Toimiiko se ? Youtube biisonimafia adventure kokeili led valolla ja tuotto oli nolla. Miten toimii oikea aallonmitta heijastuksena. Peili n10% häviö on normaali mutta reagoiko itse paneeli ? Josko joku koettanut.
Peilin kautta paneelille auringon valo
3
172
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi on lääkityksen kunnossa olemattomuuden merkki, jos jatkaa olemassaolevaan ketjuun samaa asiaa, kuin mistä ketju on aikoinaan aloitettu?
Enemmänkin lääkitys ei ole kunnossa niillä, jotka aloittavat joka asiasta uuden ketjun, vaikka samasta aiheesta olisi ketjuja joihin voisi jatkaa samasta asiasta keskustelua.
Hyvä esimerkki tästä oli kymmenisen vuotta sitten tv-palstalla jatkuvat "Antenni vai kaapeli?" -kyselyt, kun piti digiboksia hommata, että "mistä tietää onko antenni vai kaapeli?". Samalla sivulla saattoi olla useitakin "Antenni vai kaapeli?" -ketjuja, ja vastaus olisi selvinnyt uutta ketjua aloittamatta lukemalla olemassa olevista ketjuista.
Toinen asia on sitten kokonaan nämä "Bussissa"-idiootin häiriköintitarkoituksessa tekemät nostot, jossa hän kaivaa viimeiseltä sivulta esim. vuonna 2003 aloitetun keskustelun ja täräyttää perään esim. "Totta :)", tai vastaa jollekin vuonna 2005 kyytiä kyselleelle, että kyllä kyytiä olisi tarjolla.
Äänestä - Anonyymi
Millaista peiliä suositteletye
Pitääkö olla kiiltävä,Bai tumma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k814054Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k242851Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552053Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2212044- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57945Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906