"Mis joku näki sateen, mä näin pelkästään sateenkaaren
Sen päässä kai mua odottaa rubiineit tai kultaakin kalliimpaa
Enkä tajuu miten kukaan vois sunlaisen ikin heittää pois
Mun onneksi kai se on niin että toisen hopee on toiselle aarre
Sä oot mun aarre"
https://open.spotify.com/track/3sHpX588GpP7zhIL0nswAx?si=bec1ebdf3b25462a
Tämä kuva toi minulle niin paljon toivoa, kaikesta paremmasta:
Veera usko pois kaikki järjestyy vielä. <3 Mä teen kaikkeni sun vuoksi.
https://postimg.cc/f38XYTzB
Olet mun aarre
12
213
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä tää VeeranPupu oikeasti on? Onx tässä kahdesta elävästä kyse?
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
On.. kaivattuni on aito ja minä myös.
❤️
🔥
❤️ - Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
En malta oottaa et päästään oleen "me"🩷😌
En mäkään malta odottaa sitä❤️🔥❤️
- Anonyymi
Etkö sinä sen vertaa pärjää elämässä, että et osaa ohittaa näitä palstaäijän päivänselviä trollauksia, vaan jäät jostain syystä vatvomaan ja henkilöimään kaikkea? Kind of insane dude
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä sen vertaa pärjää elämässä, että et osaa ohittaa näitä palstaäijän päivänselviä trollauksia, vaan jäät jostain syystä vatvomaan ja henkilöimään kaikkea? Kind of insane dude
En trollaaa mun rakasta, ikinä🩷
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
On.. kaivattuni on aito ja minä myös.
Oletko ehta kalullinen mies?
- Anonyymi
Huomio! Sä pystäät aloituksias hiki pinnassa. Oot ikäänkuin kahtiajakoinen ....Tienhaarassa, mihin ja kumpaan suuntaan oot menossa haahuilemaan. Mihin sä pyrit tällä nettiriippuvuudellas?
Meidän ei tarvitse olla netissä sit kun voimme vihdoin olla yhdessä tosi elämässä, tämä on vain välivaihe. Voimme jättää netin taaksemme sit kun olemme yhdessä, sillä netti on täynnä epäterveitä ihmisiä, me ei tarvita sellaista. <3
- Anonyymi
No onko nämä palstaäijän saagat ny niin ihmeelisiä että pitää suuna päänä kommentoida
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Meidän ei tarvitse olla netissä sit kun voimme vihdoin olla yhdessä tosi elämässä, tämä on vain välivaihe. Voimme jättää netin taaksemme sit kun olemme yhdessä, sillä netti on täynnä epäterveitä ihmisiä, me ei tarvita sellaista. <3
Oon samaa mieltä rakas🔥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298