymmärtää sinua, paremmin kuin kukaan muu. Luulin, että yhdessä oltaisiin pysäyttämättömiä, mun mielenvahvuus ja itsekkyys, sun kiltteys, hyväntahtoisuus,empatia, kaksi eri muotoa samasta puusta, toinen traumatisoitunut , pelkäsi ihmisiä, loi suojia, muodosti narsistisen suojakilven. Toinen niin kiltti,hauras ja tunteikas, että ei ikinä hyväksyisi tämän maailman pahuutta, ymmärtävä, empaattinen. Mutta molempien pohjaluonne on sama, kokemukset muovasi meistä sellaisia kun olemme, tiedät sen.. ja meillä molemmilla on vahvuutemme, sä olet se puoli joka tuo mulle järjen ja herättää kun oon liian itsekäs, ja mä olen se puoli, joka näyttää milloin voi olla itsekäs, miten puolustaa itseään pahalta, ja joka varjelee sinua, koen että täydennämme toisiamme kaikkineen virheineen..
Tiedän arvoni ja että riitän, en siis ymmärrä miten on edes mahdollista, että tämä meni näin
3
151
Vastaukset
- Anonyymi
Se hetki kun irrottauduit...Ymmärsin että olen liikaa sulle. Että vain vahingoitan. Huomasin kauhusi.
- Anonyymi
Yhdessä olemme vahvoja. Me parannetaan ja täydennämme toisemme. Meidän välinen rakkaus ja vahva henkinen yhteys on jotain niin suurta, jota muut ei voi ymmärtää. Näin on ollut jo monia vuosia ja se on vaan vahvistunut meidän matkallamme❤️
- Anonyymi
Niinhän se aina menee, harhatkin on sitä mieltä, että tää on ihan totta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986