Kannattaako hakea töihin Esperi Haapahovi Viitasaari?
Millainen paikka? Kuullut paljon sekä puolesta että vastaan.
Töihin Esperi Haapahovi Viitasaari
11
1546
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä paikka asua
- Anonyymi
Hirveä paikka! Ei kannata hakea. Huono työilmapiiri ja asiakkaiden hoito laadutonta.
- Anonyymi
Työilmapiiristä kuullut samaa usealta. Siksi en ole myöskään sinne hakenu
- Anonyymi
Laita toki hakemus ja käyt haastattelussa, näet omin silmin millainen paikka on kyseessä 😊
Tyytyväisen näköistä porukkaa näyttää olevan ainakin Facebookissa ja instagramissa. Monissa tapahtumissa esperin porukkaa isolla joukolla mukana. - Anonyymi
Mun ystäviä siellä töissä ja ovat olleet tosi tyytyväisiä. Esimies on kuulemma oikeudenmukainen ja joustava, ystävilläkin pieniä lapsia niin saa kuulma sovittua vuoroja hyvin. Siellä oli ilmeisesti töissä joitain tyyppejä jotka käyttäytyi jotenkin huonosti ja joutuivat pois, kai siellä nykyään on oikeinkin hyvä työntekijöitten olla. Hakisin itsekin, mutta oon ollu liian kauan kaupungin kirjoilla jo töissä ettei osaa lähteä. 😊
- Anonyymi
Ovat varmasti syystäkin entisiä työntekijöitä jos pois ovat joutuneet, toivottavasti ovat löytäneet mieleisen työpaikan itselleen.
- Anonyymi
No mitä tiedän ketkä siellä on töissä ni on kyllä semmosia kaksnaamasia selkäänpuukkottajia etten ihmettele jos sieltä jotkut lähtenytkin. Esittävät päin naamaa mukavia. Että jos et ole yhtä pinnallinen ja ilkeä kuin he, ni varmasti leimaavat susta pahiksen.
- Anonyymi
Kuullut pelkkää hyvää!
- Anonyymi00013
kuullut pelkkää pahaa, olin joskus kesätöissä mutta en sen jälkee enää mene kun on niin ilkeitä työkavereita
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413