Kaikkoaisivatkohan marttafanit huutarista, jos julkisuudessa retosteltaisiin enemmän Akin ja Helin muutaman vuoden takaisesta avioerosta ja heidän piilotetusta tyttärestään? Lapsen piilotteluunhan voi olla moniakin syitä.
Bisneskumppanuus eron jälkeen on aika erikoinen järjestely.
Huutokauppa vain bisnestä
20
630
Vastaukset
- Anonyymi
Voihan sitä duunia painaa yhdessäkin, mutta lässyttely "rakkaasta vaimosta" on typerää tuotantoyhtiöltä.
- Anonyymi
Ota heti yhteyttä seiskaan kyllä se selvittää voi hyvänen aika eikö elämässäsi enää muuta ole
- Anonyymi
Sinuna aloittaisin välimerkkien opettelusta. Tuollainen tuotantoyhtiön orjuutus ja valmiin käsikirjoituksen suoltaminen TV-ohjelmissa on lähinnä säälittävää. Kohteista, tässä tapauksessa huutokauppaa pitävistä henkilöistä, tehdään tahtomattaankin pellejä.
Kyllä tässä elossa on muutakin kuin tyhmille nauraminen. Poikakaverin kanssa homostellaan ja kasvatellaan kannabista, lauletaan kirkkokuorossa ja kunnostellaan tuota omaa metsää.
- Anonyymi
Kenen kanssa se lapsi sitten on tehty? Ei nyt ainakaan Markun.
- Anonyymi
Meinaatko että Aki ja Markku?
- Anonyymi
Ei kai se mitenkään herkkää ole, kun pitää tuotantoyhtiön vaatimuksesta kattella toisen naamaa väkisin. Missähän se Heli asuu? Voisin käydä vaikka jörnimässä.
- Anonyymi
Miten sun kirjoitus liittyy Akin ja Helin työhön. Oletko itse niin onnellinen kulissi avioliitossasi että murehdit toisia.
- Anonyymi
Mitä jos avaaja sinäkin hankkisit elämääsi jotain oikeaa sisältöä?
- Anonyymi
No nyt on pakko keskittyä puun myyntiin, kun hinta on kohdillaan. Sitä joutuu itsekin kulkemaan tuolla metsässä. Katsotaan sitä sisältöä sitten syksymmällä tuolla Singaporessa.
- Anonyymi
Iltalehdessä kirjoitus uudesta sohvasta, missä ihanaa löhöillä. Siinä leviää takaukset ja vatsat entisestään. Suosittelen enemmän liikuntaa.
- Anonyymi
Arvasin et uuraisten kateus heräsi sohvasta kovasti näyttää kiinnostavan heidän elämä.
- Anonyymi
Kohta Seiska paljastaa, millainen on Keisarin uusi löylykauha, malttakaahan odottaa...
- Anonyymi
Tekeeks ne siinä sohvalla uusii lapsii?
- Anonyymi
Onkohan Akin keuhkosta leikattu pala vitriinissä huutokauppakellarissa?
- Anonyymi
Tommoseen kirjoitukseen pitää puuttua ei muuta kun kirjoittaja selville ja vastaamaan kirjoituksestaan
- Anonyymi
Asiallinen kysymyshän tuo. Minäkin säästän kaikki leikkaamani varpaankynnet purkkiin ja pidän keittiön kaapin päällä. Aikamoinen kokoelma.
- Anonyymi
Minä olen vuosikymmeniä jo leikannut häpykarvani ja niitä on jo muovikassillinen. Joitakin parin edellisen vaimonkin karvoja on seassa.
Nyt kun jään eläkkeelle, niin alan tehdä niistä peruukkeja pälvikaljuille myytäväksi.
Olen jo tarjonnut Pekkariselle vaihtolaitteeksi. - Anonyymi
Seiskan agentti pyörii hirviksen apsilla. Jotain se puhui puhelimessa Akin uudesta naisesta. Se tilasi Premium- vessan. Kai se kävi siellä hiomassa itseään.
- Anonyymi
Onkohan uuraisille siotettu kaikki pöpilästä vapautetut. Hyvä paikka heille ei sinne muut eksy
- AnonyymiUUSI
Ei Akilla ole kakaraa, se laskee varmuudeksi lakanoille, vaikka emakko on syömämaho.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921939Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781771Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3071575Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1831455Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em891040- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941