Olen siis nuori erittäin liikunnallinen ja hyväkuntoinen poika. Pari vuotta sitten vatsani alkoi olla todella sekaisin, eikä oikein mikään sulattunut kunnolla. Olen yrittänyt kaikkea, eikä lääkärikään tiennyt mikä on kyseessä. Nyt jonkun aikaa olen kärsinyt sellaisesta vaivasta, että välillä haistan ilmassa kuin olisin pieraissut, vaikka en olisi. Tätä siis tapahtuu kokoajan, varsinkin jos olen käynyt kakalla jokin aika sitten. Toisaalta myös aivan varmasti, jos minulla on tarve päästä kakalle. Tämä vaiva rajoittaa tekemisiäni erittäin paljon, enkä ole saanut millään hajuvedelläkään hajua kumottua. Monesti joku on myös sanonut "kuka pieraisi", tiedän jo, että se olin minä. Vaiva vain pahanee, kun ajattelen asiaa. Miten voin saada tämän loppumaan. Tämä siis oikeasti jo häiritsee mielenterveyttäni ja eristää minua ihmistä.
Pahan hajun tuleminen ilman pieraisemista
3
75
Vastaukset
- Anonyymi
Puhdista kehoasi kuona-aineista jollakin detox-menetelmällä. Ummetus voi ehkä myös olla syy hajuun. Pese jalkapohjasi jalkakylvyssä, edistää munuaisten puhdistustyötä. Kokeile emäksistä mineraalisuolaa peseytymisessä, apteekeissa ja luontaistuotteita myyvissä kaupoissa. MeineBase emäksinen mineraalisuola lienee tunnetuin. Ruokavalioon vihanneksia ja hedelmiä.
- Anonyymi
Voi sitä ilmaa päästä ulos vaikka ei varsinaista "pierua" tulekaan. Suolistokaasua voi tulla äänettömästikin.
- Anonyymi
Tämä varmaan just, ja aloittajalla varsinkin jos ja kun hänellä lienee ärtyvän suolen oireita ollut. Suurimmalla osalla oireet korjaantuu kokonaan tai ainakin paljon ruokavalioo rukkaamalla. On hyvin yksilöllistä mikä kullekin sopii mm. nämä voi auttaa: ns. fodmap-ruokavalio, joista itse en syö noin puolta mitä listalla on mutta mm. ruis- ja vehnäleipääkin syön, joskaan en ihan tuoreena, hedelmistä lähinnä banaani, vihannekset menee (paitsi sipuli ja kaalia&papuja rajoitetusti, sokeripitoiset aivan minimiin jne.
Periaatteessa lievä sulkijan heikkouskin mahdollisuus olemassa. Ärtyvän suolen (tai myös ummetus() oireet voi myös johtua selkäydinhermosston toimintahäiriöstä. Stressiä paljoin syytetään mutta se on yleensä epäsuora eli oireet tulee huonosta syömisestä stressaantuneena. On kyllä aikas ikävä ongelma kaikkinensa
Monisairas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733494Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91941Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241299- 1341156
- 1001053
- 106985
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68981- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6945- 35846