Vanhemmille naisille. ❤️❤️
Hyvää yötä
22
399
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä ei minulta, mutta yhdelle itseäni vanhemmalle hyvää yötä!
- Anonyymi
Kiippa! Nuku hyvin sinäkin! 💫🩷
- Anonyymi
Oikein monikossa 🤔
- Anonyymi
Hyvää yötä 😘❤️
- Anonyymi
Ok sovitaan tämä määritelmä, eli hyvää yötä täältä reunuksista. Tänään niissä oli kultaa. ❤️
- Anonyymi
Hyvää yötä sinullekin.
Kun jaksat meille hyvät yöt toivotella.
Ihan kiinnostaa vaan,että kuinka vanhoja ajattelet meidän olevan?🌤😅🧡♥️🤎💜😴 - Anonyymi
Hyvää yötä ❤
- Anonyymi
Kyllä mä sua rakastan! Et ole ainut jota rakastan mutta...olet rakkain! Kukaan ei ikinä ole muuttanut mua näin paljon parempaan suuntaan vaikka kieltämättä ajoittain tekis mieli itkeä hysteerisesti ihan kuin vuosikymmenien itkemättömät itkut alkais tulvia ja kuitenkaan yhtäkään kyyneltä ei tipu silmistä. Tämä on p*ska tilanne. No nyt nukkuun. Öitä! 💫🩷
- Anonyymi
Huomenta kultsi❤️🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta kultsi❤️🤗
Iloista aamua sulle rakas! Toivottavasti sait nukuttua hyvin. Mä taas vähän huonosti. Mutta näillä eväillä mennään 🩷💫
- Anonyymi
❤️Kiitos
❤️Hyvää yötä ja hellä halaus
Yxi S 👱🏻♀️ - Anonyymi
Olipa outo setti 👩🦳🤦♀️👵
Silti hyviin uniin 🙏🏻- Anonyymi
Kasvin hoitajat paikalla ja mies Teellä kaukana.
Tiesin tään ja jätkä joutuu vastuuseen sukunsa kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvin hoitajat paikalla ja mies Teellä kaukana.
Tiesin tään ja jätkä joutuu vastuuseen sukunsa kanssa.Tietää siitäkin kun ei tule vihaisia ,turhaantuneita psk kommentteja ett on päässyt pukille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietää siitäkin kun ei tule vihaisia ,turhaantuneita psk kommentteja ett on päässyt pukille.
Sekös sinua harmittaa. Onko se sinulta pois, jos et itse halua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekös sinua harmittaa. Onko se sinulta pois, jos et itse halua?
Kyllä sinä varmasti ymmärrät ettei kommentissa ollut siitä kyse kiusaaja porukka.
- Anonyymi
Kiitos ❤️
👦🏻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä varmasti ymmärrät ettei kommentissa ollut siitä kyse kiusaaja porukka.
...Kun minulla olisi joku muu ihastus se akka ei enään kaivattuani huomais ,sen focus olisi minun uudessa,mies jäis kuin nallit kalliolle.
Näin on ollut aina ja tulee oleen. - Anonyymi
...se akka ei olis tehnyt mitään kaivattuni suuntaan ellen olisi ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ❤️
👦🏻Ei ollut sulle vanhempi S mies.Sinä voisit jo pikkuhiljaa viedä jalkavaimos ulkomaille.
Kykenetkö?
Kaikki on sitten rauhallisia sen jälkeen.
Vie se ämmä helvettiiin jo! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut sulle vanhempi S mies.Sinä voisit jo pikkuhiljaa viedä jalkavaimos ulkomaille.
Kykenetkö?
Kaikki on sitten rauhallisia sen jälkeen.
Vie se ämmä helvettiiin jo!Tällainen erikoinen keskustelu emojien ja kirjainten erikoismieheltä, eli palstasedältä. Onpa ikävää luettavaa, etenkin kun näitä naisnaamaemojihöpunölutä höystetään kirjaimella S. Oletteko muuten hyimsnnett hitaan äijän jumivan usein yhteen nimikirjaimeen kerrallaan ja esim kirjaimen s olevan sekä nainen että mies per aloitus? Tuli vaan mieleen kertoa kun nämä nimikirjaimet on joillekin niin kovin merkityksellisiä
- Anonyymi
Kattelin niin intensiivisesti leffaa etten huomannut tätä. Mut kiits ja kivaa sunnuntaita!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169