edelleen mun kaa suhteen?
haluaisitko sä
107
1513
Vastaukset
Haluan, olen rakastanut sinua siitä lähtien kun nähtiin. En halua kenenkään muun kanssa, rakastan sua yhä Veera.. <3
- Anonyymi
Kyllä meillä olisi ihana suhde kaivattuni kanssa.
Sellainen täydellinen kahden aikuisen rauhallinen mutta rakastava suhde. Intohimoinen.- Anonyymi
Olisi juuri tuollainen!
- Anonyymi
Haluan
- Anonyymi
Ootko sä valmis olee vaan mun?
- Anonyymi
Haluaisin. Rakastan sua. Älä pliis kiusaa mua pidempään. Ota mut jo. Älä leiki vaikeasti tavoiteltavaa. Jos rakastat niin ole minulle helppo ja muille vaikea. Mä en kestä. Ikäväkin on.
M>N- Anonyymi
En ole leikkinyt vaikeasti tavoiteltavaa. Sivusta.
- Anonyymi
Kuka se nainen on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole leikkinyt vaikeasti tavoiteltavaa. Sivusta.
Yksin puhelua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksin puhelua!
Kyllä me sen palstasedän monologeista tiedämme jo, mutta hyvä on voimia tiedottaa
- Anonyymi
Ai kenen? Täh? t.J
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
Maybeeeeee
- Anonyymi
Miehen kanssa kyllä. 🤍
- Anonyymi
kaipaan syliä niin paljon että itkettää joka yö
- Anonyymi
Kuka kysyy? Onko mieheltä naiselle suunnattu?
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Häivy jo! Se juna meni jooo! Olit vain Blaah…
- Anonyymi
Ihan vaan vettä oli pskan haistelija käppyrä.
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
No kerropas keneltä?
- Anonyymi
Haluan yhden miehen kanssa, yhtä paljon kuin ennenkin.
- Anonyymi
Haluan jos olet M nainen
- Anonyymi
Kuka haluaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka haluaa?
Se jonka kanssa tänään myös jutellut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se jonka kanssa tänään myös jutellut
Juttelin kissani kanssa tänään, enpä juuri muuta. Haluaisinkohan minä hänen kanssaan muunlaisen suhteen, kuin mitä se on juuri nyt. Enpä taida haluta.
- Nainen
- Anonyymi
Hänen kanssaan ehdottomasti.
- Anonyymi
Ollaan yhtä hellää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan yhtä hellää.
Se ei tule ikävä kyllä tapahtumaan, koska hän on asiasta eri mieltä, mutta aina voi vähän unelmoida.
- Anonyymi
En osaa sanoa kun tässä niin monta parisuhteen uhkaa ilmassa. Mutta voishan sitä ehkä ainakin yrittää. Kaipaan sua kaikesta huolimatta ja oot mun mielessä 24/7 mikä ei oikein ole tervettä. Rakkkautta vaan pukkaa. Intohimoa on paljon sua kohtaan ja vedät puoleesi kuin magneetti. Kerro onko sulla mitään tunteita mua kohtaan huom! rehellisesti. Jos ei kärsin jonkin aikaa mut en siihen kuole. No problem. 💫🔥
- Anonyymi
Mitä enää ikävä- palstalla teet, jos sinulla on jo "monta parisuhteen uhkaa ilmassa"?
Nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä enää ikävä- palstalla teet, jos sinulla on jo "monta parisuhteen uhkaa ilmassa"?
NainenKehuu muille sitä naisten kuvitteellista jonoa? Sinä itse siis monologien setä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NainenTarkoitan että jos kaivattu ja mä aloitetaan niin siinä on omat ongelmansa mahdollisesti mutta en tarkoittanut että niiden takia en haluaisi yrittää aloittaa rakentaa jotain yhdessä. Onpa outoa puuttumista ja tarttumista toisten elämään. No huvinsa kullakin. 🤍🪽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NainenTarkoitan että jos kaivattu ja mä aloitetaan niin siinä on omat ongelmansa mahdollisesti mutta en tarkoittanut että niiden takia en haluaisi yrittää aloittaa rakentaa jotain yhdessä. Onpa outoa puuttumista ja tarttumista toisten elämään. No huvinsa kullakin. 🤍🪽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan että jos kaivattu ja mä aloitetaan niin siinä on omat ongelmansa mahdollisesti mutta en tarkoittanut että niiden takia en haluaisi yrittää aloittaa rakentaa jotain yhdessä. Onpa outoa puuttumista ja tarttumista toisten elämään. No huvinsa kullakin. 🤍🪽
Alkuperäisestä kommentistasi sai käsityksen, että sulla on uhkana joutua parisuhteeseen monenkin henkilön kanssa. Sivusta.
- Anonyymi
En tiiä. En varmaan parisuhdetta, mutta jonkun suhteen ehkä.
- Anonyymi
Koli ,neli seitsesuhde!!!!
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Jaa pitäs tietää kuka kysyy mu mun on vaikea kuvitella ettäkö joku vois mun kanssa suhdetta haluta työtön retku noi jos mahdollisilta anoppikokelailta kysytään ja naisilta itseltään ni olen liian ehdoton parisuhteeseen tiedän vikani mu tulen itse helvetin hyvin toimeen vikojeni kanssa eli kysymyksenä kuka ny niin hölmö olis että jonkun ksltaiseni kanssa voisi parisuhteeseen haluta
- Anonyymi
Kaiken tämän jälkeen, hän ei enää tunnu oikealta. Kauan siinä menikin.
- Anonyymi
Mikä muutti mielesi?
- Anonyymi
Kyllä. E
- Anonyymi
Haluaisin hänen kanssaan edelleen suhteeseen, mutta pelkään. Traumat ovat todellisia. Pahin niistä varmasti on häpeätrauma, joka vaikuttaa vuorovaikutussuhteisiin.
- Anonyymi
Olen lisäksi todella huono avautumaan asioistani, juuri tuon häpeätrauman vuoksi. Haluaisin oppia kuitenkin, että elämästä voisi tulla parempaa. Rakkautta minulla kuitenkin on toiselle annettavaksi asti. Kunhan senkin osaisin oikealla tavalla näyttää. Eniten pelkään sitä, että hän hylkää. Ja sille en voi mitään, että se tunne hallitsee liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lisäksi todella huono avautumaan asioistani, juuri tuon häpeätrauman vuoksi. Haluaisin oppia kuitenkin, että elämästä voisi tulla parempaa. Rakkautta minulla kuitenkin on toiselle annettavaksi asti. Kunhan senkin osaisin oikealla tavalla näyttää. Eniten pelkään sitä, että hän hylkää. Ja sille en voi mitään, että se tunne hallitsee liikaa.
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Kumpaa veikkaisit? ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaa veikkaisit? ☺️
Ja kumman sää mun haluaisit olevan babyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kumman sää mun haluaisit olevan babyy?
Miehen. Mutta en usko että mitään voi tulla. Näin hänet toisen kanssa. Toivon sydämestäni, että tulevat onnellisiksi. Vaikka sattuu. Mun tie on toinen.
- Anonyymi
En ymmärrä. Haluaisin mutta en ymmärrä aloista? Liittyykö aikaisempaan viestiin?
- Anonyymi
Kyllä Kaa hauluaa suhteen.
- Anonyymi
Hi😘
- Anonyymi
J-miehen kanssa kyllä❤️
- Anonyymi
J ja mistä päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J ja mistä päin?
Etelä-Suomesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelä-Suomesta
No minä olen. Kuka olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelä-Suomesta
On aika iso alue mahtunee vähintäänkin kymmeniä tuhansia j miehiä etelä suomen alueelle
- Anonyymi
En halua mitään suhdetta enkä tapaamisia
palstasedän enkä kenenkään muunkaan kanssa. - Anonyymi
Vain R-miehen kanssa.
- Anonyymi
Ja M naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja M naisen.
N-mies))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja M naisen.
I-nainen🔅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja M naisen.
M miehen 🌸
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N-mies))
Moi. Oon N - mies. Haluatko sanoa jotain kun irl et uskalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi. Oon N - mies. Haluatko sanoa jotain kun irl et uskalla?
Kuka on N-mies?
J-mies Etelä- Suomesta kaipailee
PS. Esiinnyn täällä myös nimimerkillä M-nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on N-mies?
J-mies Etelä- Suomesta kaipailee
PS. Esiinnyn täällä myös nimimerkillä M-nainenTämäpä kiintoisaa palstasetä. Hox siinä lepää
- Anonyymi
Kyllähän täällä moni suhdetta haluaa vaikka ei olisi mahdollistakaan että siitä vaan valitsemaan.
- Anonyymi
Ainakin voisin pussailla S miehen kanssa 🤭
- Anonyymi
joo joo hihitteliä palsta SP e de
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, nyt en ihan ymmärtänyt?
Voin mä pussata sunkin kiukun pois 😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos palstasetäspede käyttäisi sinun konsonanttia ns- olisitko onnellinen?
- Anonyymi
Suosio laski. Suhde on loppu.
,55 mies- Anonyymi
::::Suosio laski. Suhde on loppu.
,55 mies::::
/aloittaja
- Anonyymi
Jennin kanssa kyllä. Tai siis mahdollisesti tutustua.
- Anonyymi
Hmm
- Anonyymi
Emmä mennyttä haikaile. En todellakaan. Semmone on hullun hommaa.
- Anonyymi
Kiihkeä työsuhde, jossa voitais mennä välillä siivouskomeroon tai invavessaan pussailemaan 💘💋❤️🔥
- Anonyymi
en tiedä oot kaukana
- Anonyymi
Vähän vaihtelee haluanko vai en? Sydänparka ja järkikulta. Riippuu kumman antaa ohjata? Tällä hetkellä järki voitolla eli en tietenkään 🪽💔
- Anonyymi
Ei sssssssssulla ole ssssssssssydäntä. 😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sssssssssulla ole ssssssssssydäntä. 😢
🥲🫢🥹here we go again
- Anonyymi
En kenenkään kaa, mutta ehkä jonkun kanssa.
Sellaisen ystäväsuhteen, ihan platonisen koska intiimi suhde vaatii jo enemmän sitoutumista , eikä meillä ole siihen mahdollisuutta juuri nyt.- Anonyymi
Mä en tarvii lisää kavereita.
- Anonyymi
Mulle käy platoninen suhde sen miehen kanssa. 🙂
- Anonyymi
Kellä muulla tulee mieleen biisi, tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan?
- Anonyymi
Täällä tuli mieleen juu....
😥 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä tuli mieleen juu....
😥Miksi surullinen? nainen sivusta 💔🪽
- Anonyymi
Rikö tuo ole aika selväksi jo käynyt 🤔mies?
- Anonyymi
T naisen kanssa kyllä 👩❤️💋👩 hyvin vakavasti mutta silti sopivasti oikeanlaista leikkimielisyyttä mukana 😘
- Anonyymi
N iko oletko täällä? Olen J-mies - tavallaan.
Esiinnyn palstalla myös nimimerkillä M-nainen. Oikea ymmärtää, mistä on kyse...
Kaipaan sinua N
Toivoo J-mies eli M-nainen- Anonyymi
Olen mies ja kaipaan miestä.
M-nainen
Oikea ymmärtää
- Anonyymi
Minua luullaan välillä naiseksi.
Etkö juuri siitä minussa pitänytkin.
N-miehelle syvästi rakkaudella
J-mies - Anonyymi
Suhdetta voi saada sen minkä menetti.
- Anonyymi
Ilman tunteita ei voi olla suhteessakaan, lisäksi tällä palstalla suurin osa keskusteluista on täysin valetta vailla minkäänlaista totuutta ulkomaailmaan.
- Anonyymi
Erään kanssa en oo miettinyt vuosiin asioita, eikä näihin juttuihin vaikuta asunto, kaupunki tai työpaikka. enkä tiedä miksi joku tekee, raha vaikuttaa ja miehet. mutta joo, tänään jostain syystä tulit mieleeni suhdemielessä, pitkään pitkään aikaa. ja jo viikonloppuna? mitä itse mietit?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876