Mitä iloa ihmiset sai siitä että eristi minut Veerasta ja ajoi itsemurhaan?

En tajuu ihmisten motiivia tässä, tai yhden ihmisen, koska koko homma ja mustamaalauskampanja on yhden ihmisen tekoja kuulemieni mukaan. Mutta se oli mun syytä kun olin niin pelokas ja arka pupu, pelkäsin et jos nöyrryn ja näytän todellisen itseni tietyille ihmisil niin jotain todella pahaa tehdään mulle :<, olin arkajalka, enää en ole, olen oppinut, en pelkää enää hyväksyykö kaikki minua, tiedän et veerakin olis arvostanut enemmän ihmist joka ois puuttunu homofobiaan ja rasismiin, kun aktiivisesti enablannut sitä, mut jostain syystä koin että sillä ei ole merkitystä, kun toisaalla olin aito ja kiltti itseni. Mut kyllä se mursi mieltä todella pahasti💔 en tiennytkää kuin rikki menisin sen takia etten vaa uskaltanu olla mitä oon tirtys ryhmäs. Se oli mun moka ja virhe💔😔 annathan anteeks Veera, mä oon nykyään rohkeampi

45

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole mitään anteeksipyydettävää rakas. Sä oot rohkea❤️😘🔥

• Anonyymi

No aika huanosti hoidit mies homman loppuun kun läpi tai oikeammin näppäimistö ei ole kiinni vieläkään

• No ei tuollaista temppua tehdä ihan hetkessä.

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

No ei tuollaista temppua tehdä ihan hetkessä.

Kyllä se itseasiassa tehdään ihan hetkessä, hetken mielijohteesta jopa ja usein ihan vahingossakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se itseasiassa tehdään ihan hetkessä, hetken mielijohteesta jopa ja usein ihan vahingossakin.

En oo niinkuin muut. Harkitusti ja suunnitellen hyvä tulee.

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

En oo niinkuin muut. Harkitusti ja suunnitellen hyvä tulee.

Eli uhkailet tyhjää.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli uhkailet tyhjää.

No niin, Suomessa ei oo oikein paikkaa jossa tällaisen teon voisi suorittaa spontaanisti, kun mihinkään tarpeeksi korkealle ei pääse, jos ei sit Kari Taalasmaa tyylistä ratkaisua yritä, mut seki vaatii valmisteluja kai, ja mul ei ole edes omaa autoa atm. Lääkkeet ei toimi, ja varmimmat tavat maksaa yli tuhansia euroja.

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

No niin, Suomessa ei oo oikein paikkaa jossa tällaisen teon voisi suorittaa spontaanisti, kun mihinkään tarpeeksi korkealle ei pääse, jos ei sit Kari Taalasmaa tyylistä ratkaisua yritä, mut seki vaatii valmisteluja kai, ja mul ei ole edes omaa autoa atm. Lääkkeet ei toimi, ja varmimmat tavat maksaa yli tuhansia euroja.

Paikkoja kyllä riittää. Pelkkä tekosyy siis.

• Anonyymi kirjoitti:

Paikkoja kyllä riittää. Pelkkä tekosyy siis.

Hyppää jostain kymmenestä metristä ja menetä kävelykyky, joo ei kiitos, täytyy olla ainakin vähintään 30 metriä, että lähden hyppäämistä yrittämään edes. Tietenkin tuolla missä kävin oli se hassun näkönen kirkko johon pystyis tyyliin kiipeen jos ois sellaset imukuppi hommat. Korkeisiin paikkoihin on aika rajoitettu pääsy just tuon takia nykyään.

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Hyppää jostain kymmenestä metristä ja menetä kävelykyky, joo ei kiitos, täytyy olla ainakin vähintään 30 metriä, että lähden hyppäämistä yrittämään edes. Tietenkin tuolla missä kävin oli se hassun näkönen kirkko johon pystyis tyyliin kiipeen jos ois sellaset imukuppi hommat. Korkeisiin paikkoihin on aika rajoitettu pääsy just tuon takia nykyään.

Aina vain pukkaa tekosyytä. Sano nyt vain suoraan, että et edes halua, kun siitä selvästi on kyse. Ne tekee, jotka haluaa ja teikäläiset vain uhkailee ja vinkuu. Korkeampiakin on koko maa täynnä. Ja sellaisia, joihin pääsee on myös maa täynnä.

• Anonyymi kirjoitti:

Aina vain pukkaa tekosyytä. Sano nyt vain suoraan, että et edes halua, kun siitä selvästi on kyse. Ne tekee, jotka haluaa ja teikäläiset vain uhkailee ja vinkuu. Korkeampiakin on koko maa täynnä. Ja sellaisia, joihin pääsee on myös maa täynnä.

En oo koskaan sanonut, että olen halunnut kuolla, en varmasti haluakkaan ihan täysin? Haluan, että kaivattuni ymmärtää tunteeni ja tilanteeni, parhaiten sen teen kirjoittamalla kirjeen omista tunteistani , ja sitten tekemällä jotain todella radikaalia kuten itsemurhan, se osoittaa kaiken tunnelatauksen, joka siihen asiaan meni.

Kyllästynyt siihen et ihmiset on niin skeptisiä ja olettaa kaiken olevan manipulointia tai jotain salaliittoja heitä vastaan, ihmiset luulee tietävänsä aina kaikesta kaiken.

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

En oo koskaan sanonut, että olen halunnut kuolla, en varmasti haluakkaan ihan täysin? Haluan, että kaivattuni ymmärtää tunteeni ja tilanteeni, parhaiten sen teen kirjoittamalla kirjeen omista tunteistani , ja sitten tekemällä jotain todella radikaalia kuten itsemurhan, se osoittaa kaiken tunnelatauksen, joka siihen asiaan meni.

Kyllästynyt siihen et ihmiset on niin skeptisiä ja olettaa kaiken olevan manipulointia tai jotain salaliittoja heitä vastaan, ihmiset luulee tietävänsä aina kaikesta kaiken.

Lakkaa sitten uhkailemasta sillä koko ajan. Uhkailusi lakkasi olemasta uskottavaa jo ajat sitten.

• Anonyymi kirjoitti:

Lakkaa sitten uhkailemasta sillä koko ajan. Uhkailusi lakkasi olemasta uskottavaa jo ajat sitten.

Tiedän, sekin on oirelua, että menen hetkellisesti tilaan jossa haluan toteuttaa tämän itsemurhan, mutta päädyn aina toteamaan että en kykene tai minulla ei ole tarpeeksi valmisteluja siihen ja sitten vain hävettää ja ahdistaa käytökseni jälkikäteen :/

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

"Kyllästynyt siihen et ihmiset on niin skeptisiä ja olettaa kaiken olevan manipulointia tai jotain salaliittoja heitä vastaan, ihmiset luulee tietävänsä aina kaikesta kaiken."

Sinulle voi sanoa samat sanat. Olet tylsä ja hiton kyllästyttävä jankuttaja. Ei mikään ihme, että se Veerasi ei sinusta huolinut. Lähes mikä tahansa on parempi kuin kaltaisesi tyhjästä jankuttaja, uhkailija ja manipuloija.

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Tiedän, sekin on oirelua, että menen hetkellisesti tilaan jossa haluan toteuttaa tämän itsemurhan, mutta päädyn aina toteamaan että en kykene tai minulla ei ole tarpeeksi valmisteluja siihen ja sitten vain hävettää ja ahdistaa käytökseni jälkikäteen :/

Sitten ei luulisi olevan ongelmia tajuta myöskään sitä, että jokainen siitä Veerasta vähänkään välittävä, ei halua kaltaisiasi hänen elämäänsä. Se on välittämistä ja huolenpitoa, ei manipulointia. Kukaan ei halua noin käyttäytyvää yhdenkään tärkeän ihmisen elämään ja syystä.

• Anonyymi kirjoitti:

"Kyllästynyt siihen et ihmiset on niin skeptisiä ja olettaa kaiken olevan manipulointia tai jotain salaliittoja heitä vastaan, ihmiset luulee tietävänsä aina kaikesta kaiken."

Sinulle voi sanoa samat sanat. Olet tylsä ja hiton kyllästyttävä jankuttaja. Ei mikään ihme, että se Veerasi ei sinusta huolinut. Lähes mikä tahansa on parempi kuin kaltaisesi tyhjästä jankuttaja, uhkailija ja manipuloija.

Jos ihmiset ymmärtäisivät ja kuuntelisivat kaikki asiat niin kuin ne ovat niin mun ei edes tarttisi jankuttaa samoja asioita, en ymmärrä miten ymmärryksissä voi olla noin paljon puutteita, tai vaikka kysyä jos ei ole varma jostain asiasta, ja jutella, koska sekin on rakentavampaa kuin syyttely ja riitely.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitten ei luulisi olevan ongelmia tajuta myöskään sitä, että jokainen siitä Veerasta vähänkään välittävä, ei halua kaltaisiasi hänen elämäänsä. Se on välittämistä ja huolenpitoa, ei manipulointia. Kukaan ei halua noin käyttäytyvää yhdenkään tärkeän ihmisen elämään ja syystä.

Niin tiedän, mutta tuskinmpa arki elämässä manipuloisin, kun ei ole sellaiselle tarvetta, hätätilanteissa vain. Ja tunnen paljon pahempia ihmisiä, jotka manipuloivat , uhkailevat ja syyttelevät joka vastoinkäymisen tullen, itse olen päässyt jo tuosta vaiheesta yli, ja ainoastaan manioissa/itsetuhoisina aikoina käyttäydyn manipuloivasti.

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Niin tiedän, mutta tuskinmpa arki elämässä manipuloisin, kun ei ole sellaiselle tarvetta, hätätilanteissa vain. Ja tunnen paljon pahempia ihmisiä, jotka manipuloivat , uhkailevat ja syyttelevät joka vastoinkäymisen tullen, itse olen päässyt jo tuosta vaiheesta yli, ja ainoastaan manioissa/itsetuhoisina aikoina käyttäydyn manipuloivasti.

Paras osoitus tulevasta käytöksestä, on mennyt käytös. Kenelläkään ei ole mitään syytä uskoa, ettetkö olisi jatkossakin manipuloiva. Se, että joku on pahempi, on helvetin huono selitys. Koeta nyt tajuta, että se juna meni jo ja sä jäit siitä. Anna ihmisten elää rauhassa ja lakkaa häiriköimästä. Hoida itsesi kuntoon ja mietit sitten mitä elämälläsi teet

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Jos ihmiset ymmärtäisivät ja kuuntelisivat kaikki asiat niin kuin ne ovat niin mun ei edes tarttisi jankuttaa samoja asioita, en ymmärrä miten ymmärryksissä voi olla noin paljon puutteita, tai vaikka kysyä jos ei ole varma jostain asiasta, ja jutella, koska sekin on rakentavampaa kuin syyttely ja riitely.

Sinulla ei ole mitään oikeutta vaatia ketään kuuntelemaan ymmärtämään tuon käytöksesi jälkeen. Jankutus ei siinä auta, päinvastoin. Jokaisella sanallasi ajat sitä mahdollisuutta vain kauemmas ja saat ihmiset halveksimaan itseäsi entistä enemmän. Rehellisesti sanoen, se että sinulle osoittaisi myötätuntoa, saa sut käyttäytymään vain entistä tyhmemmin, eikä se auta sinua lainkaan.

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

"tai vaikka kysyä jos ei ole varma jostain asiasta, ja jutella, koska sekin on rakentavampaa kuin syyttely ja riitely."

Ymmärrettävästi ketään ei enää kiinnosta. Kun vain tajuaisit itsekin, että syyttely ja riitely ei ole rakentavaa ja lopettaisit sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli uhkailet tyhjää.

Nii taitaa enemmän hakea huamiota tämä mies- entäpä sinä ite?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta miten se sattuu olemaan niin, että sinua tämä miehen ns uhkailu kiinnostaa? Ilmaisutavasta päättelen, että yrität pahuuttasi spinnata jotain ihan muuta muina mulleina. S

• Anonyymi kirjoitti:

Paras osoitus tulevasta käytöksestä, on mennyt käytös. Kenelläkään ei ole mitään syytä uskoa, ettetkö olisi jatkossakin manipuloiva. Se, että joku on pahempi, on helvetin huono selitys. Koeta nyt tajuta, että se juna meni jo ja sä jäit siitä. Anna ihmisten elää rauhassa ja lakkaa häiriköimästä. Hoida itsesi kuntoon ja mietit sitten mitä elämälläsi teet

Oletan, että ihmisillä on jonkinlainen järki ja oma ajattelukyky päässä, eivätkä he jatkuvasti ole alttiita kaikenlaiselle manipulaatiolle mitä maailmalle heille syöttää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta miten se sattuu olemaan niin, että sinua tämä miehen ns uhkailu kiinnostaa? Ilmaisutavasta päättelen, että yrität pahuuttasi spinnata jotain ihan muuta muina mulleina. S

Oho tuo kirjain oli ylimääräinen ja väärä vai oliko sittenkään? Kirjainbingolla mennään eteenpäin sakeiden sambassa

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei ole mitään oikeutta vaatia ketään kuuntelemaan ymmärtämään tuon käytöksesi jälkeen. Jankutus ei siinä auta, päinvastoin. Jokaisella sanallasi ajat sitä mahdollisuutta vain kauemmas ja saat ihmiset halveksimaan itseäsi entistä enemmän. Rehellisesti sanoen, se että sinulle osoittaisi myötätuntoa, saa sut käyttäytymään vain entistä tyhmemmin, eikä se auta sinua lainkaan.

Tää on taas tätä settiä "tiedän kaikesta" kaiken, manipulointiahan tuo sinunkin tekstisi on vain, aika useasti kohdannut näitä jotka tietää muka jokaisen persoonallisuuspiirteeni ja tarkoitusperäni, mutta todellisuudessa he eivät tiedä mitään oikeastaan mistään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"tai vaikka kysyä jos ei ole varma jostain asiasta, ja jutella, koska sekin on rakentavampaa kuin syyttely ja riitely."

Ymmärrettävästi ketään ei enää kiinnosta. Kun vain tajuaisit itsekin, että syyttely ja riitely ei ole rakentavaa ja lopettaisit sen.

Kenen kanssa tämä palstaäijä mielestäsi riitelee tai ketä hän syyttelee, pöyröö?

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Oletan, että ihmisillä on jonkinlainen järki ja oma ajattelukyky päässä, eivätkä he jatkuvasti ole alttiita kaikenlaiselle manipulaatiolle mitä maailmalle heille syöttää?

Heillä onkin. Sinulla itselläsi vain ei nyt ole järki lainkaan käytössä. En epäile, etteikö sinulla sitä olisi, mutta se vain ei tällä hetkellä toimi lainkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Nii taitaa enemmän hakea huamiota tämä mies- entäpä sinä ite?

Tämäkin tekstinkappale on silkkaa manipulaatiota, nähnyt sen niin usein näiltä samoilta tyypeiltä jo, että ei se minuun tehoa enää. Ja aina saman olen heille selittänyt, minua ei kiinnosta vaikka olisin koko maailman keskipiste tai täysin erakko, ainoa asia joka minua kiinnostaa on että saan olla rakastamani naisen kanssa, ja valita millaista elämää elän.

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Tää on taas tätä settiä "tiedän kaikesta" kaiken, manipulointiahan tuo sinunkin tekstisi on vain, aika useasti kohdannut näitä jotka tietää muka jokaisen persoonallisuuspiirteeni ja tarkoitusperäni, mutta todellisuudessa he eivät tiedä mitään oikeastaan mistään.

Kuin puhuisit itsestäsi. Sä kuvailet omaa käytöstäsi täydellisesti tuolla. Luulet tietäväsi jaikesta kaiken, vaikka todellisuudessa et nyt tiedä mistään mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuin puhuisit itsestäsi. Sä kuvailet omaa käytöstäsi täydellisesti tuolla. Luulet tietäväsi jaikesta kaiken, vaikka todellisuudessa et nyt tiedä mistään mitään.

Tiedän ja havaitsen keskivertoa enemmän asioita.

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Ja ei, sinun tarkoitusperilläsi ei nyt ole yhtään mitään väliä, sillä sinä käyttäydyt kuin totaalik.pää. Mikään "hyvä tarkoitusperä" ei oikeuta käytöstäsi, eikä tee siitä hyväksyttävää. Olipa sun tarinasi ja ihmisesi oikeita tai ei, tai hakisit vain huomiota, tai vuodatat vain omia kuvitelmiasi palstalle, niin sun käytöksesi ei ole hyväksyttävää, eikä mikään oikeuta sitä. Sinä teet itse itsestäsi ainoan syyllisen ja varmistat sen, että se sun "veerasi" ei halua olla kanssasi missään tekemisissä. Et ole ensimmäinen, joja kuvittelee täällä sen kaivattunsa lähettelevän viestejä siellä ja täällä, etkä ikävä kyllä varmaan ole viimeinen.

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Tiedän ja havaitsen keskivertoa enemmän asioita.

Et näy havaitsevan. Sä olet sokea todellisuudelle ja kuvittelet mitä sattuu. Sen näkee kaikista jutuistasi, että olet irtautunut todellisuudesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Et näy havaitsevan. Sä olet sokea todellisuudelle ja kuvittelet mitä sattuu. Sen näkee kaikista jutuistasi, että olet irtautunut todellisuudesta.

Ja itse et olisi jos sinut olisi joku outo tyyppi systemaattisesti päättänyt eristää naisestais, koska omassa maailmassaan koki sinut narsitiksi, vaikka todellisuudessa toimisit parisuhteessa kuten muutkin, mitä nyt vähän tunteikkaammin ja välittävämmin epävakaast johtuen? Ja sitten vielä tulisi tänne manipuloimaan muitakin ja vakuuttelisi reddit kommenteissa ja kaikkialla muillekkin, että olet narsisti ja paha ihminen. Mmmh.

Tässä on just se ,että ihmiset ei kykene ymmärtämään, että narsistinen ego suojelee herkintä sielua rikkoutumiselta ja että en vain yksinkertaisesti halunnut näyttää aitoa itseäni kaikille, koska pelkäsin maailman pahuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etköhän se ole sinä totinen kaveri joka kuvittelet tämän palstaäijän sanoista mitä sattuu

• VeeranPupu kirjoitti:

Ja itse et olisi jos sinut olisi joku outo tyyppi systemaattisesti päättänyt eristää naisestais, koska omassa maailmassaan koki sinut narsitiksi, vaikka todellisuudessa toimisit parisuhteessa kuten muutkin, mitä nyt vähän tunteikkaammin ja välittävämmin epävakaast johtuen? Ja sitten vielä tulisi tänne manipuloimaan muitakin ja vakuuttelisi reddit kommenteissa ja kaikkialla muillekkin, että olet narsisti ja paha ihminen. Mmmh.

Tässä on just se ,että ihmiset ei kykene ymmärtämään, että narsistinen ego suojelee herkintä sielua rikkoutumiselta ja että en vain yksinkertaisesti halunnut näyttää aitoa itseäni kaikille, koska pelkäsin maailman pahuutta.

Ja tämä ei ole syyttävää journalismia, vain havaintoja joita olen tehnyt, en syytä ketään, pyrin vain auttamaan näkemään asiat niin kuin ne on mun vinkkelistä, en jaksa et joku tulee saarnaa mulle manipulaatiosta, kun samaan aikaa tekee sitä itse.

• Anonyymi

Ei kukaan ihminen ole itsemurhan arvoinen lopeta. Leikit iankaikkisuusasioilla.

• Kaivattuni on, kaivattuni on kaikki mitä kenestäkään voisi ikinä toivoa. En halua kokea pettymystä muiden naisten kanssa, kun tiedän että tulen vertaamaan hänen upeaa persoonaansa aina kaikkiin muihin...

• Anonyymi

No mutta jospa tämä palstaäijän kaipailema Veera on to die for? Siitä sitten daivaamaan vaa

• Anonyymi

Onko sinulla menossa ns pitkät lomat?

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Kaivattuni on, kaivattuni on kaikki mitä kenestäkään voisi ikinä toivoa. En halua kokea pettymystä muiden naisten kanssa, kun tiedän että tulen vertaamaan hänen upeaa persoonaansa aina kaikkiin muihin...

Onko tämä Veera ihan täysikasvuinen nainen, palstaäijä? Tai onko sitä ns edes olemassa? Monen kuupassa on varmaan

• Anonyymi

Minäpä annan sinulle palstaäijä ilmaisia ohjeita miten päättää matka- junan alle, jakkara alta tai dosetti tyhjäksi. Miltä kuulostaa lueskella sitä, kun imitoi muiden tapaa puhella täällä? Ei niin hääviä luettavaa jos ei ole itse kirjoittanut, vai mitä?

• Anonyymi

Tiuhti ja Viuhti tai Beavis ja Butthead rakkaalla duolla on monta nimeä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiuhti ja Viuhti tai Beavis ja Butthead rakkaalla duolla on monta nimeä

Toinen kirjoittaa tapa ittes ja toinen nauraa öhö hö hö

• Anonyymi

Aiotko kirjoitella palstasetä tästä aiheesta pitkän selosteen sisuaaliseen siis sessuaaliseen mediaan?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      70
      3129
    2. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2487
    3. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2126
    4. Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?

Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1
      Sinkut
      94
      2035
    5. Heilutetaanko peittoa hieman

Heilutetaan peittoa vähän ;3
      Ikävä
      55
      1952
    6. Tilanteesi nyt?

Kysymys otsikossa
      Suhteet
      42
      1574
    7. Kaipaan sua, Ope

Mietin, että ajatteletko sinä minua?..
      Ikävä
      40
      1540
    8. Mä en jaksa suojella sua enää

Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t
      Ikävä
      14
      1243
    9. EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!

"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p
      Maailman menoa
      139
      1158
    10. Vuodetvierii

E siitä tulee nyt 50 vuotta oivoi
      Ähtäri
      6
      1073
    Aihe