Vuoden ja vuosikausien turhake! Suomi24 ja Oulainen!!!

Anonyymi-ap

Otsikkoon liittyen, niin oon sen noin 10-vuotta aika ajoin seurannut palstan keskusteluja. Reilusti yli puolet ja lähempänä 100% keskusteluista on hyvästä aloituksesta huolimatta täyttä kuraa ja negatiivista. Jollain tapaa osaa jo päätellä, että 99% keskusteluun osallistuneista negatiivisten kommenttien jauhajista on noin vajaan 40 henkilön porukka, jotka jaksaa jauhaa ja jauhaa oman kuplansa sisällä omaa pskaansa, mistä eivät pääse ylitse. 😀

Tiedän jo nyt, että tästäkin nousee hirveä haloo, mutta jatkakaa vaan samaa jauhantaa, kiitos teille siitä, että kanavan taso on täysin ala-arvoinen!

Aurinko paistaa, linnut laulaa ja kesä tuloillaan. Hyvää kesää kaikille ja tsemppiä tulevaan ja varsinkin Tsemppiä ihan kaikille Oulaistelaisille kaikesta huolimatta.

8

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse ihan vittuillessaan suollan ihan päästä keksittyä paskaa tänne ja ihmiset uskoo, kuuleehan sen mitä nesteellä puhutaan

• Anonyymi
      UUSI

Minä myös heitän sekaan mitä sattuu kommenttia niin saa keskustelu vauhtia.

• Anonyymi
      UUSI

Mitenhän noilla muilla palstoilla, varmaan kehutaan ja annetaan oikeaa tietoa ja tyrmätään sekä haukutaan jos sattuu omalle kohdalle osumaan, oletan.. ei muuta kuin mukaan vaan ja kommentoimaan

• Anonyymi
      UUSI

Taitaa tuo vajaan 40 henkilön porukka olla vajaa 10 henkilöä, ja enemmistö jo ilmoittautuikin.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä tänne sitten pitäisi kirjoittaa? Kehuja ja positiivisia asioitako? Mitä positiivista kuihtuvassa kuolevassa kaupungissa on? Ainakin tulee olemaan rauhallista niille erakoille, jotka tänne kaiken häivyttyä jää.

• Anonyymi
        UUSI

Ei kait kaikki aloitukset ole kaupungin asioita? Jos elämässäsi ei ole mitään positiivista, ei se ole kaupungin vika, keksi jotain kivaa itsellesi.

• Anonyymi
      UUSI

Paras aloitus tällä surullisella palstalla aikoihin! Täyttä totta.

• Anonyymi
      UUSI

Oispa talvi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2143
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1454
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      934
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe