olemassa ja kaikki mitä teillä on "ollut" olisi se mitä on tapahtunut IRL, niin kumpi on näyttänyt enemmän tunteitaan ja tykkäämistään, sinä vai kaivattusi?
Jos tätä palstaa eikä nettiä olisi
12
274
Vastaukset
Kaivattuni on näyttänyt netin ulkopuolel, minä igssä ja someis. Tosin nyt ollaan jo tasois❤️🔥
- Anonyymi
Eipä hän ole varsinaisesti näyttänyt tunteitaan multa vaan on turha edes yrittää salata mitään mä vaan en välitä jos ei toinenkaan välitä sen verran että on itse rehellinen mua kohtaan se taas miksi en ole vastannut hänen tunteisiinsa hänen toivomallaan tavalla johtuu ehkä enemmän siitä että haluan hänen olevan varma itsestään mua ei ole jaksanu edes narsisti joka yrittää kaikin mahdollisin tavoin miellyttää siihen asti kun saa haluamansa ja aloittaa sen jälkeen kiristämisen voidakseen saada yliotteen parisuhteesta jotain puuttu ettäkö olisin kyseisestä ihmisestä välittänyt edes vähääkään
- Anonyymi
Silti olit monta vuotta sen kanssa? Jätit täysin yllättäen? Tukeuduit toiseen naiseen ni ex sai kenkää?
- Anonyymi
Minä olen näyttänyt. Ihmettelen vähän itseäni, ei ihan tyypillistä. Eikä tainnu toimia. Hän tavallaan täällä ja somessa, mutta en luota noihin, enää varsinkaan. Ehkä oli vain mun mielikuvitusta, koska irl on aina lähes tyly.
Nainen - Anonyymi
Minä täällä ehdottomasti. Mies ei antanut itsestään oikein mitään, vaikka ihastusta irl kumpikaan ei peitellyt.
- Anonyymi
Luultavasti seurusteltaisiin ilman somea ja nettiä.
- Anonyymi
Miten some tai netti on hankaloittanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten some tai netti on hankaloittanut?
Se on ollut liian suora mutta samalla monimutkainen väylä sellaiseen purkautumiseen mitä ei irl tapahtuisi.
- Anonyymi
Some ja netti hankaloittaa juuri sen verran ratkaisevasti, että totuutta ei löydä, jos puhutaan päälle muiden toimesta mielipiteineen. Ennen kaikki kommunikaatio oli aina toisenlaista ja selkää. Palstalla huomaa usein vastauksia, joihin aloittaja puuttuu vastaamalla. Aina ei voi olla varma, onko vastaaja mies vai nainen tai keskenkasvuinen teini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Some ja netti hankaloittaa juuri sen verran ratkaisevasti, että totuutta ei löydä, jos puhutaan päälle muiden toimesta mielipiteineen. Ennen kaikki kommunikaatio oli aina toisenlaista ja selkää. Palstalla huomaa usein vastauksia, joihin aloittaja puuttuu vastaamalla. Aina ei voi olla varma, onko vastaaja mies vai nainen tai keskenkasvuinen teini.
Toivottavasti kukaan ei palstan kautta muutenkaan elä ihmissuhteitaan, oikeasti oikeasti
- Anonyymi
Sanoisin että molemmat.
- Anonyymi
Ilman nettiä, me emme olisi koskaan edes tavanneet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249