Koska minulla on oikeus eläkkeensaajan asumistukeen. Eläkkeensaajan asumistukihakemuksen käsittely kestää 62-63 päivää. Ennen kuin se on ratkaistu, en varmaan saa mitään asumistukea.
Yleinen asumistukeni lakkautettiin
6
489
Vastaukset
- Anonyymi
Et tietenkään saa mitään muuta asumistukea ennen kuin eläkkeensaajan asumistukipäätös tulee, Saat kyllä sitten takautuvasti asumistuen siitä kuukaudesta alkaen, mistä eläkkeensaajan asumistukesi alkaa, Näin ainakin minulle kävi, Nyt vaan on näköjään pitkät käsittelyajat, Itse sain päätöksen aikanaan muutamassa viikossa,
- Anonyymi
Yleensä kestää 62-63 päivää. Niin on arvioitu. Kansaneläkettä jo saan ja takuueläkekin on käsittelyssä.
- Anonyymi
Kuinka paljon sulla on eläkkeensaajan asumistuki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä kestää 62-63 päivää. Niin on arvioitu. Kansaneläkettä jo saan ja takuueläkekin on käsittelyssä.
Kansanedustajat saavat asumislisää hesan asuntoihin. Johan on keksitty rahanreikä. Herroja suositaan ei näistä säästetä. Köyhät kyykkyyn.
- Anonyymi
Mulla oli eläkkeen saajan asumistuen määräaikaistarkistus. Käsittelyaika oli kolme viikkoa, tuki putosi n. 25%. Vastike ei muuttunut yhtään, kyseessä kerrostalo-osake.
- Anonyymi
Sama ja säästämisestä tuleviin linja- yms. saneerauksiin rankaistaan , tarkoitus kait viedä koti alta ihmisiltä ,vanhukset lie helppo kohde ,viedään vaikka hautajaisrahat , mitäpä muutakaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272263
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1111941- 1281926
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121653Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161461220Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu261085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999