Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää ja järjestyy. Olet rakas. Miehelle.☯️
Toiselle puolikkaalleni
40
1996
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti, ja kiitos sanoista.❤️
- AnonyymiUUSI
❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️
❤️
❤️
- AnonyymiUUSI
Mulla oli sua aivan kauhea ikävä. Tiedän, näen sen. :) Kuin myös.☯️
- AnonyymiUUSI
Mitä näet, mistä näet?
- AnonyymiUUSI
Kaikki varmasti järjestyy palstaäijä, pysy siellä kotona puhelimen ääressä vaan🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki varmasti järjestyy palstaäijä, pysy siellä kotona puhelimen ääressä vaan🥱
No niin pysynkin.sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niin pysynkin.sivusta
No niin se vaan toki näinä hetkinä kannattaakin
- AnonyymiUUSI
Niin kyllä kaikki järjestyy
- AnonyymiUUSI
Niin kummalla sinulla vai tällä märsääjä-äijällä joka esittää naista? Kysyy nainen arvaappa mikä konsonantti
- AnonyymiUUSI
Ajattelin ja järkeilin asioita ja tulin jokakerta samaan lopputulokseen. Siihen että olen umpikujassa…Tähän täytyy vain sopeutua
- AnonyymiUUSI
Ja ikävöin tietty sinua edelliseen lisäys
- AnonyymiUUSI
Järki sanoo yhtä ja sydän toista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Järki ja sydän on samaa mieltä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei taida toi eka pelittää? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on elämäntilanteesta, ei rakkausasioista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on elämäntilanteesta, ei rakkausasioista
Miksi olet umpikujassa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei taida toi eka pelittää? Sivusta
Siinä ei ole mitään vikaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet umpikujassa?
Kaikki kyllä järjestyy ☺️ en avaudu tänne enempää❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla myös❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla myös❤️
❤️☺️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kyllä järjestyy ☺️ en avaudu tänne enempää❤️
Juu ei täällä kannata avautua tee se makkaris.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei täällä kannata avautua tee se makkaris.
Joo avaudun hänelle vain siellä
- AnonyymiUUSI
Oletko säkin ihminen, joka vaistoo jonkun ikävän asian tai esim. jonkun kuoleman itkulla? Se on semmonen pakottava itku tai yhtäkkinen suru, mikä ei liity omaan olotilaan olleenkaan. Mulla tapahtui tämä sama eilen.
-nainen- AnonyymiUUSI
Tunnen toisten tunteita hyvin vahvasti ja aavistan asioita ennalta. Hänen miehen kanssa meillä on aivan erityinen henkinen yhteys.
- AnonyymiUUSI
Vaistoa ny naisena esiintyvä itkumaija ittes vaikka kuuhun. T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä olla katkera vaikka itsellä ei olisi mitään kykyjä 😏🥳
- AnonyymiUUSI
Et taida olla nainen,vaan palstaäijä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei kannata kuunnella tätä edellistä T:tä, toivoo toinen T. Mä en ainakaan nega juttuja kirjoittele koskaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen toisten tunteita hyvin vahvasti ja aavistan asioita ennalta. Hänen miehen kanssa meillä on aivan erityinen henkinen yhteys.
Jep. Sama homma, mutta paljon muutakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä olla katkera vaikka itsellä ei olisi mitään kykyjä 😏🥳
Juu ei tietenkään, oispa kuudes aisti yhy
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et taida olla nainen,vaan palstaäijä!
No sitä samaa itkumaijanarratiivia just aloituksesta eri kommentteihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei kannata kuunnella tätä edellistä T:tä, toivoo toinen T. Mä en ainakaan nega juttuja kirjoittele koskaan.
Joo eipä tänne kukaan tätä sentimentaalista byhyhynarratiivia tuota kuin sinä palstasetä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vittua sinä höpötät siittä toisen aviopuolisosta jatkuvalla syötöllä! Kerropa gubbe,onko toi sun päänsisäistä vaiko ihan totta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu niin mullakin toi oksa rupee väpäjään.
- AnonyymiUUSI
Noin voi käydä
Et läheisten poismenot ainaki tiedotetaan jotenkin kun on herkkä intuitio ..
Se ei aina oo tuska tai suru se tunne
Joillakin kyllä mut ei aina...
Jotenkin kuitenkin merkki liittyy henkilöön joka nukkuu pois tai lintujen käytökseen et saadaan tietää .
Sivusta joka on saanut merkkei kyllä.
- AnonyymiUUSI
Paljon on vielä asioita itkettävänä, mutta se että nyt itkettää enemmän, on toivottavasti vapauttavaa. Niin paljon olen kaikkea kätkenyt sisääni. Olen aina kokenut, että osaan tukea muita henkisesti halutessani, mutta erittäin harvoin olen tuntenut saavani sitä muilta. Lähipiirissäni on aina tuntunut siltä. että mulle tapahtuvat negatiiviset asiat ovat paljon enemmän ongelma muille kuin itselleni. Siksi elämäni aikana negatiivisuuden kätkeminen on tullut tavaksi ja oma kokonaisvaltainen identiteetti on sitä kautta hämärtynyt. Olet todella tärkeä.
- AnonyymiUUSI
❤️
- AnonyymiUUSI
❤️
- AnonyymiUUSI
Ne oli minun itkuja. vähän jopa pelkäsin, ettei olo tule muuttumaan. Tänään mietin asioita eri vinkkelistä ja ymmärrän mikä on ollut tervetullutta siinä miten koen. Ymmärrän myös sen yhden kuvailun minkä sanoit, olet siinä ihan oikeassa. Olet melkein kaikessa oikeassa.
En ole kirjoittanut tähän ketjuun kuin yhden kommentin. Olet rakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519