Kertokaa tarinoita siskoista. Itse nuuhkin kiimaisena teininä pikkusiskon alushousuja, jo nuorempana esittelin hänelle kovaa pippeliä. Sitä ennen toki oli kotileikkejä. Lähimpänä oli kun nukuimme kylässä samassa sängyssä ja kokeilin hänen pillua sormilla
Siskon kanssa
11
3834
Vastaukset
- Anonyymi
Omalta lapsuuajalta muisto.
Mummulassa tila talvella vähissä joten siskon kanssa nukuttiin samalla levitettävällä sohvalla.
Itse 13 ja sisko 15 vuotta.
Mummu sanoi ettei saa nukkua alusvaattesillaan jollei ne ole tyyliä todella löysät, syy siihen oli ettei muka veri kierrä.
Olihan se vähän kiusallista kun isosisko ja minä nakuna saman peiton alla, kapealla sohvalla.
Noh tietenkin kun vierekkäin nukuttiin niin munani rupes seisomaan, ja sisko sitä härnäsi, välillä muutama runkkaus liike ja välillä työnsi pyllynsä munaani kiinni niin että se oli pyllyn poskien välissä hinkaten edes takaisin.
Silloin koskin ekaa kertaa tissejä ja pimpin huulia, olihan se ihmeellisen tuntuista pidellä tissiä minkä nänni oli kova ja sojotti pystyssä.
Ja se tunne kun sain kämmenen laittaa siskoni hennon karvaisen pillun päälle ja silitellä sitä ja kun tunsin kosteat huulet lipsuttaen niitä sormillani.
Sen muistan kun hiljaa piti olla ettei vanhemnat kuule eli silloin ei voitu sen kummemmin harrastaa toistemme anatomiaan tutustumista.- Anonyymi
Sairas fantasia luuserilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas fantasia luuserilla.
Mutta kuitenkin luit🤡
- Anonyymi
Oliko myöhemmin jatkoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko myöhemmin jatkoa
Samana talvena hiihtoloman jälkeen.
Oltiin siskon kanssa kahdestaan kotona, vanhemmat oli iltavuorossa.
Tulin lätkätreeneistä ja menin suihkuun, en edes huomannut että siskoni oli kotona, otin vaatteet pois ja nakuna kävelin suihkuun.
Just kun pääsin suihkuun niin siskoni tuli pissalle, laski housunsa ja istui pöntölle lorottelemaan.
Kummasti kun näin vähän karvoitusta ja kuulin pissan suhinan ja lorinan niin mulla rupes seisomaan.
En peitellyt seisovaa kaluani vaan annoni siskoni katsoa kun saippuoin itseäni ja tein muutaman runkkaus liikkeen.
Siskoni sai pissattua ja lähti omaan huoneseen, sain suurimmat kuivattua ja lähdin omaan huoneeseeni, meidän huoneet oli vierekkäin ja en voinut olla huomaamatta kun siskoni oli alasti pienten tissien nännit nöpöllään ja sormet pillussa tyydyttäen itseään.
Meniköhän sekunttiakaan kun kaluni oli jo kovana osoittaen napaani.
Köhäisin ja sisko katsoi suoraan seisovaa kulliani, kysyin voinko tulla lähempää katsomaan, sain luvan ja istuin sängylle.
Näin todella läheltä kun siskoni tyydytti itseään, en voinut itselle mitään ja aloin hieromaan tissejä ja nännejä.
Siskoni pyysi minua imemään tissejä ja sen toiveen toteutin mielellläni.
Imeskelin tissejä ja toisella kädellä otis siskoni kädestä kiinni ja ohjasin sen kullilleni.
Hän rupesi runkkaamaan kaluani ja toinen käsi vatkasi pillua.
Siskon tahti koveni ja hän oli jo lähellä orgasmiansa.
Siinä kun hän raukeana orkun jälkeen makasi alastomana pillu ja tissit esillä oli mun pakko siirtyä tisseistä alas päin.
Pääsin pillulle ja rupesin suutelemaan, nuolemaan ja imeskelemän sen huulia,
Ei mennyt kauan kun hän sai toisen orgasminsa ja tässä vaiheessa omasta kullista oli kiima limaa valunut jo huolella kun sisko käski tulla ja antaa kullin suuhun, ei siinä montaa minuuttia mennyt kun laukesin voimalla hänen suuhun.
Siinä kun molemmat makoiltiin saanena niin sovittiin et pidetään omana tietona. Ja jos molemmista siltä tuntuu niin voidaan vielä jatkaa joskus.
- Anonyymi
Siskoni halusi koskea kaluani joskus, kun oltiin vielä ala-asteella viimeisiä aikoja. Mä kuudennella, hän viidennellä. Annoin luvan ja seisomaan tietty alkoi, kun hän piti sitä kädessään ja hiplaili kassejakin siinä välillä. Yhtäkkiä alkoikin tuntumasn oikein hiton hyvältä ja alkoikin sitten tosi kopeasti, kun otti alun niin sanotusti.
Eli sain orkun ja tulin siskoni käsille runsaasti ejakuloiden.. - Anonyymi
Teininä kuuntelin usein kun isosisko pani poikakaverinsa kanssa ja pari kertaa kävin jopa katsomassa ovenraostakin.
- Anonyymi
Joo itsellä usein seisoo alushousuille ja jos joku haluaa tulla kuville nii saa ihmeessä laittaa ig tai snäp tähän alle
- Anonyymi
toista vuotta sitten olin siskolla vkl kylässä,se oli sinkku kuten itsekin, siinä otettiin iltasella alkoholia, keskustelu sitten yön tunteina pikku huppelissa meni juttelu erotiikan puolelle, Siitä se sitten jotenkin meni nukkumaan mennessä siihen että päädyimme harrastamaan seksii yhdessä,,ei voi sanoa että oli huono kokemus vaikka kysessä olikin sisko, mahtoi olla kummallakin halut kohdillaan siinä vaiheessa :) seuraavana iltan tapahtui samoin,, sen jälkeen emme ole olleet mutta en pahaksi pistäisi vaikka uusinta tulisi
- Anonyymi
Ootkohan mun veli, muistan ikuisesti kun se kopeloi pilluani.
- Anonyymi
Miten syvälle se pääsi?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup323871- 1522357
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121967Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko211598Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731396J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1111364Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881280- 671275
- 821191
- 631175