Tämäkin on totuus. Ihan turha vedota antisemitismiin.
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011256392.html
Juutalaiset käyttävät palestiinalaisia ihmiskilpinä
14
198
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin oli päinvastoin ja vieläkin. Panttivangit ja siviilit sijoitettuna niin, ettei israel kehtaa osua.
- Anonyymi
Joo, Hamas- Honkasalo, joo joo...
- Anonyymi
Onko ne ympärileikattukin
- Anonyymi
Hyvä Hamas
- Anonyymi
Varmastikin Jahve eli Jehova eli Jumala eli JHWH on suuressa armossaan, rakkaudessaan ja kaikkitietävyydessään niin määrännyt aikojen alussa. Kiittäkää Herraa ja laulakaa hänelle hoosiannaa suureen ääneen!
- Anonyymi
No mitäs ne Juukalaiset nyt silleen...?😮
- Anonyymi
ei zionistit ole natseja kummempia,
antavat arabeille samaa kyytiä,
mitä itse saivat 30 luvun saksassa,
terroristeina tukeutuivat alueelle,
loivat valtion terrorilla ja pitävät sitä yllä terrorilla,
mut niin kuin historiakin kertoo,
terrori valtiot ovat aina hukkuneet terroriisa...- Anonyymi
Mitä kyytiä muka saivat Saksassa? Taisi olla kumminkin niin että saksalaiset sai kyytiä näiltä.
- Anonyymi
mikä on, ekkö luettua ymmärrä,
vai ookko muuten vuan tyhymä...?
- Anonyymi
Hitleriltä jäi työ valitettavasti kesken ?
- Anonyymi
Mikä työ?
- Anonyymi
Tänään juutalaiset ovat tappaneet avun hakijoita avustuspisteellä. Eläimen tasolla olevia teurastajia ovat juutalaiset nykyään.
- Anonyymi
Höpö höoö
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2017048- 1592086
- 1131718
- 511410
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551278Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571165Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001094Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71036Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan257985- 41979