Koska minulla on oikeus eläkkeensaajan asumistukeen. Eläkkeensaajan asumistukihakemuksen käsittely kestää 62-63 päivää. Ennen kuin se on ratkaistu, en varmaan saa mitään asumistukea.
Yleinen asumistukeni lakkautettiin
4
375
Vastaukset
- Anonyymi
Et tietenkään saa mitään muuta asumistukea ennen kuin eläkkeensaajan asumistukipäätös tulee, Saat kyllä sitten takautuvasti asumistuen siitä kuukaudesta alkaen, mistä eläkkeensaajan asumistukesi alkaa, Näin ainakin minulle kävi, Nyt vaan on näköjään pitkät käsittelyajat, Itse sain päätöksen aikanaan muutamassa viikossa,
- Anonyymi
Yleensä kestää 62-63 päivää. Niin on arvioitu. Kansaneläkettä jo saan ja takuueläkekin on käsittelyssä.
- Anonyymi
Kuinka paljon sulla on eläkkeensaajan asumistuki?
- Anonyymi
Mulla oli eläkkeen saajan asumistuen määräaikaistarkistus. Käsittelyaika oli kolme viikkoa, tuki putosi n. 25%. Vastike ei muuttunut yhtään, kyseessä kerrostalo-osake.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t714166- 332381
- 402234
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin191756Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401622Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251512- 811496
- 1461262
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221173Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901135