Päivän Washington Postissa oli USA:sta karkoitettavien ei toivottujen henkilöiden lista. Floridan Maken nimikin oli listalla, toisella sivulla. Hämeenlinnassa taitaa alkaa kohta joillakin edellisien hallintojen päättäjillä jo kainalot hikuamaan.
Floridan Maken nimi ulosheitettävien listalla
11
243
Vastaukset
- Anonyymi
Uskonko no en. Lista eteen niin ehkä.
- Anonyymi
Mitään listaa ei ole mutta perziikit on kainalot märkinä. Kiusallista hyshys.
- Anonyymi
Vxtun paljon kiusallisempaa oli kokkareille ja demareille
- Anonyymi
FloridanMarkku pitänyt rahattomanakin päänsä pystyssä ja säilyttänyt arvokkuutensa.
- Anonyymi
Markku on auttanut päivittäin iäkästä äitiäni Floridassa. Äitiäni ei kukaan muu edes käy vilkasemassa. Markku käy hänelle kaupassa ja siivoaa. Markku kuulemma katuu tekojaan ja on nykyään muuttunut mies. Tullut jo melkein uskoonkin. Hänen kaltaisiaan tarvitaan. Olisivatpa muutkin kuin hän.
- Anonyymi
Onko se nyt lähettänyt monta miljoonaa johonkin turvapaikkaan joutuessaan poistumaan USAsta, kun ei voi Suomeenkaan palata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se nyt lähettänyt monta miljoonaa johonkin turvapaikkaan joutuessaan poistumaan USAsta, kun ei voi Suomeenkaan palata
Köyhyys on aina oma valinta.
- Anonyymi
Miksi Persut on niin naama punasena pelosta
- Anonyymi
Ai pelkääkö ne että se Markun uhkaama miljoonakorvaus oikeudenkäynti olisi kuitenkin alkava vai mitä?
- Anonyymi
Taitaa olla, että pe pe pe perttua pelottaa eniten, jos asiaa käännellään lisää oikeudessa. Ties mitä kiusallista saattaa pu pu pu putkahtaa esiin.
- Anonyymi
Janakkalasta patjan alta löytyy osatotuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801927
- 1241620
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161091- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848