Vaikee löytää luotettavaa kumppania jonka kanssa ois kemiaa. Naiselta.
Eipä oo tullu nussittua vuoteen.
62
659
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vielä tauteja :) lisäks
- Anonyymi
Mihin vittuun tota varten kemiaa tarvii eikö se ny ole lähes yhdentekevää ketä sitä nussii jos ei muuta tarvi ihme ruikuttaj mu onnea
- Anonyymi
Onhan sillä väliä
- Anonyymi
Sun pitää etsiä, jotta löydät. Ei tule odottelemalla kohdalle - kokemusta on.
- Anonyymi
Mistä tiiän et ei oo tauteja 😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiiän et ei oo tauteja 😬
Lähetä sille todistus sähköpostilla. vaikka
- Anonyymi
Täytyy ne sunkin taudit selvittää.
- Anonyymi
Ohan se varmaan joo. Oonki varautunu jo siihen että en edes tuu löytään eron jälkeen ketään mu sänkyy enää. Ja sit se on vaa nii. Enmä ehkä edes kehtais
- Anonyymi
Mietin hiljattain eronneena miehenä tuota ihan samaa. Pitkä liitto takana, miten sitä osaisi jonkun toisen naisen kanssa ollakaan.
- Anonyymi
Omg, miten sä pystyt 🤣
Ei stna 👍- Anonyymi
Olen oma itseni. Rehellinen.
- Anonyymi
Sä taas levität kaikille. Omg miten sä pystyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä taas levität kaikille. Omg miten sä pystyt
No vttu onpa kauheeta... Ihan kokonainen vuosi. Ehkä ihminen pärjää ilmankin.
- Anonyymi
Hyvin pystyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vttu onpa kauheeta... Ihan kokonainen vuosi. Ehkä ihminen pärjää ilmankin.
Dildo on 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dildo on 😂
ällö muka hauska palsta trolli olet
- Anonyymi
Mä en tee tota. Ainoastaan rakastelen vaan. Mutta vaan rakkaudesta.
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Minä en ole kokenut läheisyyttä pitkälti yli kahteen ja puoleen vuoteen, minkäänlaista. Ei se mukavaa ole, mutta totta kai pitää olla tunteita semmoiseen, mikään ei voi korvata aitoja tunteita, sitten pitää vaan selviytyä yksin.
- mieheltä- Anonyymi
Just näin.
- Anonyymi
Mulla myös yli 2,5 vuotta aikaa. Onhan se näin seksuaalisesti olentona melkoisen rankkaakin. Toisaalta ainoa tapa toimia tässä kohtaa. Naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla myös yli 2,5 vuotta aikaa. Onhan se näin seksuaalisesti olentona melkoisen rankkaakin. Toisaalta ainoa tapa toimia tässä kohtaa. Naiselta
Seksuaalisena korjaus. Liian pitkä ja vaikea sana.
- Anonyymi
Kyllä kemiat pitää olla kohdallaan. Ei auta muuten mikään.
Kyllähän jotkut pökkii vaikka kuminukkea - Anonyymi
Mun kohdalla voi pilkkua siirtää vain oikealle. Sen kanssa oppii elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kohdalla voi pilkkua siirtää vain oikealle. Sen kanssa oppii elämään.
Ei mua se kamalasti ärsytä ,kun näkyy mutta hyökkää kyllä silmään
- Anonyymi
Niin vastakkain on naisella aina
Kiima vs sitoutuminen
"Kemia" vs luotettavuus
Ja arvatkaas miehet kumpi lopulta voittaa?
Kyllä kiima ja kemia
Sitoutumiswlla ja luotettavuudella naista ei saa ellei halua "koko pakettia" eli yhärin jolla on jo kiiman ja kemian tuottamat toisen uroksen pennut mukana- Anonyymi
Et tiedä yhtään mistä puhut 🤣
- Anonyymi
Sanokaa mistä löytää pantavia miehiä :) Ilman tauteja.
- Anonyymi
Mulle heti yks, kun osoite selviää. ;-)
- Anonyymi
Asun hämeenlinnassa.tervetuloa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ikinä. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sä se P mies joka köröttelee pitkin eri kaupunkeja puksuttelemassa vaikka on perheellinen?
- Anonyymi
Tääl uksi ✋️
- Anonyymi
Mies ilman tauteja 😍
- Anonyymi
Luin ensin "ilman nautoja." Sori. Paha juttu nuo. Ovat olleet vastuuttomia suhteissaan, jos noin.
- Anonyymi
Teknikens wärldin kuvia katsellessa 84% huutaa ihan ääneen. Is
- Anonyymi
Mä en voisi olla miehen edessä edes alasti häpeäisin ihan liikaa. Tai sitte pitäis olla ihan viihdyksissä nokyllä mä silti häpeisin. Eli hyvin menee . Ei paljon tartte miettiä rakkauselämää palstaa pidemmälle
- Anonyymi
Kyllä kemiaa ja vetovoimaa voi olla, ja suht kivan oloisia ja perusturvallisen, mutta syvä ihastuminen koko pakettiin on harvinaista.
- Anonyymi
Exällä on pieni nakki.
- Anonyymi
Mun tuleva ex vois tulla korjaa tilanteen 🤣sivusta
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Annatko kupan?
- Anonyymi
Mä en oo ikinä. Rakastellut vaan.
- Anonyymi
Sama täällä.
- Anonyymi
Se on parasta 🤓
- Anonyymi
Kyllä mä oon nussinut miestä. Ihan tylysti ollut päällä ja saanut hoidella ensin itseni. Toki mieskin on sitten mun jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on parasta 🤓
Niin on 😎. Oikean ja ainoan kanssa.
- Anonyymi
Se itseasias on kivempaa 🧐
- Anonyymi
Hanki oikee suhde. Ihmiset kehittyny sen verta ettei nuokaan pikahommat hotsita ketään.
- Anonyymi
Äääääöööö
- Anonyymi
Verta?
- Anonyymi
Vuosi sitten sinulla oli siis kemiaa. Tippuiko koeputki permannolle? No, huumoria. Tsemppiä!
- Anonyymi
Nussiminen toisen kanssa kellä erit kromosomit on lisääntymistä.Voisin tehdä sen pojan mut oisko tuleva isä valmis yksinhuoltajaksi.?
- Anonyymi
Melko suoraa, jak
- Anonyymi
Tuossa mitään ongelmaa ole. Mulla viime suudelmastakin on yli 15 vuotta.
- Anonyymi
Kyllä kemiaa on jatkuvasti, nytkin tänä keväänä kaksi uutta tyyppiä, vaikken ole kovin hyvässä kunnossa nyt fyysisesti. Se mikä arveluttaa on nää ihmisten trendaavat asenteet seksiin ja yleensäkkin toisiinsa. Koitin yhden miehen kans pari kertaa muutama vuosi sitten. Kemiat oli hyvät ja tuntui hyvältä olla yhdessä. Mut mies väen vängällä koitti olla semmoinen menevä seksipelleilijä joka menee tuola vapaana panenassa kun kaikki muutkin komeet miehet jne. Tyypiltään maskuliininen ja hiljainen vakaa tekijä ihminen, jos olis ottanut itsestään esiin sen terveen puolen. Mut ei, piti vaan pelleillä ja "pitää hauskaa". Sit pari vuotta meni eteenpäin ja mies oli kaljuuntunut, lihonut ja harmaantunut yli sen hyvännäköisyyden rajan ja koitti vielä jotain iljettäviä ehdotuksia esittää, muka et olis joku mahdollisuus vieläkin leikkiä panomiestä. Siinäkin meni yksi mies pilalle kun seurasi väärää tietä. Säälittävää.
- Anonyymi
Enska olis tässä kohtaa jo sanonu Voi gauheeta mitä ihmisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enska olis tässä kohtaa jo sanonu Voi gauheeta mitä ihmisiä
Nii mää en oikeen tykkää tuommoisesta. Hämäläisyydessä on semmoista rehtiyttä ja selkärankaa tietyissä asioissa et sitä jää kaipaan koko elämäkseen. Ihmiset vaan jaksaa tuntua semmosilta rikkinäisiltä työkaluilta joista ei oo mihinkään kunnolliseen meininkiin. Huono ote tai ruuvit löysällä😆😟
- Anonyymi
🤮🤮🤮🤮🤮🦆
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa?
- Anonyymi
En halua ketään, joka käyttää tuota n-sanaa. Luotaantyöntävää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614297
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373120Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262598- 452287
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52049- 221974
- 1881831
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941526Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91368