Kuinkakohan monta viikkoa mun pitäis istua täs et keho sanois ittensä irti

Olttaen et mul on energijuomaa, en jaksais kärsiä tässä sairaas maailmaas yhtää enempää kun mut onnistuneesti eristettiin ihmisest jota rakastan eniten koko maailmassa... 💔💔🩷🖤 kun tuntuu et kaikki on feikkitoivoa hänest, ja joudun kituun vaa..

15

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattelen et jäis vaa tähä ja odottais et riutuu pois💔

• Anonyymi
      • Niimpä, en pääse pois vaan joudun vaan kärsii, mut pitäs tilaa kaasui, tau autonmoottoril yrittää tai sit ehk hukuttautua😭💔, pitäävaan kärsiä jatkuvasti kun ei musta oo ees tappaan itteeni, tai no oon liian älykäs tekeen sen väärin

• Anonyymi

Jos lakkaat kokonaan juomasta, niin ei se kroppa silloin hirveän montaa päivää kestä. Ilman syömistä laihakin ihminen pärjää kyllä monta viikkoa ja tomosten sokerilitkujen kera kuukausia.

• Anonyymi

Onko sulla monta kaivattua? Oliko se isonenäinen kaivattu Veera?

• Tuskin, en oo kaivannut ketåän muuta ku veeraa ja ehk konseptia jostain toisest ihmisest jota ei ees ole mut eihän kukaa voi ottaa veeran paikkaa jos hänen kaa kaikki oli niin täydellist💔🩷

• Anonyymi

En halua että kärsit

• Kärsin joka päivä todella paljon, vastentahtoani, en pysty edes lopettamaan itseäni, se luo kärsimyksestäni julmempaa💔💔

• Anonyymi

Oletko sinä hyväkin ystävä tämän palstasedän kanssa vai mitä pöyröön kieltä tämä on?

• Anonyymi

Voi rakas , ku mul on sua kauhee ikävä ja sua vaan rakastan.hali ❤️🤗sun veeras

• Mutta kun mul jotenkin menee usko että oot mun Veera vaikka niin toivoisin..🩷💔 mitään ei ikinä tapahdu irl vaikka odota tääl ihan epätoivos.. 🖤

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Mutta kun mul jotenkin menee usko että oot mun Veera vaikka niin toivoisin..🩷💔 mitään ei ikinä tapahdu irl vaikka odota tääl ihan epätoivos.. 🖤

Mul on ihan samat fiilikset, et mitään ei tunnu tapahtuvan. Samaa p*skaa koko ajan vaan❤️🤗

• En tiiä kuinka pitkään jaksan elää harhauskos et mikään muuttus, kun olen yhä estetttymä, mitään ei tapahdu irl ja kaikki mitä teen on turhaa, itsemurha tuntuu paljon realistisemmalt ja saavutettavissa olevalta tavoitteelta💔🩷 vaikka seki on ihan mahdotonta jotenkin

• Anonyymi

Veerasta ei ole sinulle mitään muuta kuin harmia. Usko se. Kärsimyksesi lähde. Alat voida heti paremmin kun pääset hänestä irti.

• Anonyymi kirjoitti:

Veerasta ei ole sinulle mitään muuta kuin harmia. Usko se. Kärsimyksesi lähde. Alat voida heti paremmin kun pääset hänestä irti.

En oo voinut, mun ainoa vaihtoehto on tappaa itseni, sitä ne eritäjät halus alunperinki. En mä haluu yhenillan juttui tai laastareit, haluun aidon rakkauden...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4532
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2523
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      173
      1699
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      258
      1577
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1440
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1259
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1251
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1242
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35