Katselin aamulla ikkunasta kun naapuri vaihtoi pihalla vesisateessa alapalloniveltä vm. 2022 Skoda Octavia Scout itäautoonsa. Siinä tuli mieleeni hauska anekdootti: Suomessa sokeat tekevät harjoja, itäblokissa Skodia! Kiitos! Tero
Anekdootti Skodasta!
12
178
Vastaukset
- Anonyymi
“Kommuunissa kaikilla oli yhteinen Škoda.”
– “Ja kaikilla oli vuorollaan yhteinen pettymys.”
Taru - Anonyymi
Et ottanut videota?
Olis haluttu nähdä se jäykkä taka-akseli missä ne alapallot oli.
Vai oliko ihan etuset pallot kyseessä?
Teron nakki oli taas täristimessä kun Skodan rempan näki unessa. - Anonyymi
Sori. En tunne autojen tekniikkaa yhtään. Tero.
- Anonyymi
Se on kyllä huomattu.
- Anonyymi
Rauhoitutaan sitten.
Määritelmän mukaan anekdootti on lyhyt ja mahdollisesti todentamaton, usein viihteellinen tai humoristinen, tarina henkilöstä tai tapahtumasta. Anekdootti on yleensä liioiteltu, pelkistetty tai karrikoitu. - Anonyymi
Kaveri kysyi Mikolta:
“Paljonko sun Skoda kuluttaa?”
Mikko vastasi huokaisten:
“Bensaa vähän, mutta öljyä se juo kuin teini saunakaljaa – ei pysy tilastoissa mukana.
TeroP - Anonyymi
Skoda on anekdootti.
Ensisijainen tarkoitus ei kuitenkaan ole naurattaa vaan kertoa henkilöstä, tapahtumasta tai asiasta jokin olennainen seikka, yleispätevä ja jopa universaali totuus. - Anonyymi
Kauhean kallis osa Octavian pallonivel.
10,74 € netistä löytyy.
RIDEX 2462S0043 Pallonivel
Kyllä on halpaa ajaa Skodan premium autolla.- Anonyymi
Ridexit sopivat Skodaan kuin nenä päähän:
"Ridex parts are more than likely made in China or Eastern Europe."
https://www.audi-sport.net/xf/threads/432875/
- Anonyymi
Pietarin trollitehtaan dissus avaus ! ! Politrukki vaatii että kymmeniä Skoda paska spämmejä pitää päivään postata trollitehtaalla! ! ÄLÄPÄ KOMMENTOI !
- Anonyymi
Mikä yhdistää Skodaa ja kommunistista järjestelmää?
– Molemmissa ideana on, että kaikki saavat yhtä vähän – paitsi ne, joilla on Lada
Taru
- Anonyymi
No niin tulihan se
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013