Kun kerran vaelsin, kylätiellä Kanjonin.Mä maisemia
valtavia siellä katselin. Minä kyyneleitä sain,
huomatessain matkallain. On ihminen vain tomu kanjonin.
Kerto:) ON JUMALA NIIN SUURI RAKKAUTENSA VALTAVA.
JA IHMINEN VAIN PIENI, VAELTAJA MAAILMAN.
EI KUKAAN TAIDA SELITELLÄ TÖITÄ JUMALAN ,
NE TÄYTTÄÄ KOKO MAAILMAN JA MYÖSKIN TAIVAHAN.
Tien laidassa mä näin, kukkakummun kuihtuvan.
Se kertoo että tomuun päättyy matka ihmisen.
Se hetken kukoistaa, sitten kuihtuu, katoaa.
Vain Sana Herran kestää ainiaan.
Ja tiellä Kanjonin sen mä täysin ymmärsin.
En luottaa voi mä maallisiin, en ajan aarteisiin
Vain usko Jumalaan, avaa portit uuden maan.
Sen Hengen silmin nyt jo nähdä saan.
Mutta muistakaa ystävät Olemme jokainen yksin täältä aikanaan lähdössä
Anonyymi-ap
5
141
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattele mitä teet lähimmäisille. Vaikka kuinka "kostat" vanhoja,ei ne merkitse mitään. Vain yksin Jeesus Hän mulle riittävi.
- Anonyymi
Kysyin eräiltä vähemmistön jäseniltä asioita,sanoivat on raukka tämä eräs jätkä .. Että näin.
- Anonyymi
Onko kellekään tabu tämä aihe?
- Anonyymi
Hei. Olisi hyvä miettiä etenkin tulevaa tuulivoimala hanketta. Onko siihen todella varaa vai eikö ole?
- Anonyymi
Entä Venäjän uhka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4093437Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151571En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851379- 1101377
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991338Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591296- 481199
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi811115Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa291007- 34913