Hei. Mielestäni jätevesiä olisi syytä puhdistaa paikkakunnalla entistä huolellisemmin. Tietääkö kukaan joka vastaa jätevesien puhdistamisesta? Haluaisin ottaa häneen henkilökohtaisesti yhteyttä. Minulla on painavaa sanottavaa jätevesien puhdistuksesta.olen suorastaan edennyt siihen pisteeseen jossa en voi enää katsoa asioita läpi sormieni.
Heinäveden jäteveden puhdistamo
8
485
Vastaukset
- Anonyymi
Trollit liikkuu.....
- Anonyymi
Voisiko asiaa kysyä esimerkiks kunnanvirastolta.... Siellä neuvovat mielellään kaikissa mieltä painavissa kysymyksissä. Mökkiläisenä toki virasto on usein kiinni kun mökillä ollaan.
- Anonyymi
Olemme mökkiläisiä ja sen vuoksi kaukolämpöhanke meitä juuri kiinnostaakin. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme mökkiläisiä ja sen vuoksi kaukolämpöhanke meitä juuri kiinnostaakin. -ap
Onko pudistamon toiminnassa jotain häikkää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pudistamon toiminnassa jotain häikkää?
Hei. En tiedä tarkkaan mikä vika siinä on, mutta vaistoni sanoo että joku vika siinä on. -ap
- Anonyymi
Jospa nyt sitten vaikka kenties mahdollisesti ehkä jopa kerrot koko pehkuveen uteliaalle kansalle mitä vaistosi kertoo??
- Anonyymi
Hei, en osaa tarkkaan sanoa mitä vaistoni itse asiassa tästä asiasta sanoo. -ap
- Anonyymi
:DDD xd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733494Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91941Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241299- 1341156
- 1001053
- 106985
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68981- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6945- 35846