Miten Oulun Seudulla ei ole kylpylää ???

Anonyymi-ap

Onko nyt niin, että Ouluun ei haluta ulkopaikkakuntalaisia matkailijoita tai ulkomaalaisia turisteja lainkaan, kun ei kukaan rakennuta enää kylpylähotellia mihinkään päin ?

Nallikaria on uudistettu ja laitettu lapsille minihuvipuistokin sinne, mutta kylpylähotelli puuttuu yhä vai onko entinen Eden homeen takia suljettu ja jätetty kiinteistö tarkoituksella oman onnensa nojaan ?

17

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lestacityssä ei vissiin suvaita turismia

• Anonyymi

Kyllä suurin osa oululaisista naista haluaa ulkoloista....
        Jalkoväliin mahtuu ja tarttuu kansainväliset tauditkin.

• Anonyymi

Yli 200 000 hengen kaupungissa luulisi olevan tarve myös kylpylälle. Ainakin poreamme on tärkeä rentoutuskeino monelle selkä- tai nivelongelmiin.

• Anonyymi

Ehdottomast tarvitaan kylpylä Edenin tilalle.

• Anonyymi

Nallikari on todella pelottava ja autioitunut iltaisin ja öisin, koska kylpylähotellin toiminta puuttuu. Se tunnelma puuttuu sieltä, kun vanha kylpylä nököttää siellä hylättynä. Jos se on homeessa tai muuten käyttökelvoton niin miksi eivät pura kokonaan alta pois??

• Anonyymi

Jos niin pelottaa, niin tee siitä semmoinen kummitusjuttu jalevaan, kuten joku kummituskuerrosjuttu, heh heh

• Anonyymi

Pulahtaapi laaniskasa jos kylvetyttää

• Anonyymi

niin, samakai tuo toki on:) pääasia että päsee uimaan ylipäänsä, kunhan ei virtoja pitkin virtaa likainen vesi, aiheuttaen päähän aivokaimen, oikkeasti, kannattaa miettiä onko se edes oikein mahdollista. huumoria vähän:D

• Anonyymi

tuttu ei oikein tajunnu, sanoin että mulla on vähän sairas huumorintaju. no, sen voi kuitenkin todeta että hyvällä mallilla, uidaankin. pääasia ettei nyt oulun uimapaikat tee konkursseja:D

• Anonyymi

sen tiedän ,että vahingonilo on paras ilo, mutta se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa:D

• Anonyymi

Tulee liian kalliiksi kunnostaa.

• Anonyymi

Se on kallista

• Anonyymi

Kylpylää?? Kuka käy vielä kylpylässä vuonna 2025? Kylpylät ovat olleet vähenemään päin jo kohta 20 vuotta ja nyt on ne loputkin 90-lukulaisuudesta nauttivat jääneet puomien taa. Jaa no joku eläkeläispariskunta saattaa käydä vanhasta tottumuksesta.

• Anonyymi

Niin voi olla, että aikansa kutakin. Kylpylä oli 2000-luvulla sellainen lapsiperheiden juttu. Jos lapsia ei kukaan enää tee niin ei tosiaan silloin riitä kylpylään asiakkaatkaan tulevaisuudessa. Toinen on raha. Millainen perhe maksaa parin tunnin uinnista jotain 50-100 euroa...

• Anonyymi

No eihän sitä nyt nykyaikana kylpylään voi mennä kun joutuisi olemaan kännykästä erossa ainakin tunnin! Juuh!

• Anonyymi

niin. monella juuri niin. ei osata muuta kuin katsoa ruutuun. mutta tuossakin voi olla johtotason ongelmia takana, kuten jopa kalevsaaakain juttua. kun ei pelaa, ei pelaa . piste.

• Anonyymi

johtohommien stragedioita pitää varmaannsitten kehittää. mutta usein ongelmat ovat syvemmällä, joten niihin on hyvin hankala löytää ratkaisukeinoja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      142
      2653
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1977
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1707
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      32
      1566
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe