Yleinen asumistukeni lakkautettiin

Anonyymi-ap

Koska minulla on oikeus eläkkeensaajan asumistukeen. Eläkkeensaajan asumistukihakemuksen käsittely kestää 62-63 päivää. Ennen kuin se on ratkaistu, en varmaan saa mitään asumistukea.

11

942

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et tietenkään saa mitään muuta asumistukea ennen kuin eläkkeensaajan asumistukipäätös tulee, Saat kyllä sitten takautuvasti asumistuen siitä kuukaudesta alkaen, mistä eläkkeensaajan asumistukesi alkaa, Näin ainakin minulle kävi, Nyt vaan on näköjään pitkät käsittelyajat, Itse sain päätöksen aikanaan muutamassa viikossa,

• Anonyymi

Yleensä kestää 62-63 päivää. Niin on arvioitu. Kansaneläkettä jo saan ja takuueläkekin on käsittelyssä.

• Anonyymi

Kuinka paljon sulla on eläkkeensaajan asumistuki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä kestää 62-63 päivää. Niin on arvioitu. Kansaneläkettä jo saan ja takuueläkekin on käsittelyssä.

Kansanedustajat saavat asumislisää hesan asuntoihin. Johan on keksitty rahanreikä. Herroja suositaan ei näistä säästetä. Köyhät kyykkyyn.

• Anonyymi

Mulla oli eläkkeen saajan asumistuen määräaikaistarkistus. Käsittelyaika oli kolme viikkoa, tuki putosi n. 25%. Vastike ei muuttunut yhtään, kyseessä kerrostalo-osake.

• Anonyymi

Sama ja säästämisestä tuleviin linja- yms. saneerauksiin rankaistaan , tarkoitus kait viedä koti alta ihmisiltä ,vanhukset lie helppo kohde ,viedään vaikka hautajaisrahat , mitäpä muutakaan .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama ja säästämisestä tuleviin linja- yms. saneerauksiin rankaistaan , tarkoitus kait viedä koti alta ihmisiltä ,vanhukset lie helppo kohde ,viedään vaikka hautajaisrahat , mitäpä muutakaan .

Omistusasuntoon ei saa asumistukea. Silloinhan on aivan se ja sama paljonko on säästöjä.

• Anonyymi

Onneksi sinulla on kuitenkin tonni tai kaksi säästössä pahan päivän varalle joten ei sinulla ole mitään hätää.

• Anonyymi

Niinpä, nykyisiä suuria eläkkeitä maksavat nuoremmat niska limassa.

• Anonyymi

Herrathan nuo ovat toisilleen junailleet , piiri pieni pyörii....eläkekatto olisi ok .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1379
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      46
      748
    3. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      65
      707
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      88
      694
    5. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      669
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      139
      619
    7. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      618
    8. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      608
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51
      592
    10. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      47