Otsikkoon liittyen, niin oon sen noin 10-vuotta aika ajoin seurannut palstan keskusteluja. Reilusti yli puolet ja lähempänä 100% keskusteluista on hyvästä aloituksesta huolimatta täyttä kuraa ja negatiivista. Jollain tapaa osaa jo päätellä, että 99% keskusteluun osallistuneista negatiivisten kommenttien jauhajista on noin vajaan 40 henkilön porukka, jotka jaksaa jauhaa ja jauhaa oman kuplansa sisällä omaa pskaansa, mistä eivät pääse ylitse. 😀
Tiedän jo nyt, että tästäkin nousee hirveä haloo, mutta jatkakaa vaan samaa jauhantaa, kiitos teille siitä, että kanavan taso on täysin ala-arvoinen!
Aurinko paistaa, linnut laulaa ja kesä tuloillaan. Hyvää kesää kaikille ja tsemppiä tulevaan ja varsinkin Tsemppiä ihan kaikille Oulaistelaisille kaikesta huolimatta.
Vuoden ja vuosikausien turhake! Suomi24 ja Oulainen!!!
8
334
Vastaukset
- Anonyymi
Itse ihan vittuillessaan suollan ihan päästä keksittyä paskaa tänne ja ihmiset uskoo, kuuleehan sen mitä nesteellä puhutaan
- AnonyymiUUSI
Minä myös heitän sekaan mitä sattuu kommenttia niin saa keskustelu vauhtia.
- AnonyymiUUSI
Mitenhän noilla muilla palstoilla, varmaan kehutaan ja annetaan oikeaa tietoa ja tyrmätään sekä haukutaan jos sattuu omalle kohdalle osumaan, oletan.. ei muuta kuin mukaan vaan ja kommentoimaan
- AnonyymiUUSI
Taitaa tuo vajaan 40 henkilön porukka olla vajaa 10 henkilöä, ja enemmistö jo ilmoittautuikin.
- AnonyymiUUSI
Mitä tänne sitten pitäisi kirjoittaa? Kehuja ja positiivisia asioitako? Mitä positiivista kuihtuvassa kuolevassa kaupungissa on? Ainakin tulee olemaan rauhallista niille erakoille, jotka tänne kaiken häivyttyä jää.
- AnonyymiUUSI
Ei kait kaikki aloitukset ole kaupungin asioita? Jos elämässäsi ei ole mitään positiivista, ei se ole kaupungin vika, keksi jotain kivaa itsellesi.
- AnonyymiUUSI
Paras aloitus tällä surullisella palstalla aikoihin! Täyttä totta.
- AnonyymiUUSI
Oispa talvi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89934Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883