Laiskoja, eivät jaksa käydä salilla.
Suuttivat jos sanoo, että sun pitäis tiputtaa painoa.
Itsekkäitä, laiskoja, syövät, lihovat ja kuluttavat terveydenhuollon kautta verovaroja.
Ylipaino maksaa Suomessa joka vuosi 35 miljardia!
Voisko fatsot tehdä oman osuutensa ja alkaa tiputtamaan ihraansa pois?
Läskit ottaa päähän
168
1233
Vastaukset
- Anonyymi
Onko fatsojen harrastus jääkaappi-suu-jääkaappi-suu-jääkaappi?
- Anonyymi
Aloittaja on päästään vialla. Vihaa ilmeisesti sairaasti kaikkia muita ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain ylipainoiset ottaa aivoon..pitäisikö teitä rakastaa. Maailma tarjoaa kaikki keinot laihtua ja te vellotte eteenpäin ja viette lentokoneessa kaksi paikkaa vaikka maksatte yhdestä? Et voi, jos ostat yhden paikan, valua toisen paikalle. Sitten maksat kahdesta lipusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylipainoinen itkee, kun ei laihdu ja saa tekopyhää "kehopositiivista lässytystä" osakseen.
Kaikki teitä oikeasti läskeinä ja vastenmielisinä pitää vaikkei sanoisi päin näköä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylipainoinen itkee, kun ei laihdu ja saa tekopyhää "kehopositiivista lässytystä" osakseen.
Kaikki teitä oikeasti läskeinä ja vastenmielisinä pitää vaikkei sanoisi päin näköä.Taitaa olla tärkeintä, ettei itse ajattele niin.
On varmaankin enemmän sen haukkujan ongelma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pää on täynnä vihaa, niin suosittelisin hakemaan apua ammattilaisilta.
Ja jos tuntee vihaa kaikkia kohtaan, niin pohjimmiltaan silloin kyllä vihaa eniten itseään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain ylipainoiset ottaa aivoon..pitäisikö teitä rakastaa. Maailma tarjoaa kaikki keinot laihtua ja te vellotte eteenpäin ja viette lentokoneessa kaksi paikkaa vaikka maksatte yhdestä? Et voi, jos ostat yhden paikan, valua toisen paikalle. Sitten maksat kahdesta lipusta.
Mitäs kun ei lennä ollenkaan ? Muodostuuko sinulle siitäkin joku ongelma ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki teitä oikeasti läskeinä ja vastenmielisinä pitää vaikkei sanoisi päin näköä.Minun tuttäreni joutui tekemään kortisooni hoitoja 16 viikkoa ja lihoi omien sanojensa mukaan 10 kiloa minusta vaan näytti hieman pyöreältä . Ja hänellä on todella vaikea päästä takaisin omaan painoonsa kokoon S .
Joten jos on aineenvaihdullisia sairauksia niin ne joko lihottavat tai laihduttavat. , siksi ei muiden tarvitse puuttua ventovieraiden olemisiin . Annetaan ihmisille vapaus olla ihan vaan sellaisia kun ovat, siis ei sormella osoittelua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki teitä oikeasti läskeinä ja vastenmielisinä pitää vaikkei sanoisi päin näköä.Ongelma istuu sinun kallossasi, kukaan ei häiriinny toisen koosta , vaikka luulet että niin muka on eikä tunne vastenmielisyyttä mitenkään sillä jos pitää ihmisestä niin kilot eivöt merkitse mitään. Taitaa pää mennnyt teikäläisellä sekaisin liiasta painojen vahtimisisota
Anna olla ihmisten ihan sellaisia ku;ova5. Ja muuta hoåi5si vie maahan miss,ei ilmene yli5ainoa, voi olla silti ettei siinä maassa pidetä,pottunokista. Sekin on otettava huomioon - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla tärkeintä, ettei itse ajattele niin.
On varmaankin enemmän sen haukkujan ongelma.Ihan selvästi on ainoastaan hänen ongelmansa. Eikä ole ensimmäinen kerta kun läskeistä huutelee .tämän töst tekee noita aloituksia joissa kuvastuu ihmis viha .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan selvästi on ainoastaan hänen ongelmansa. Eikä ole ensimmäinen kerta kun läskeistä huutelee .tämän töst tekee noita aloituksia joissa kuvastuu ihmis viha .
Mahtaa sillä olla elämä tosi vaikeaa, kun tällaisestakin asiasta ison ongelman itselleen tekee.
Näyttää helposti tulevan ongelmia ja patoutunutta vihaa. Hukkaan menee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun nyt ensin oppisit rakastamaan itseäsi, niin oppisit myös hyväksymään erilaisia ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs kun ei lennä ollenkaan ? Muodostuuko sinulle siitäkin joku ongelma ?
Varmaan kone ei pysyisi ilmassa..ihan hyvä jos ei lennä. Kun ei voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pakko lentää, kun ei halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niin on moni muukin sanonut, sairas vietti kirjoitella ihmisten painosta Ja haukkua ihmisiä siitä millä tavalla hän sattuu näkemään toiset ihmiset.
Ihan niinkuin se olisi hänen asiaansa olla sanomassa millaiselta kenenkin vartalo pitäisi olla. Minulla on ystäviä joilla on mittojen mukaan liika kiloja , mutta se ei häiritse minun maailmaani sillä jokainen kantaa kilonsa ihan itse, he ovat ihania ihmisiä ja se on se joka on pääasia , ystävyys ei perustu siihen miten paljon joku painaa , vaan siihen millainen ihminen on. Ihmisenä.
Aivot tarvitsevat rasvaa toimiakseen , ilmeisesti aloittajan aivoissa ei sitä ole ollut vuosiin
Aikai jauhaa samaa mantraa joka päivä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki teitä oikeasti läskeinä ja vastenmielisinä pitää vaikkei sanoisi päin näköä.Ei muuten pidä. Minun ystäväni ovat minulle hyvin pidettyjä ihmisiä painosta huolimatta, sillä ystävyys ei katso jonkun lisä kihloihin , vaan siihen millainen hän on ihmisenä .
Paljon on tuollakin ihmisellä puuttunut elämästä , - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaa sillä olla elämä tosi vaikeaa, kun tällaisestakin asiasta ison ongelman itselleen tekee.
Näyttää helposti tulevan ongelmia ja patoutunutta vihaa. Hukkaan menee.Ihan niin se on päähänpinttymä jotenkin kun olisi jäänyt levy päälle.
Kuvittelee vielä niinkin että kaikki muka ajattelisivat kuten hän m ja vihaisivat ihmisiä joilla on liika kiloja moninaisista syistä. Yleensä asia on niin että maailmassa on laihoja ja lihavia. ,niin on aina ollut ei ne laiha ennenvanhaankaan missään salilla käyneet. Appeni oli hoikka koko elämänsä ajan söi ihan saman verran kun anoppini jolla taas oli liika kiloja. . Niin että kukaan ei päästä syntyessään millainen aineenvaihduntasairauksien tulee olemaan . Sikai ei ta4vitsee tämänkään hillua harva se päivä omien paino ongelmiensa kassa , vaan jättää vaan jokaisen omaksi asiaksi mitä kukin painaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nähnyt lentokeissa kaiken kokoisia ihmisiä , eikä kukaan ole ottanut iatumatilaa toiselta . Tämä kaheli on lukenut joistain lehdis5ä näitä lentokone juttuja ja nyt sitten muka niistä selittelee.
Yksi amerikkalainen nainen. Jolla on hyväsesti ylipainoa maksaa aina kaksi paikkaa lentokoneessa.. hän tekee sen siksi ettei saisi jotain aloittajan tyylistä ihmistä viereiselle istumapaikalle. Mutta täyttää vaan oman osansa istuimesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten pidä. Minun ystäväni ovat minulle hyvin pidettyjä ihmisiä painosta huolimatta, sillä ystävyys ei katso jonkun lisä kihloihin , vaan siihen millainen hän on ihmisenä .
Paljon on tuollakin ihmisellä puuttunut elämästä ,Tämä on kyllä niin totta.
Ihmisen koko ei kerro sitä, millainen ihminen on luonteeltaan, ja muutenkin.
Myös lihavat voivat olla todella mukavia ihmisiä, hyviä ystäviä, aivan siinä missä hoikemmatkin.
Tärkeintä on se, mitä on korvien välissä ja sydämessä.
- Anonyymi
Maha edellä elämässä..mistähän läskit löytää sopivan arkun? Survotaanko läski sitten standardi-arkkuun kun kuolee ylipainoonsa?
- Anonyymi
Mitäpä jos laitat omaan 𝑝𝑒𝑟𝑎̈𝑟𝑒𝑖𝑘𝑎̈𝑎̈𝑠𝑖 𝑖𝑠𝑜𝑛 𝑝𝑜𝑟𝑘𝑘𝑎𝑛𝑎𝑛?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uu, ottiko läskillä tunteisiin faktat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uu, ottiko läskillä tunteisiin faktat?
Kyllä sinäkin vielä elämässäsi tulet erilaisiin faktoihin törmäämään, usko tai älä.
Älä välitä, mutta se saattaa mennä tunteisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni tuo jo pitäisi ilmoittaa. , onkompakko edes olla netissä kun jauhaa ainoastaan omiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Massiivikalorihiihtäjä havaittu.
- Anonyymi
Up !
- Anonyymi
Kukaan ei ole tahallaan ylipainoinen. Kaikilla on siihen joku syy, kuten vakava sairaus joka estää liikkumasta.
Myös köyhyys altistaa ylipainolle, sillä rasvainen ja sokerinen roskaruoka on halvempaa kuin esimerkiksi kotimaiset vihannekset.
Moni köyhä joutuu tekemään kahta työtä voidakseen elättää perheensä ja maksaakseen asuntovelkansa. Silloin ei ehdi kuntoilla, ja väsyneenä tulee helpommin ostettua valmisruokaa.- Anonyymi
Syy on laiskuus ja itsekkyys. Köyhäkin voi liikkua, esim.lenkkeillä.
- Anonyymi
Raivokas viha lihavia kohtaan kumpuaa jostain oudosta syystä.
Luultavasti kirjoittajia vaivaa hirveä alemmuuskompleksi, jonka vuoksi he etsivät jotain ryhmää jota voivat haukkua, voidakseen edes tässä pienessä asiassa kerrankin tuntea itsensä muita paremmaksi.
Eli läskien haukkujat ovat itse luusereita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti kirjoittajia vaivaa hirveä alemmuuskompleksi, jonka vuoksi he etsivät jotain ryhmää jota voivat haukkua, voidakseen edes tässä pienessä asiassa kerrankin tuntea itsensä muita paremmaksi.
Eli läskien haukkujat ovat itse luusereita.Älä psykologisoi edes defenssikeinona. Aloittaja on tyypillinen persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli läskien haukkujat ovat itse luusereita.Ei ole, vaan ihan siitä uskomattomasta mukavuudenhalusta olla tekemättä MITÄÄN. Ja syömisestä..ei ajatella muita, kuin sitä omaa kupua ja eikä sitä miten yhteiskunnan varoja käyttäisit mahdollisumman vähän. Vierität ylipainosta tulevat krooniset taudit muiden hoidettavaksi, vaikka liikunta ja painonhallinta on ihan omalla vastuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä psykologisoi edes defenssikeinona. Aloittaja on tyypillinen persu.
Läskirealisti, en edusta kannanotoissani puolueita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se vielä puuttuisi että edustaisit persuja. Mutta persun prototyyppi olet öyhötystesi kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"en edusta kannanotoissani puolueita"
Moukka osaa näköjään myös kirjakieltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, vaan ihan siitä uskomattomasta mukavuudenhalusta olla tekemättä MITÄÄN. Ja syömisestä..ei ajatella muita, kuin sitä omaa kupua ja eikä sitä miten yhteiskunnan varoja käyttäisit mahdollisumman vähän. Vierität ylipainosta tulevat krooniset taudit muiden hoidettavaksi, vaikka liikunta ja painonhallinta on ihan omalla vastuulla.
Haukkujatkin voisi ajatella itseään, eikä pelkästään keskittyä ylipainoisten arvostelemiseen.
Tuleeko syyttelystä, syyllistämisestä itselle kamalan hyvä olo ? Jos tulee, niin jokin on kyllä pielessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli läskien haukkujat ovat itse luusereita.Haukkuja yleensäkin on joku, jolla on itsellään paha olla. Purkaa sitä sitten muihin, kun ei osaa käsitellä omia ikäviä tunteitaan.
En nyt sano, että säälittävää, mutta harmittavaa on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli läskien haukkujat ovat itse luusereita.Oma elämä on niin kamalan ahistavaa..........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, vaan ihan siitä uskomattomasta mukavuudenhalusta olla tekemättä MITÄÄN. Ja syömisestä..ei ajatella muita, kuin sitä omaa kupua ja eikä sitä miten yhteiskunnan varoja käyttäisit mahdollisumman vähän. Vierität ylipainosta tulevat krooniset taudit muiden hoidettavaksi, vaikka liikunta ja painonhallinta on ihan omalla vastuulla.
Ihan jokainen meistä kuluttaa yhteiskunnan varoja, se ei ole lihavien " yksinoikeus ".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se vielä puuttuisi että edustaisit persuja. Mutta persun prototyyppi olet öyhötystesi kanssa.
Öhöym. Läskimayhem.
- Anonyymi
Porkkanat, lantut, perunat ,kaalit, herneet ym ei paljoa maksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porkkanat, lantut, perunat ,kaalit, herneet ym ei paljoa maksa.
Metsistä saa ilmaiseksi marjat ja sienet, syksyllä omenoita saa myös ilmaiseksi kunhan vaan pyytää.
- Anonyymi
huono selitys. jos se köyhä söisi vaan porkkanaa niin se olisi laiha ja köyhä. ei ole mikään pakko mässyttää niitä pitsoja ja burgereita koko päivää. semmoinen voi niitä syödä joka kuluttaa kaloreita paljon joka päivä, niinkun työtä tekevä ihminen. köyhä istuu vaan kotona ja syö burgeria ja juo olutta kun ei ole muutakaan tekemistä
ps. köyhä ei tee kahta työtä eikä maksa asuntovelkaa. köyhyysraja on määritelty ja se on melko matala, sillä rahalla ei edes autolla ajella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsistä saa ilmaiseksi marjat ja sienet, syksyllä omenoita saa myös ilmaiseksi kunhan vaan pyytää.
Ei kestä selkä enää kumartelemista marjojen perään.
- Anonyymi
Up !
- Anonyymi
Fatsot ovat kyllä niitä jotka ovat puolustuskannalla, kun asiasta sanoo. Loppuviimeksi se on ihan heidän omaksi parhaakseen. Elävät pidempään, jos paino tippuu ja alkavat syömään terveellisemmin. Lääkärkäyntien yhteydessä ehdottomasti pitäisi olla joku ylipaino-seula ja tarkkailu. Ja lääkärin velvoite pakottaa potilas sitovasti noudattamaan laihdutusohjelmaa.
- Anonyymi
Siis luuletko, että haukkuminen ja asiasta sanominen auttaisi jotain laihduttamaan ?
Enemmänkin se loukkaa ihmistä, mene vähän itseesi ja mieti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis luuletko, että haukkuminen ja asiasta sanominen auttaisi jotain laihduttamaan ?
Enemmänkin se loukkaa ihmistä, mene vähän itseesi ja mieti.ja kun fatso loukkaantuu niin se syö vaan enemmän?
ja jos et sano mitään niin se syä enemmän.
jos kukaan ei näe sitä nini se syö enemmän.
vaikka kaikki katsoo ja tuijottaa sitä niin silti se syö vaan enemmän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kun fatso loukkaantuu niin se syö vaan enemmän?
ja jos et sano mitään niin se syä enemmän.
jos kukaan ei näe sitä nini se syö enemmän.
vaikka kaikki katsoo ja tuijottaa sitä niin silti se syö vaan enemmän.Ootko kateellinen, tekisikö itsesikin mieli syödä enemmän ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko kateellinen, tekisikö itsesikin mieli syödä enemmän ?
en pysty syömään sen enempää kuin nyt syön, olen laiha ja surkea.
- Anonyymi
Kysyin kerran lääkäriltä, että onko liikaa? ( ylipainoa ) Eei, kuului vastaus. Olin silloin nuorempi kuin nyt, eläkkeellä olin jo.
Vanhemmalla iällä muutamasta ylikilosta on hyötyä. Laski tekee jotain, että ihminen pysyy nuorempana. Luusto säilyy hyvin.
Minulla on taulukon mukaan lievä lihavuus.
- Anonyymi
Olen myös lähtöisen vähätuloisesta perheestä ja en ole ylipainoinen silti. Lenkkeillyt, salia harrastan ja pyöräilyä. Jos ei ollut saliin mahdollisuutta, tein kotona treeniä.
- Anonyymi
Tästäkin huomaa että tekosyitä riittää. Mahdollisuuksia on jos ne haluaa löytää vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästäkin huomaa että tekosyitä riittää. Mahdollisuuksia on jos ne haluaa löytää vaan.
Keinot tosiaan löytyvät, jos on halua!
Siitä kiinni, mutta kun sitä halua ei näytä löytyvän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keinot tosiaan löytyvät, jos on halua!
Siitä kiinni, mutta kun sitä halua ei näytä löytyvän.Mitä se kenellekään muulle kuuluu, mitä haluja jollain toisella on, tai ei ole ?
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Läskit on leppoisia!
- Anonyymi
Ne voi tosiaan vyöryä elämänsä läpi eteenpäin.
- Anonyymi
Olen kyllä nähnyt kaikkien lihavienkin kävelevän, en vyöryvän.
- Anonyymi
KUULES NYT ITSE TÄYDELLISYYS , EI KAIKKIEN TARVI OLLA SUPER IHMISIÄ
- Anonyymi
Eipä tokkiinsa, mutta monet luulevat olevansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tokkiinsa, mutta monet luulevat olevansa.
FatTok?
- Anonyymi
JA KAIKKIEN EI TARVITSE OLLA LÄSKEJÄ!
- Anonyymi
JA KAIKKIEN EI TARVITSE OLLA LÄSKEJÄ!
- Anonyymi
Jee, onneksi en itse ole minäkään 😊🤟🏽.
- Anonyymi
Vois taas huomenna mennä vaikka juoksemaan.
Läskit voi maata meikänkin edestä.- Anonyymi
Kiitos, nyt voin tehdäkin se oikein luvan kanssa. Olenkin kyllä maannut melkein koko päivän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, nyt voin tehdäkin se oikein luvan kanssa. Olenkin kyllä maannut melkein koko päivän.
Yllätys, LÄSKI!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllätys, LÄSKI!
Hehee... Mistäs tiiät, ku ei tunneta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehee... Mistäs tiiät, ku ei tunneta ?
Koska vaan siksi provosoidut jos joku sanoo totuuksia ylipainoisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska vaan siksi provosoidut jos joku sanoo totuuksia ylipainoisista.
Et voi minun provosoitumisestanikaan tietää mitään, kun ei tunneta.
Voin kertoa, etten ihan herkästi provosoidu.
Tokihan se ottaa päähän, kun ihmiset haukkuvat toisia milloin mistäkin. Miksi niin täytyy tehdä, mistä se johtuu, että haukkuu ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi minun provosoitumisestanikaan tietää mitään, kun ei tunneta.
Voin kertoa, etten ihan herkästi provosoidu.
Tokihan se ottaa päähän, kun ihmiset haukkuvat toisia milloin mistäkin. Miksi niin täytyy tehdä, mistä se johtuu, että haukkuu ?Ks otsikko.
- Anonyymi
Aina ei paino tipu, kun on perinnölllistä. Kannattaa muistella mitä biologian tunneilla kerrottiin monisolulihavuudesta ja perinnöllisyydestä.
- Anonyymi
Pakko joo olla lihavilla monta solua lihavana..ei ne muuten sellaisia olis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko joo olla lihavilla monta solua lihavana..ei ne muuten sellaisia olis.
Ainakin on soluja. Haukkujilla taitaa ne aivosolut olla vähissä....
- Anonyymi
lihavuutta ei saa perintönä, se tulee vain ja ainoastaan syömällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perityt geenit voivat olla sellaisia, että syöminen lihottaa herkemmin, kuin ehkä joitain muita, joilla erilaiset perityt geenit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lihavilla ei tule normaalia kylläisyyden tunnetta- Vaatii enemmän itsehillintää ja aikaa, että oppii syömään päivän mittaan oikein. Kaaliakin pitää näin vanhemmalla iällä suikaleina hiukan kasarin pohjassa pienessä vesimäärässä keittää, höyräyttää. Silloin ei ala vatsaa särkemää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lihavilla ei tule normaalia kylläisyyden tunnetta- Vaatii enemmän itsehillintää ja aikaa, että oppii syömään päivän mittaan oikein. Kaaliakin pitää näin vanhemmalla iällä suikaleina hiukan kasarin pohjassa pienessä vesimäärässä keittää, höyräyttää. Silloin ei ala vatsaa särkemää.
Syön sellaisen annoksen, mikä on järkevää, lopetan syömisen yleensä ennen kylläisyyden tunnetta. Aika harva tankkaa itseään täyteen, ehkä ne on niitä läskejä.
Lihavuus on aina oma valinta.
- Anonyymi
Ei jaksa ihraa kuluttaa, korkeintaan kerätä. Siinä syy!
- Anonyymi
Bunkkeriin juu, kaikki.
- Anonyymi
Vyörymä. Jos sellainen paikka on Suomessa, tietää mikä väestönryhmä sen on aiheuttanut.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Pöljä niminen paikkakunta on ainakin olemassa. Haukkujat voisivat muuttaa sinne.
- Anonyymi
Patalaiskuus ja vielä ylipaino eli puhdasta tyhmyyttä.
- Anonyymi
Muiden arvosteleminen ja haukkuminen on tyhmyyttä.
- Anonyymi
Kun teet oikeata työtä, ei salia tarvita. Salit ovat laiskoille. Kunnon ruumillinen työ tekee äijän!
- Anonyymi
Hyvä näin, kyllä silti muut voi salilla käydä vaikket sinä käy.
- Anonyymi
Itsekkyys tuossa kyllä nostaa päätään ja se laiskuus. Oma maha, muut ihmiset vaan on ilkeitä kun latelee totuuksia heidän 'ihanasta' habituksestaan.
- Anonyymi
Ilkeät ihmiset eivät olekaan tärkeitä.
- Anonyymi
Ja mitähän jonkun tuntemattoman ( tai edes tutun ) paino kenellekään muulle kuuluu ?
Paras kun huolehtii omasta painostaan, omaa henkistä hyvinvointia ei kannata pilata muiden ihmisten painon takia.- Anonyymi
Itsensä lihottaminen on itsekästä. Muut maksaa terveysongelmat, läskimaha on inhottava tungoksessa, kun se vie 2 ihmisen tilat ja pökkii muita.
- Anonyymi
Jos 35 MILJARDIA euroja menee läskeihin vuodessa, niin totta helvetissä se koskee jokaisen kukkaroa! Varmasti jokaisen on pakko antaa euro kukkarosta noiden ihmisjätteidenn terveyshuoltoon. Sitten pitäis maksaa tosiaan enemmän veroja, jos painoa liikaa ja se rasittaa julkista taloutta. Ja kyllä nuo vuoret haittaa näkökenttää, väkisinkin! Vaikea olla näkemättä ja halveksimatta ja välttää ettei oksennus juutu kurkkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsensä lihottaminen on itsekästä. Muut maksaa terveysongelmat, läskimaha on inhottava tungoksessa, kun se vie 2 ihmisen tilat ja pökkii muita.
WORD, bro!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä näet tulevaisuuteesi, ettet ikinä tule millään tavalla saamaan minkäänlaista terveysongelmaa, sairastumaan ? Pidä toi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos 35 MILJARDIA euroja menee läskeihin vuodessa, niin totta helvetissä se koskee jokaisen kukkaroa! Varmasti jokaisen on pakko antaa euro kukkarosta noiden ihmisjätteidenn terveyshuoltoon. Sitten pitäis maksaa tosiaan enemmän veroja, jos painoa liikaa ja se rasittaa julkista taloutta. Ja kyllä nuo vuoret haittaa näkökenttää, väkisinkin! Vaikea olla näkemättä ja halveksimatta ja välttää ettei oksennus juutu kurkkuun.
Parempi jos noin ilkeät ihmiset ei näkisi yhtään mitään....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi jos noin ilkeät ihmiset ei näkisi yhtään mitään....
Sí sí (lausutaan see see).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä näet tulevaisuuteesi, ettet ikinä tule millään tavalla saamaan minkäänlaista terveysongelmaa, sairastumaan ? Pidä toi.
Olen samoissa ihannepainoissa nyt, kuin 30 vuotta sitten nuorena. Lihominen on oma valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon pahempi ongelma on tupakka ja viina, pieni ylipaino ei haittaa, jos on muuten terve.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon pahempi ongelma on tupakka ja viina, pieni ylipaino ei haittaa, jos on muuten terve.
ei kukaan tässä ole puhunut mistään "pienestä ylipainosta", vaan valtavista läskivuorista jotka vyöryvät päälle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän on julkista terveydenhuoltoa kulutettu. Töitä tein 40 vuotta. Eräs ystäväni oli 100 kg. Suht terve oli. Otti neljä lasta naimattomana. ( oli jonkun vanhainkodin johtajana )Hoiti ne lapset aikuisiksi. Hän kertoi, että alkuun ne lapset olivat niin turvattomia, että halusivat nukkua hänen vieressään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kukaan tässä ole puhunut mistään "pienestä ylipainosta", vaan valtavista läskivuorista jotka vyöryvät päälle!
Voi kamalaa...
Sitten on vain väisteltävä, ettet jää alle.
- Anonyymi
Kuule pidä vaan huolta omasta itsestäsi se kun uhoat muiden kehosta meitä on monesti maailmassa ai ole sinun oikeutesi mitenkään haukkua ketään.
En tunne yhtäkään ylipainosta jolla olisi ongelma omasta painostaan siis eivät kuluta sinun verorahojasi mitenkään.
Alkoholistien hoito taas maksaa sitäkin enemmän.
Minulla on tuttuja joilla on liika painoa hyväsesti, ovat aina hyvällä tuulella, huumori on heillä mahtavaa , notkeita lihavuudestaan huolimata . Ja kovia tekemään töitä, . Siis täyttävät sosiaaliset koodit. Ihan prikulleen. Puutu ennemmin niiden selkä sairaiden olotilaan jotka ovat sairauskirjoilla koko ajan kas kun selkää särkee ja lääkäri ei löydä vikaa siihen .ja selkää vaan kuulemma särkee.
Mutta ei pyhisin silloin ollaan pontevaa poikaa- Anonyymi
Sinä et määrää mistä pidän huolta, pidä sinä huoli itsestäsi ja siitä ettei tule ylipainoa vaikka.
- Anonyymi
Wöö wöö pidä huoli omista asioistasi!
- Anonyymi
Wöö, wöö..osaako fattie sanoa muuta kenties?
- Anonyymi
Voi kunpa jokainen osaisi pitää huolta omista asioistaan, eikä puuttuisi muiden elämään, ainakaan ikävällä tavalla.
Mutta kai se kertoo siitä ihmisten pahoinvoinnista nykyään, valitettavaa.
- Anonyymi
>>> Ylipaino maksaa Suomessa joka vuosi 35 miljardia!
Tuosta jo kaikki tervejärkiset huomaavat, että kyseessä on ärsyttävä trollaus. Ylipaino maksaa yhteiskunnalle, mutta luvusta voi aluksi ottaa nollan pois perästä.- Anonyymi
Se on sellaista, kun totuus sattuu ja sitä ei halua hyväksyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sellaista, kun totuus sattuu ja sitä ei halua hyväksyä.
Miksi et itse sitten hyväksy lihavia, sattuuko se sinuun kovastikin ? Näköjään henkisesti ainakin.
- Anonyymi
Yhteiskunnalle maksaa paljon monet muutkin asiat, kuin ainoastaan ylipainoiset.
- Anonyymi
On sullakin ongelma ja se on pääkopassa.😳😳😳😳
- Anonyymi
Sulla painossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla painossa.
Miksi mun paino on sulle ongelma ? Aika perin juurin omituista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mun paino on sulle ongelma ? Aika perin juurin omituista.
Fatttt
- Anonyymi
huomauttaisin vain että monet lihavat käy kuitenki duunissa.
Viestin kirjoittaja Juha pohjola- Anonyymi
Niin käy normaalipainoisetkin ja urheilee päälle, huomautan myös vain.
- Anonyymi
Validi tutkimus aiheesta:
https://vaikuttavuuskeskus.fi/kaikki/pertti-mustajoki-lihavuuden-aiheuttamat-sairaudet-maksavat-suomelle-vuosittain-35-miljardia-euroa/
Vissiin pitää senauroida tämäkin😂, ettei läskeille tuu paha mieli tutkimustiedosta. - Anonyymi
Täällä ei näemmä saa julkaista validia tutkimustietoa:
https://vaikuttavuuskeskus.fi/kaikki/pertti-mustajoki-lihavuuden-aiheuttamat-sairaudet-maksavat-suomelle-vuosittain-35-miljardia-euroa/
Kylmää tutkimustietoa. - Anonyymi
Entäs jos kyseinen henkilö on terve. Kenen rahoja hän silloin kuluttaa?
- Anonyymi
Lihava sairastaa lopulta aina enemmän.
- Anonyymi
Toivottavasti omiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko nyt ihan varma ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko nyt ihan varma ?
Katso sinäkin tilastoja, ja lakkaa puolustamasta lihavuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, minun mummini, joka oli hieman ylipainoinen ei ikinä sairastellut, kuoli 95 vuotiaana sydänkohtaukseen omaan sänkyyn, ei rasittanut terveydenhuoltoa.
Äitini myös lievä ylipainoinen on nyt 93v ja asuu omassa rivarissaan ei mitään muita lääkkeitä, kun kilpirauhasen lääke matalat verenpaineet, niin oli mummullakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso sinäkin tilastoja, ja lakkaa puolustamasta lihavuutta.
En kovasti puolustele lihavuutta, mutta en myöskään hauku ja arvostele ylipainoisia, lihavia, tai ketään muutakaan minkäänlaisen eroavuuden takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kovasti puolustele lihavuutta, mutta en myöskään hauku ja arvostele ylipainoisia, lihavia, tai ketään muutakaan minkäänlaisen eroavuuden takia.
En usko, kaikki arvostelee joitain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, kaikki arvostelee joitain.
Tietysti arvostelee, mutta hyvällä tavallakin voi arvostella. Ja jos jostain ei tykkää, kukaan ei käske arvostelemaan toisia pahalla tavalla. Mölyt voi pitää mahassaan.
Mitä iloa siitä itselle olisi, että saisi haukkua muita ?
- Anonyymi
Kerro siitä pilkkuvirheestä, jonka teit aloitukseen.
- Anonyymi
No worries..se on ihan oikea luku, tai ehkä noin 29,5 miljrd e/v. Tai sitten se 35 miljrd e/v.
- Anonyymi
Saivare
- Anonyymi
Oikein meni 29,6 mrd e/v tai 35 mrd e/v. Saivare.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No worries..se on ihan oikea luku, tai ehkä noin 29,5 miljrd e/v. Tai sitten se 35 miljrd e/v.
Mustajoen mukaan 3,5 miljardia.
- Anonyymi
35 tai 29. 5 miljardia euroa vuodessa on ihan oikea luku, kiitos saivare.
- Anonyymi
Olisiko asiasta antaa jotakin näyttöä vaikka linkin kautta, tai jostakin lähteestä? Muutoin keksit tuon 35 mrd €/v ihan itse.
- Anonyymi
Näissä poistomäärissä kyttäävä Naisvihaaja on ollut tosi ahkera.
- Anonyymi
Lihaville läskivero! Ei sokeriveroja tai karkkiveroja vaan niitten aineiden suurkäyttäjille vero.
Mitataan vyötärönympärys ja jos se ylittää epäterveellisen rajat niin joka sentistä joutuu maksamaan lisäveroa valtiolle. Näin maksavat itse lihavuutensa sairauskulut. - Anonyymi
Olet todellakin oikeassa. Jos haluaa normaalipainoisen kumppanin, sulkeutuu pois heti väestöstä se n.47% pois automaattisesti. Hyi helva!
- Anonyymi
Tuollaisella asenteella voi olla vaikeaa löytää kumppania, edes laihaa, kuka ilkeämielisen haluaisi ?
- Anonyymi
Lihavaa pitäisi olla oikeus lyödä.
- Anonyymi
Noh jaa, ainakin verottaa ja pakottaa liikkumaan. Jotta ne läskit sulaa asap.
- Anonyymi
Läskit on hyödyttömiä, kuluttavat yhteiskunnan varoja ja syövät vaan lisää.
- Anonyymi
Näin ollen, pitänee tehdä kansalaisaloite"läskiverosta".
- Anonyymi
Vaikka aloitus onkin mennyt osittain törkeän pilailun puolelle, läski on yhteiskunnalle kallista. Enemmistö aikuisia on jo lihavia tai ylipainoisia, ja lasten sekä nuorten lihavuus lisääntyy koko ajan.
Yhteiskunnan tehtävä on tarjota keppiä ja porkkanaa. Keinot ovat ns. hakusassa, koska modernin yksilön vapaudentarve ylittää lähes kaiken muun.- Anonyymi
Eikös se itsemääräämisoikeus kumoa tuota vapaudentarvetta ?
Ei silloin tarvitse, kun pystyy. - Anonyymi
Ja vapaudentarve syödä kaikki mikä eteen tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vapaudentarve syödä kaikki mikä eteen tulee.
Niin no ei sitä viitsi muiden edestä ruveta syömään, syököön he omansa.
- Anonyymi
"Eikös se itsemääräämisoikeus kumoa tuota vapaudentarvetta ?"
Itsemääräämisoikeus ja vapaudentarve kulkevat tietenkin käsi kädessä. Jopa pienet lapset tietävät nykyisin kovin hyvin omat oikeutensa; heillä on vapaus ja oikeus valita niin pitkälle, että vanhemmat ovat täysin kädettömiä. Tästä seuraa oravanpyörä, eli kun vanhemmat (ja opettajat) eivät osaa tai välitä, lapset alkavat pyörittää aluksi perhettään ja lopulta luokkaansa ja koulua.
Mitä pidemmälle asia etenee, sen vaikeampaa siitä on palautua optimitilaan. Jos on oikeus ja vapaus valita helppo tie, on vaikeaa oppia se haastavampi tie.
Kiristäminen liittyy mukaan asiaan, ja kiristäminen koskee myös oikeushenkilöitä ja lobbaamista. Kun tiettyjä ihmisten painoonkin vaikuttavia veroja haluttiin nostaa, eräs suuri elintarvikeyhtiö uhkasi siirtää tuotantonsa toiseen maahan.
Keppiä vai porkkanaa, milloin ja kenelle?
"Tuollaisella asenteella voi olla vaikeaa löytää kumppania, edes laihaa, kuka ilkeämielisen haluaisi?"
Totuus ja sen sanominen ja varsinkin tapa sanoa se pitää aina erottaa ilkeämielisyydestä. Ilkeämielisyys ei riipu ali- tai ylipainosta olkoonkin, että kyse on erilaisuudesta. Pahinta kaikille on, jos ao. oikeudentunto on vääristynyt.- Anonyymi
plaa plaa plaa......kuka jaksaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
plaa plaa plaa......kuka jaksaa...
Varsinkin lapsilla kärsivällisyys loppuu aina kesken. Ei silloin tarvitse, kun pystyy, vaikka ei edes ymmärtäisi sen tarkoitusta.
- Anonyymi
Niinpä.
Mahtaa olla ankea elämä, kun tämmöinenkin asia ottaa päähän.
Ottaa päähän varmaan jos vaikka mikä, kun on noin herkillä. Ikävää. - Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Koska aloituksessa on taloudellinen virhe. Sen takia ei.
- Anonyymi
Ei ole mitään lihavia vastaan ja monesti puolustanut heitä... mutta he ei ole puolustaneet minua, vaan päin vastoin. Kateudesta haukkuneet ja jauhaneet paskaa selän takana AINA.
Lihavaan ihmiseen ei voi luottaa. Nämä on kuin alkoholistit samanlaisia. Juomisen tilalla on vain syöminen.- Anonyymi
kyseessä on sairaus ja häiriö
- Anonyymi
Mistä sen voisi tietää, puhutaanko ja haukutaanko selän takana ?
Eihän sitä ole itse kuulemassa.
- Anonyymi
Ei kannata syödä pelkkää läskiä. Painon alentamiseen ei tarvita salia. Kotitreenausohjelmia kyllä löytyy.
Voi käydä mm. koton vattalleen ja punnertaa käsien varassa sarjoja niin kauan monta kuin jaksaa.
Vyötärölihavuus on suorastas kehottanu nosteleen sopivia painoja tätä varten ostetulla treenipöydällä.
Monen kuukauden duunilla lällyimpään läskikohtaan on ilmestynyt poikkivakoi.
Nostan yli 100 x kevyttä painoa kädet takana jokapäivä 10 sarjaa. istualleen ja takas makuulle. Olen jo ikääntynyt mies.
Ketjusta on poistettu 150 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4072884Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata762249Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1121785Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1921499- 771472
- 271447
- 1091445
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191333- 801297
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411271