Otsikkoon liittyen, niin oon sen noin 10-vuotta aika ajoin seurannut palstan keskusteluja. Reilusti yli puolet ja lähempänä 100% keskusteluista on hyvästä aloituksesta huolimatta täyttä kuraa ja negatiivista. Jollain tapaa osaa jo päätellä, että 99% keskusteluun osallistuneista negatiivisten kommenttien jauhajista on noin vajaan 40 henkilön porukka, jotka jaksaa jauhaa ja jauhaa oman kuplansa sisällä omaa pskaansa, mistä eivät pääse ylitse. 😀
Tiedän jo nyt, että tästäkin nousee hirveä haloo, mutta jatkakaa vaan samaa jauhantaa, kiitos teille siitä, että kanavan taso on täysin ala-arvoinen!
Aurinko paistaa, linnut laulaa ja kesä tuloillaan. Hyvää kesää kaikille ja tsemppiä tulevaan ja varsinkin Tsemppiä ihan kaikille Oulaistelaisille kaikesta huolimatta.
Vuoden ja vuosikausien turhake! Suomi24 ja Oulainen!!!
8
639
Vastaukset
- Anonyymi
Itse ihan vittuillessaan suollan ihan päästä keksittyä paskaa tänne ja ihmiset uskoo, kuuleehan sen mitä nesteellä puhutaan
- Anonyymi
Minä myös heitän sekaan mitä sattuu kommenttia niin saa keskustelu vauhtia.
- Anonyymi
Mitenhän noilla muilla palstoilla, varmaan kehutaan ja annetaan oikeaa tietoa ja tyrmätään sekä haukutaan jos sattuu omalle kohdalle osumaan, oletan.. ei muuta kuin mukaan vaan ja kommentoimaan
- Anonyymi
Taitaa tuo vajaan 40 henkilön porukka olla vajaa 10 henkilöä, ja enemmistö jo ilmoittautuikin.
- Anonyymi
Mitä tänne sitten pitäisi kirjoittaa? Kehuja ja positiivisia asioitako? Mitä positiivista kuihtuvassa kuolevassa kaupungissa on? Ainakin tulee olemaan rauhallista niille erakoille, jotka tänne kaiken häivyttyä jää.
- Anonyymi
Ei kait kaikki aloitukset ole kaupungin asioita? Jos elämässäsi ei ole mitään positiivista, ei se ole kaupungin vika, keksi jotain kivaa itsellesi.
- Anonyymi
Paras aloitus tällä surullisella palstalla aikoihin! Täyttä totta.
- Anonyymi
Oispa talvi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985