Kertaa sata 💯
Nyt voin sanoa että vtuttaa!
39
2656
Vastaukset
- Anonyymi00001
No tuu vttuu
- Anonyymi00002
Mikäs se noin paljon ketuttaa?
- Anonyymi00004
Se kun uskoin omiin hattaraisiin harha-ajatuksiini ja nyt olen putoamassa pilvilinnoista rytinällä alas. Pitikö taas mennä niin pitkälle? Ikinä opi mitään..
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Se kun uskoin omiin hattaraisiin harha-ajatuksiini ja nyt olen putoamassa pilvilinnoista rytinällä alas. Pitikö taas mennä niin pitkälle? Ikinä opi mitään..
Ne kuuluu elämään. Voi oppia. Voi kasvaa. Ja hei, ainakin teit, mitä pystyit, eikö vain?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mistä tiedät, että oli harha-ajatuksia?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mistä tiedät, että oli harha-ajatuksia?
En oikeastaan tiedäkään.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
En oikeastaan tiedäkään.
😂noni, mutta hyvä sit!
- Anonyymi00039
Anonyymi00004 kirjoitti:
Meni niin pitkälle...
- Anonyymi00040
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ne kuuluu elämään. Voi oppia. Voi kasvaa. Ja hei, ainakin teit, mitä pystyit, eikö vain?
😂😂😂
- Anonyymi00003
Täällä ois tarjolla vaikka 200 x.
- Anonyymi00036
Tuplaan, 400X!
- Anonyymi00009
Voin luvata että ensi kesänä tekee samaa.
- Anonyymi00010
Sekä Jouluna tietenkin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sekä Jouluna tietenkin.
Joulu on hedonistien juhla.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joulu on hedonistien juhla.
Pöllikää vaikka kuparia mieluummin kuin etsitte sitä sateenkaaren päätä/aarretta joka joulu
- Anonyymi00012
Ketä vituttaa? Minua ainakin vituttaa. Monikin asia, mutta ei se ettei miestä ole. Vaan se, että on pilkattu avoimesti jne. Minullakin on tunteet. Ja elämälläkin on tarkoitus. Eniten vihaan sitä, että ihmistä kiristetään ja painostetaan. Raivostuttavaa. Vitun k*usipää. Niin, eihän koskaan mun omalla tahdolla mitään väliä ollut-vai oliko? Todellakin on. Ja sille yhdelle-tai aika monellekin ihmiselle siellä jossain, jos et pysty hyväksymään tämmöisenä minua- voit suksia kuuseen. Kauniisti sanottuna. En ole minkään makean elämän perään. Ääliöt.
- Anonyymi00013
Älä ota pilkkaa itseesi niiltä kenestä et välitä.Joku random läski haukkuu naista läskiksi vaik ite on syöttösika.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Älä ota pilkkaa itseesi niiltä kenestä et välitä.Joku random läski haukkuu naista läskiksi vaik ite on syöttösika.
Juonsitkohan palstaäijä vähän liiankin päälleliimatusti tätä länkytystäsi kuin joillekin get a life - kottaraisille räätälöitynä? Niitäkin täällä on ollut ja on edelleen, luulen
- Anonyymi00018
Väyrysen Paavo kysyi joskus voiko siihen kuolla, mutta ei hän silloin voinut. Muuten elävä legenda mutta kun lähti niihin sinimustiin, niin ei voi arvostaa. T naiselta
- Anonyymi00019
🫃 en saanu.. En jaksanu selibaatissa olla.
- Anonyymi00020
Hyvä juttu. Ihan oikein.
- Anonyymi00023
🫂🥰
- Anonyymi00024
Näit kaivattusi ohimennen ja hänellä oli heila käsikynkässä?
- Anonyymi00025
Tuliko totuudet ilmi? Omia valintojaan on ihan hyvä välillä tarkastella.
- Anonyymi00027
Nimenomaan näin se menee, sitten kun on sen aika, koetellaan.kosketellaan.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Nimenomaan näin se menee, sitten kun on sen aika, koetellaan.kosketellaan.
Minä en koskettele koskaan paljon nuorempaa henkilöä!
- Anonyymi00026
Joo se on kalliisti maksaminen niin pääasia.
- Anonyymi00028
Jaksat vielä kiivailla. Saattaa tulla vastaan hetki jolloin todistaa elämässään sen verran eeppistä skeidaa ettei tiedä miten sijoittaisi kosmokseen saati arkiseensa. Ja mikä pahempaa kerran alettuaan puhtaalla liikevoimallaan pskavyöryt toistuvat joko kahta kauheampina tai ketjureaktiona, joka ei sovi kerrassaan mihinkään muotiin. Tässä on huolestumista koska joka kerran kun tottuu siirtyy askelen eteenpäin, ja jos tämä jatkuu mittakaavanaan arki suuruus tekee se ajan mittaan tietyistä itselle tapahtuvista niin moitteen kuin tuomitsemisen, kauhun kuin ihmetyksen tai edes oman historian ulottumattomissa olevia.
- Anonyymi00029
Kun katsot peiliin, sieltä näet naaman jonka syytä on kaikki!
- Anonyymi00031
Niin. Joskus parempi poistua takavasemmalle rypemään itsesäälissä, ettei loukkaa viattomia sivustaseuraajia. Iteppä olet ittes ku*seen saattanut.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Niin. Joskus parempi poistua takavasemmalle rypemään itsesäälissä, ettei loukkaa viattomia sivustaseuraajia. Iteppä olet ittes ku*seen saattanut.
Se on jokaisen loukkaantujan oma ongelma, jos ottaa itseensä jostain random-kirjoituksesta, joka ei heitä koske millään tavalla. Tämä on mun mielipide.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Se on jokaisen loukkaantujan oma ongelma, jos ottaa itseensä jostain random-kirjoituksesta, joka ei heitä koske millään tavalla. Tämä on mun mielipide.
Tiedän tasan tarkkaan mitä tehtiin nämä vuodet ja kelle viestit oli.Nyt ei ole tullut koska se sika tietää ettei ole mahdollista loukata tietystä syystä johtuen.Eiköhän se taas ala kun käyn kaupassa.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tiedän tasan tarkkaan mitä tehtiin nämä vuodet ja kelle viestit oli.Nyt ei ole tullut koska se sika tietää ettei ole mahdollista loukata tietystä syystä johtuen.Eiköhän se taas ala kun käyn kaupassa.
Lannoitetta ei ole tullut siitä se johtuu.Viimeksi testasin saman ,sama toistui.
Täällä toistuu myös harhautus päivät kytille.Että saataisiin muka harhaisuuden piikkiin.Minä kuitenkin tiedän miten asiat on koska IRL . - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Lannoitetta ei ole tullut siitä se johtuu.Viimeksi testasin saman ,sama toistui.
Täällä toistuu myös harhautus päivät kytille.Että saataisiin muka harhaisuuden piikkiin.Minä kuitenkin tiedän miten asiat on koska IRL .Lisään.Ei nämä ole lopettanut mun tunteita mun kaivattuun.Tiedän sen et jos hän menee kimppaan sen yhden kanssa ,ei ne kauan onnellisia ole.
- Anonyymi00037
Kunhan aina muistat sen, että itse pilasit kaiken, sillä stalkaamisella ja hiljaisuudella jo monia vuosia sitten!
- Anonyymi00041
Mun motto on että....asioilla on tapana järjestyä...jos et oo alottaja ketään tappanut niin puhumalla tääl maailmas pärjää aika hyvin eteenpäin...traitraitrallallaaaaaa
- Anonyymi00042
Joskus noinkin. Sitten taas paremmalla mielellä eteenpäin.
- Anonyymi00043
Ai se kun Heiskasen Rantasen ja Lindellin kisapassia vielä leimattu ja toivottavasti he tulee pliis 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🥺🥺🥺
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872896SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602802Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012095- 1111959
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141954Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371554Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3691415- 871051