Unelmatorttu on suussa sulava makea herkku, se oli suosikkini

Anonyymi-ap

17

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voilla leivottuna se on herkuista parasta.

• Anonyymi

Voi että että maistuisi, diabetes ei tykkää.

• Anonyymi

Ei varmaan tykkää.

• Anonyymi

Kahviin kastettu kanelikorppu on herkkuni. Niitä on lähes aina kaapissani
      siltä varalta, että tekee mieli "makeaa" iltapäiväkahvin kanssa. Yleensä syön
      voileivän tai karjalanpiirakan niin tulee syötyä terveellisempi välipala.
      Unelmatorttu on kyllä hyvää, mutta kaupan unelmatorttu ei vastaa
      itsetehtyä enkä ole ollut kiinnostunut leipomaan mitään vuosikymmeniin.
      Tiikerikakku oli bravuurini. Resepti oli erikoisen hyvä. Se oli muhkea
      viiden munan kakku pienin erikoistehostein - siis lisämaustein.

• Anonyymi

En itse ole koskaan tehnyt, ei kuulu lempiherkkuihini. Nykyään harvoin teen kääretorttua muutenkaan, mieluummin kuivakakkuja joiden ohjeesta vähennän sokerin puoleen tai käytän hunajaa. Taatelimuffinsit on nousseet lemppareikseni.

• Anonyymi

Kesää kruunaava , runsaasti mansikoilla ja kermalla koristeltu mansikkakakku, maistuu herkulliselta.

• Anonyymi

Mansikat on ihan sellaisenaan parasta.

• Anonyymi

En muista milloin olisin kääretorttuja leiponut. Juuri äsken tein pellillisen mokkaruutuja kun lapsenlapset tulevat kylään

• Anonyymi

Ah, prinsessatorttu on herkkujen herkku. Sain sitä ensimmäisen kerran Ruotsissa Malmön NK:n kahvilassa kesällä 1971. Siitä pitäen ollut parasta, mitä tiedän.

• Anonyymi

On herkkua, kunhan ei joka päivä syö.

• Anonyymi

Kinuskin maku on parasta. Vaatimattomimmillaan kun kaapissa ei muuta ole, laitan voita pannuun sulamaan. Lisään kaurahiutaleita ja fariinisokeria. Ruskistan ja pyörittelen haarukkavatkaimella ja sitten syömään. Toinen on toscapiirakka. Joko teen itse voihin tai käyn kahvilassa jossa sitä on tarjolla. Ja kinuskivanukas ostopurkissa. Ja kinuskikaramellit. Ooh miten maistuu. Jos toisen saa mainita niin se on valkosuklaa. Vain nämä kaksi makua ja muut makeat eivät sitten juuri kelpaakaan.

• Anonyymi

Kinuski on liian makee, mutta makunsa kullakin.

• Anonyymi

Kaikki suklaanmakuinen on herkkuani, vaikka syön harvoin suklaata.
      Valion proteiinisuklaamoussee on melko vähäkalorista ja siitä saa
      reilusti proteiinia. Se on hyvää. Suklajäätelön valitsen aina, kun jäätelöä syön.
      Jos ostan kahvin kanssa jotain se on suklaamuffinssi tai Domino suklaatäytteisiä
      keksejä. Suklaaleivos on ihana ja unelmatotorttu myös, kun ostaa
      hyvän leipomon tortun.
      Minulla on kai jonkunlainen addiktio suklaanmakuun tai kaakaonmakuun.

• Anonyymi

Aika vaaraton addiktio, jos ei levykaupalla suklaata syö.

• Anonyymi

Sama täällä ja juuti noita proteiinisulkaa juttuja syön minäkin. Niistä saa kivasti proteiiinia kun sen saanti taitaa itse kullakin jäädä aina vajaaksi. Minäkin tarvitsisin proteiinia noin 85 g per päivä ja tiukkaa tekee.

Suklaata menee kerran viikossa vähän reilummin mutta muutoin pysyn kohtuudessa. Tupla -patukka on lempparini, ollut jo vuosikymmeniä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä ja juuti noita proteiinisulkaa juttuja syön minäkin. Niistä saa kivasti proteiiinia kun sen saanti taitaa itse kullakin jäädä aina vajaaksi. Minäkin tarvitsisin proteiinia noin 85 g per päivä ja tiukkaa tekee.

Suklaata menee kerran viikossa vähän reilummin mutta muutoin pysyn kohtuudessa. Tupla -patukka on lempparini, ollut jo vuosikymmeniä

Saat liikaa sokeria, valkoista sokeria, se on terveydelle haitallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat liikaa sokeria, valkoista sokeria, se on terveydelle haitallista.

Et sinä sinä voi sitä tietää, koska et tiedä henkilön kokonaisruokavaliosta.
        Useimmissa proteiinivälipaloissa on vähän sokeria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe