Otsikkoon liittyen, niin oon sen noin 10-vuotta aika ajoin seurannut palstan keskusteluja. Reilusti yli puolet ja lähempänä 100% keskusteluista on hyvästä aloituksesta huolimatta täyttä kuraa ja negatiivista. Jollain tapaa osaa jo päätellä, että 99% keskusteluun osallistuneista negatiivisten kommenttien jauhajista on noin vajaan 40 henkilön porukka, jotka jaksaa jauhaa ja jauhaa oman kuplansa sisällä omaa pskaansa, mistä eivät pääse ylitse. 😀
Tiedän jo nyt, että tästäkin nousee hirveä haloo, mutta jatkakaa vaan samaa jauhantaa, kiitos teille siitä, että kanavan taso on täysin ala-arvoinen!
Aurinko paistaa, linnut laulaa ja kesä tuloillaan. Hyvää kesää kaikille ja tsemppiä tulevaan ja varsinkin Tsemppiä ihan kaikille Oulaistelaisille kaikesta huolimatta.
Vuoden ja vuosikausien turhake! Suomi24 ja Oulainen!!!
8
684
Vastaukset
- Anonyymi
Itse ihan vittuillessaan suollan ihan päästä keksittyä paskaa tänne ja ihmiset uskoo, kuuleehan sen mitä nesteellä puhutaan
- Anonyymi
Minä myös heitän sekaan mitä sattuu kommenttia niin saa keskustelu vauhtia.
- Anonyymi
Mitenhän noilla muilla palstoilla, varmaan kehutaan ja annetaan oikeaa tietoa ja tyrmätään sekä haukutaan jos sattuu omalle kohdalle osumaan, oletan.. ei muuta kuin mukaan vaan ja kommentoimaan
- Anonyymi
Taitaa tuo vajaan 40 henkilön porukka olla vajaa 10 henkilöä, ja enemmistö jo ilmoittautuikin.
- Anonyymi
Mitä tänne sitten pitäisi kirjoittaa? Kehuja ja positiivisia asioitako? Mitä positiivista kuihtuvassa kuolevassa kaupungissa on? Ainakin tulee olemaan rauhallista niille erakoille, jotka tänne kaiken häivyttyä jää.
- Anonyymi
Ei kait kaikki aloitukset ole kaupungin asioita? Jos elämässäsi ei ole mitään positiivista, ei se ole kaupungin vika, keksi jotain kivaa itsellesi.
- Anonyymi
Paras aloitus tällä surullisella palstalla aikoihin! Täyttä totta.
- Anonyymi
Oispa talvi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1193694Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai272760Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso72465Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1262328Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani82084- 371667
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581076Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361000Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 75974Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä48918