Laitoit ihania kissamuistoja tähän mun tablettiin. On niin ikävä mun edesmenneitä kisuja❤️🥹
Oi rakkaani
21
207
Vastaukset
- Anonyymi
En haluu eksyy enää sil tabletille 🤯🤢
- Anonyymi
😂
🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂
🤣Taas yksinkertainen Hömpänpömppä tulit sitten tass haffuttemaan palstasedän monologiin kateuden kohteeksi maalaten. Aika nähty jo tämä sinun touhu, tapettiin katoava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas yksinkertainen Hömpänpömppä tulit sitten tass haffuttemaan palstasedän monologiin kateuden kohteeksi maalaten. Aika nähty jo tämä sinun touhu, tapettiin katoava
Juu oon oikeen seinäkukkanen kyl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu oon oikeen seinäkukkanen kyl
Miksi teet tätä mitä teet- mistä katkeruus kumpuaa? Mitään järjellistä syytä ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teet tätä mitä teet- mistä katkeruus kumpuaa? Mitään järjellistä syytä ei ole
Rehellisyys maan perii..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellisyys maan perii..
No niin siitä tuli kolmen pisteen ihme tarjoamaan vipuapua jollekin tuntemattomalle. Koska oot saanu naisen syliä viimeksi ja kenen vika se on etä et ole saanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin siitä tuli kolmen pisteen ihme tarjoamaan vipuapua jollekin tuntemattomalle. Koska oot saanu naisen syliä viimeksi ja kenen vika se on etä et ole saanut?
Monta monituista vuotta sitten. Ei sitä ees viitsi mainita täs. Oma vika, ku kukaan muu ei kellään ku hän.ap
- Anonyymi
Etkö voi kiittää suoraan häntä, joka tabletillesi niitä laittoi? Miksi pitää kirjoittaa nimettömänä palstalla, jos kerran olette muutenkin tekemisissä?
- Anonyymi
Ei olla tekemisissä vielä. Hän hallitsee tätä mun tablettia etänä.ap
- Anonyymi
Miksi sinä koet että tämä palstaäijän kirjoittelu on sinun asiasi? Onko sinulla joku sikke kuvitelma, että tämä kahtena tai useampana kirjoittajana esiintyvä on joku sinulle jollakin tapaa tuttu henkilö? Tarvitsisit apua sinäkin kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä niin aloittajaäijä, mitä muuta tämä määärittelemätön force hallitsee- mikroaaltouuniako? TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
we both know damn well who-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
we both know damn well who-
No you don’t know bro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jollain tuntemattomalla on pääsy tablettiisi?
Toivottavasti et lue sähköposteja tai hoida pankkiasioita samalla vehkeellä 😬😬😬 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jollain tuntemattomalla on pääsy tablettiisi?
Toivottavasti et lue sähköposteja tai hoida pankkiasioita samalla vehkeellä 😬😬😬Omia vai niitä sen toisen, nerokas aloittajaäijä?
- Anonyymi
Kelatkaapa pöpit tätä- joillakin on ihan oikea lupa hyvästä syystä tsiigailla tämän palstaäijän laitteita. Oikeaa työtä
- Anonyymi
Ps eli jälkisanat toivottavasti olen ingognito eikä kukaan osaa yhdistää tapaa kirjoittaa
- Anonyymi
No niin on kyl
- Anonyymi
Eikä esim mitään kiinan tai russlandin second hand teknologian avulla tuotteesta hölönpölöä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin on kyl
Tietäjät tietää ja nämä einiintietäjät hööpöttäköön niitä viimeisiä jotka alttiita on niiden uskomattomile lurituksille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311