Tiedän vain anonyymisti tunteistasi?
Miksi halusit että
52
642
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi varmaan ettet pääse häntä satuttamaan siksi en puhu tunteistani anomuuminakaan ja toisekseen mua ole ainakaan edes opetettu puhumaan tunteistani
- Anonyymi
Näin monesti, toisiin on todella vaikea pystyä luottamaan. Harvat ovat nykyisin edes luottamuksen arvoisia, siksi? Pintapuolinen suhtautuminen asioihin on monelle arkea.
- Anonyymi
Et halua kuulla niitä suoraan. Sulla menee pasmat sekaisin jne.
- Anonyymi
Meinaatko että sinne menee loppukin keskittyminen😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että sinne menee loppukin keskittyminen😅
No jotain siihen suuntaan. 😊
- Anonyymi
Oletko ihan varma? Vai pelkäätkö ettei menekään?
- Anonyymi
Kun ei meillä ole puheyhteyttä, enkä ole varma onko vapaa. Sit vähän muutakin, mitä en tänne nyt laita.
- Anonyymi
Oli ennen puheyhteys,enään ei. Enkä myöskään tiedä onko vapaa enkä viitti häiritä ettei tilanne mene enään yhtään kiusallisemmaks 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli ennen puheyhteys,enään ei. Enkä myöskään tiedä onko vapaa enkä viitti häiritä ettei tilanne mene enään yhtään kiusallisemmaks 🤭
Ei ole ollut puheyhteyttä.
- Anonyymi
Ja myös, että hän ehtii miettiä tilannetta tai meitä ja saisi ehkä rohkeutta lähestyä. Ei mennyt ihan nappiin mun toiveet 😅
- Anonyymi
Koska olen varattu ja hänkin kai on. Ja koska en voi erota. En halua että hän sotkee elämänsä minun takiani.
- Anonyymi
Kiitos! 🪽
- Anonyymi
Olisi hirveää olla sellaisen puoliso joka kirjoittaa jostain muusta tänne selän takana. Pettämistä tuokin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi hirveää olla sellaisen puoliso joka kirjoittaa jostain muusta tänne selän takana. Pettämistä tuokin.
Ymmärrän. Itse en ole tällä hetkellä sellaisessa suhteessa, että kukaan tuntee/tuntisi mustasukkaisuutta tällaisesta anonyymista kirjoittelusta, jos siitä tietäisi.
- Anonyymi
Olen varovainen, ehkä jos annat aihetta olla rohkeampi niin ensi kerralla näin voi ollakin? Edellinen kerta antoi viitteitä sille.
- Anonyymi
Oletan, että näette ainakin silloin tällöin, koska annat ymmärtää, että livenäkin voisit näistä asioista jutella.
Jos hän ei puhu tunteistaan koskaan kun näette, ehkä asia on kuitenkin niin, että ei hän oikeasti puhu niistä täälläkään ja kuvittelet vain hänet tänne? - Anonyymi
Kesä edessä ja olen villi ja vapaa! Siinä sulle tunteita.
- Anonyymi
No sama sit mullakin. Jiihaa pidetään hauska kesä mutta ei yhdessä 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sama sit mullakin. Jiihaa pidetään hauska kesä mutta ei yhdessä 👍
Älä viitsi. Ei minulta tuo.
- Anonyymi
Samasta syystä kuin sinäkin.
- Anonyymi
Eli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli
Aloittaja voi tuohon vastata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja voi tuohon vastata.
Toinen varattu?
- Anonyymi
koska mua oottaa jo eräs mies
- Anonyymi
Miksi et antanut mahdollisuutta kertoa niih
- Anonyymi
Ei hänen tarvitse tietää olevansa vieläkin maailman ihanin nainen. Tai tarvitsee tietää, mutta ei minulta, koska se vaan aiheuttaisi hänelle pahaa mieltä. Terkkuja ja onnea elämään P:lle.
- Anonyymi
En ymmärrä kohdallani kysymystä. Tietysti haluaisin kertoa tunteistani kasvotusten..
- Anonyymi
Kertoisin naiselle ihan itkien rakkaudestani jos olisi tilaisuus siihen, jos oltaisiin kahden joskus jossain ja tietäisin että hän haluaa kuulla. Mieheltä hankalalta ja aralta.
- Anonyymi
Kuulostaa suloiselta. Toivottavasti hän on arvoisesi nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa suloiselta. Toivottavasti hän on arvoisesi nainen.
Pelkään enemmän itseni puolesta että olenko hänen arvoisensa. Kyseessä on kuitenkin minulle söpöin ja ihanin nainen koko maailmassa, enkä ole mikään uljas prinssi vaan arkailija. Se tekee melko epävarmaksi, kun nainen saattaa odottaa mieheltä paljon enemmän kuin mitä olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkään enemmän itseni puolesta että olenko hänen arvoisensa. Kyseessä on kuitenkin minulle söpöin ja ihanin nainen koko maailmassa, enkä ole mikään uljas prinssi vaan arkailija. Se tekee melko epävarmaksi, kun nainen saattaa odottaa mieheltä paljon enemmän kuin mitä olen.
Toivon onnea teille! 🪽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon onnea teille! 🪽
S naisen tunnuksen olet ominut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä nyt omivat aina sen jonka kuvittelevat olevan itselleen tai jonkun kirjoittavan heille jonka tietävät.
Sivusta S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tuo hymiö näkyy rikkinäisenä. Valkoinen laatikko, jossa jotain tekstiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet naiset odottavat vain fiksuja tapoja. Mä en sibskasn tykkää liian itsevarmoista miehistä.
- Anonyymi
Helppo puhua naiselle
- Anonyymi
Haluaisin, että tietäisit kaipuuni, mutta ei ole yhteyksiä, jolla kertoa siitä. Yhyy!
- Anonyymi
Kaikkihan on anonyyminä, samoin kaikki feikkiprofiilit.,
- Anonyymi
Mä pelkään että valitat musta 😶🌫️ nuoremmalta naiselta
- Anonyymi
Valitan minne? 🙁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitan minne? 🙁
En edes tiedä minne 😅 Mutta se puhui paljon valituksista 🥲
- Anonyymi
oon yksinäene hiihtäjä vaikken hiihdä tiedäks. ni siks. enkä mä itseasiassa enää koskaa aio lähestyy miestä. oon yksin jos mua ei lähestytä. oon just niin perkele. :p zzzzz
- Anonyymi
ja kaiken ton lisäks oon tajunnu et oon noita. mun pää te ette edes tiedä vttu.ja hyvä niin.
- Anonyymi
Hiihtäjät ovat hyvä kuntoisia ja siten ulkoisestikin kiinnostusta herättäviä. Roponen yhtenä esimerkkinä Erkkilä.
- Anonyymi
Miten voi tietää anonyymisti jotain?
Ei voikaan..
En usko että siitä, että kertoisin suoraan hänelle, seuraisi mitään hyvää. En ole edes varma mitä voisin sanoa.. Minusta itsestänikin tämä on ihan älytöntä, ja minulla sentään on ollut useita vuosia aikaa tulla sinuiksi asian kanssa - sen kanssa siis että asiat nyt ovat näin eilä tälle mitään mahda, ehkä se menee joskus ohi.? Ulkopuolisen näkökulmasta se näyttäisi varmaan aika ihmeelliseltä ja huolestuttavaltakin, ja tuntuisi ainakin häiritsevältä.
..Enkä tiedä voinko luottaa itseeni tässä asiassa, jos otan yhdenkin askeleen sinnepäin, niin luisunko ihan täyteen hulluuteen seuraavaksi? Jos hän ei vastaa mitään, tai vastaa tavalla josta en pidä, niin pystynkö edes hyväksymään asiaa? Tuleeko minusta aivan epätoivoinen stalkkeri? ;D - Anonyymi
Koska reaalissa lähempi tutustuminen kuitenkin päättyisi hymähdykseen. Uskon puute ja se tavallisin, eli riittämättömyyden tunne. Lähden siitä, että mitä voin tarjota ja tarjottimelle näen jo kaukaa punalaputettuja aineksia.
- Anonyymi
Mitä tiedät kaivatustasi?
Sitä vaan, että omalla kohdalla on ollut hyvin vaikeita vuosia rahallisesti, mutta sieltä on noustu.
Joten ymmärrystä riittää, jos toisella riittää yritystä.
Ja en siis luule olevani sinun hän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tiedät kaivatustasi?
Sitä vaan, että omalla kohdalla on ollut hyvin vaikeita vuosia rahallisesti, mutta sieltä on noustu.
Joten ymmärrystä riittää, jos toisella riittää yritystä.
Ja en siis luule olevani sinun hän.En juuri mitään ja tuo punalaputettu oli symbolinen. Tässä alkaa oma parasta ennen-merkintä pienen kävelyn jälkeen näkymään horisontissa. Hienoa, että olet päässyt kuopasta ylöspäin. Omalla kohdalla huonot kokemukset ovat vain lujittaneet itseäni mutta tässä asiassa on hieman luoton puute. Öitä kuitenkin sinne jonnekin. Aikainen herätys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juuri mitään ja tuo punalaputettu oli symbolinen. Tässä alkaa oma parasta ennen-merkintä pienen kävelyn jälkeen näkymään horisontissa. Hienoa, että olet päässyt kuopasta ylöspäin. Omalla kohdalla huonot kokemukset ovat vain lujittaneet itseäni mutta tässä asiassa on hieman luoton puute. Öitä kuitenkin sinne jonnekin. Aikainen herätys.
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juuri mitään ja tuo punalaputettu oli symbolinen. Tässä alkaa oma parasta ennen-merkintä pienen kävelyn jälkeen näkymään horisontissa. Hienoa, että olet päässyt kuopasta ylöspäin. Omalla kohdalla huonot kokemukset ovat vain lujittaneet itseäni mutta tässä asiassa on hieman luoton puute. Öitä kuitenkin sinne jonnekin. Aikainen herätys.
Eli haaveilet jostain huomattavasti nuoremmasta ja totesit, ettei energia riitä.
- Anonyymi
Uus kumppani on! muuta sun tarvitse tietää.
t.onnellinen - Anonyymi
Elätkö mies vähän omissa maailmoissa ehkä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149