Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun.
Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jälleen kerran.
Öitä.
Ainutlaatuiselle naiselle.
46
2508
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kerro jotain tunnisteita.
- Anonyymi00003
Sori mutta en laita.
- Anonyymi00002
Etunimet,sukunimi,syntymäaika,asuinpaikka.
Näitä päästään alkuun. - Anonyymi00004
Mikä on tehnyt vaikutuksen? En tietääkseni ole tehnyt mitään vaikuttavaa. Päivastoin.
- Anonyymi00005
Ei kaikkea aina tarvitse tietääkään.
- Anonyymi00006
T🖤
- Anonyymi00007
Vai tiedänkö sittenkin 🤔
- Anonyymi00008
Toivottavasti osuu minuun, tykkään paljon sinusta!
- Anonyymi00010
Öitä.
- Anonyymi00011
Olishan se kiva tietää tollasesta.
Ei ehkä olis näin pska ja turha olo.- Anonyymi00012
Niin ja Öitä sulle jollekin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin ja Öitä sulle jollekin.
Älä taas aloita, jos oot se. Älä pilaa. Ethän.
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Älä taas aloita, jos oot se. Älä pilaa. Ethän.
Hölömö trolli.
- Anonyymi00037
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hölömö trolli.
Sää oot kyllä palstaäijän yksinpuheluihin hyökkivä naisen sanaa etsivä eräänsortin trolli, et vain itse tiedosta
- Anonyymi00015
Kerroin sen miten asiat ovat jotta ymmärtäisit missä mennään. Kannattaa nyt selvitellä ,löytyykö todisteita ja vaikka ei fyysisiä niin henkisiä ,niitä on varmasti! 🖤
- Anonyymi00040
Ei se muuta minun elämää mitenkään.Ettäs tiedät.
- Anonyymi00017
Kaunis aloitus. 🧡
- Anonyymi00018
Huomenta, niin hänkin tekee minuun. Vaikka onkin näkymätön.
- Anonyymi00019
Kiitos samoin ihana Pm! ❤️
Marikasi iäti- Anonyymi00047
äiti? 😶
- Anonyymi00021
Tiedän, että molemmat rakastamme edelleen toisiamme 🥳💃
- Anonyymi00022
Aivan varmasti rakastatte :)
- Anonyymi00049
Rakastamme kuten ennenkin ❤️
Älä usko väliin puskijaa
- Anonyymi00023
S:lta samanlaiset lämpöiset terveiset J:lle. Monta kertaa olen yrittänyt unohtaa, aina epäonnistunut. En osaa päästää irti ellet pyydä kasvotusten minua unohtamaan. Sitten kyllä kunnioitan tahtoasi. Seuraavan kerran kun näen sinut, kysyn sitä sinulta: pitääkö minun unohtaa sinut?
- Anonyymi00024
Antaisit edes pienen vinkin naisesta?
- Anonyymi00025
Ei voi antaa, kun on niin salaista.
Sivusta - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei voi antaa, kun on niin salaista.
SivustaSe nainEn olEn minä.
hyss hysssss
Älä paljasta mitään EttEivät muut saa tiEtää. - Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Se nainEn olEn minä.
hyss hysssss
Älä paljasta mitään EttEivät muut saa tiEtää.Jollekin E nainen on ainutlaatuinen, mutta kenelle?
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jollekin E nainen on ainutlaatuinen, mutta kenelle?
Esimerkiksi minulle eräs E-n on hyvin tärkeä
- Anonyymi00035
Anonyymi00026 kirjoitti:
Se nainEn olEn minä.
hyss hysssss
Älä paljasta mitään EttEivät muut saa tiEtää.Eiköhän tämä ole se R-naista kaipaileva tyyppi. Tai H-naista. Niitä täällä enimmäkseen kaivataan.
- Anonyymi00038
Anonyymi00026 kirjoitti:
Se nainEn olEn minä.
hyss hysssss
Älä paljasta mitään EttEivät muut saa tiEtää.Paljasta vaan kaikki pahat teot,mitä tuo hullu taasen suunnittelelee,ei susta tule normaalia ihmistä,vaikka kui ka kiusaat ja tpisista valehtelet ja teet tuota väkivaltaa,ketään et pakolla saa!
- Anonyymi00039
Anonyymi00032 kirjoitti:
Esimerkiksi minulle eräs E-n on hyvin tärkeä
Emieheke esiintyy Enaisena!
- Anonyymi00027
❤️❤️❤️
- Anonyymi00029
Tein kyllä vaikutuksen, mutta en ehkä niin positiivista.
- Anonyymi00030
Onko se tärkeää, ettei kaivattusi vain saisi tietää olevansa sinun mielestäsi ainutlaatuinen? Mitä pahaa siitä seuraisi?
- Anonyymi00033
olet mies etkä nainen. ja olet auttanut minua monesti, niiden rahojen nin kanssa, joten mielelläni ne käytän meidän elämään. Nyt hoitelen työjuttuja, ei siellä töitä ole, ne pitää tuoda, kaikki mukana. ja raha, myös. Mutta ikävöin sinne. en tiedä mikä talo siellä on oikea. voidaan tietysti rempata. enkä ole ainut joka sinne ikävöi. kiva tietää että meitä kaivataan, sielläkin.
- Anonyymi00034
Minäkin välillä mietin edelleen sinua, lämpimin ajatuksin. Vaikka emme ole nähneet ehkä puoleen vuoteen. Olet myös tehnyt suuren vaikutuksen minuun.
- Anonyymi00041
Löydät minut somesta, joten ota yhteyttä!
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Et kuitenkaan taida olla aloittaja.
sivu - Anonyymi00046
Anonyymi00041 kirjoitti:
Niin löydät minutkin instasta joten viestiä. Laitoin sinulle aikoinaan joten jos kiinnostaa niin tiedät että vastaan.
- Anonyymi00044
Vqikutuitko kenties etten taas saattanut itseäni huonoon valoon. Etten ole toivoton tapaus. Jos kyse on jostain enemmästä niin tiedostan miten vaikuttimeni ja elämäntapani nähdään aivan eri linssin läpi kuin itse niitä tähystää. Se, mikä voi tehdä vaikutuksen yhteen voi suuresti inhottaa toista. Vqikutelmasi voi olla vääräkin. Ensivaikutelmakin taisi kariutua liikayrittämiseen nähdä haluamasi. Tätä henkilöä, jonka halusit tuntea yhä paremmin ei ole olemassa, on vain se, mikä minulta ulkopuolelta käsin vaikutti. Se ei ainakaan koskaan muutu.
- Anonyymi00045
Teit myös minuun toissa lauantaina suuren vaikutuksen ja jäit mieleeni.
- Anonyymi00048
Miten hän teki vaikutuksen. Kuvaa tilanne. Hän ehkä tahtoikin tehdä vaikutuksen erääseen.
- Anonyymi00051
Olisi onnistunut tahtomattakin. En kuvaile tapahtumia tänne sen enempää koska tämä palsta on yks shithole.
Suurimman vaikutuksen teki samankaltaisuus. Vosin jopa vannoa että meidän aistit, ajattelu ja kyky toimia eri tilanteissa on lähes samanlainen. - Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Olisi onnistunut tahtomattakin. En kuvaile tapahtumia tänne sen enempää koska tämä palsta on yks shithole.
Suurimman vaikutuksen teki samankaltaisuus. Vosin jopa vannoa että meidän aistit, ajattelu ja kyky toimia eri tilanteissa on lähes samanlainen.Olkoot, laita nimikirjaimet
- Anonyymi00050
Hmmm..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4203134SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis842436Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj792046Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1251768- 1431657
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi71321- 731289
Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2951108Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li161097Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021049