Hei. Vaimoni sairastui ja kävimme terveyskeskuksessa Sotkamossa. Asumme paikkakunnalla. Saimme puhelimitse ajan klo 13.15. Pääsimme vastaanotolle jo klo 20.45. Olemme äärettömän tyytyväisiä palveluun. Suosittelemme sitä kaikille!
Vastaukset 18
- Anonyymi
Tarkotatko toukokuuta vaiko kesäkuuta?
- Anonyymi
Ei sillä niin väliä ole millä paikkakunnalla asut. Ristijärviset pääsee yleensä alle viikossa Sotkanmon tk:hon.
- Anonyymi
Miten niin puoli tuntia etuajassa, eihän sinne saa mennä kuin ajalleen? Taisit keksiä koko avauksen.
- Anonyymi
Olimme tyytyväisiä lyhyehköön odotusaikaan. -ap
- Anonyymi
Minulla huono olo aamupäivällä.
Minä googletin. Minussa on ainaskin kymmenen vakavan puoleista tautia.
Enhän minä uskalla lääkäriin tämmöisen tautimäärän kanssa.
Taidan mennä kukkakedolle lepäilemään ja kahtelemmaan, pääsiskö tuonne pilvien päälle. Viekööt sitten johonkin rematorioon minut.
Jos vielä iltasella googletan, niin löytyy varmaan toiset kymmenen tautia. - Anonyymi
Kävin Sotkamon terveyskeskuksessa ja minulta tivattiin liikennelupaa. Lopulta pakotettiin allekirjoittamaan liittyminen kommunistiseen puolueeseen.
- Anonyymi
Missähän lienet käynyt?
Huono homma tuo, että kaikkia lääkkeitä ei saa apteekista ilman lääkärin reseptiä.
Voisi kait sitä ihminen omalla vastuulla ja järjissään aina kopasta, mikä lääke se aina parhaiten auttaisi. Ei tartteisi lääkäreitä vaivata ja jonotella jonkun paperilappusen takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän lienet käynyt?
Huono homma tuo, että kaikkia lääkkeitä ei saa apteekista ilman lääkärin reseptiä.
Voisi kait sitä ihminen omalla vastuulla ja järjissään aina kopasta, mikä lääke se aina parhaiten auttaisi. Ei tartteisi lääkäreitä vaivata ja jonotella jonkun paperilappusen takia.Lääkäri ei kun apteekki laittaa sen lapun lääkerasian kylkeen. Samat asiat löytyy sieltä sisälläkin olevasta paperista, joka toisinaan on ei nyt lakanan, mutta melkein tyynyliinan kokoinen.
Antibiootteje ei tietenkään ikinä pitäisi laittaa vapaasti ostettavaksi. Siitä ei hyvää seuraisi.
Muuten lääkevalikoimaa saisi laajentaa järkevästi. - Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Missähän lienet käynyt?
Voisi kait sitä ihminen omalla vastuulla ja järjissään aina kopasta, mikä lääke se aina parhaiten auttaisi. Ei tartteisi lääkäreitä vaivata ja jonotella jonkun paperilappusen takia.Kommari, jolla liikennelupa on kesto vitsinaihe tällä palstalla.
- Anonyymi00017
Otappa ne lääkkeet.Ja ole ihan rauhassa liikennelupinesi.
- Anonyymi
Kommunisti jolla liikennelupa, pääsee yleensä heti omille.
- Anonyymi00011
Palvelu on erinomaista
- Anonyymi00012
Olisikin TK auki vielä klo 20.45! Ja aloitus on epärealistinen myös siinä, että on muka annettu aika vastaanotolle. Ei sieltä mitään aikoja saa. Etänä täällä oikeasti hoidetaan kaikki ja yritetään hoitaa sellaisetkin vaivat, jotka vaatisivat paikan päällä katsomista!
- Anonyymi00015
Hyvin toimii omalääkärimalli. Puhelimella soitti ja kun kerroin mikä vaivaa, niin kirjoitti reseptin kahenlaisia kipulääkkeitä ja sanoi että syö näitä viikko ja jos ei auta niin soittele.
Eihän siinä mitään, mutta kun ei ole mitään kipuja.
- Anonyymi00014
Parasta on se että mä saan lailliset huumeet uusittua helposti
- Anonyymi00016
rahalla apua
- Anonyymi00019
Onko siellä iltavastaanotollekin aikoja?
- Anonyymi00020
Apua saa aina kun tarvista
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092239Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 60965
- 57951
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72851- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717