Onko nyt niin, että Ouluun ei haluta ulkopaikkakuntalaisia matkailijoita tai ulkomaalaisia turisteja lainkaan, kun ei kukaan rakennuta enää kylpylähotellia mihinkään päin ?
Nallikaria on uudistettu ja laitettu lapsille minihuvipuistokin sinne, mutta kylpylähotelli puuttuu yhä vai onko entinen Eden homeen takia suljettu ja jätetty kiinteistö tarkoituksella oman onnensa nojaan ?
Miten Oulun Seudulla ei ole kylpylää ???
17
328
Vastaukset
- Anonyymi
Lestacityssä ei vissiin suvaita turismia
- Anonyymi
Kyllä suurin osa oululaisista naista haluaa ulkoloista....
Jalkoväliin mahtuu ja tarttuu kansainväliset tauditkin.
- Anonyymi
Yli 200 000 hengen kaupungissa luulisi olevan tarve myös kylpylälle. Ainakin poreamme on tärkeä rentoutuskeino monelle selkä- tai nivelongelmiin.
- Anonyymi
Ehdottomast tarvitaan kylpylä Edenin tilalle.
- Anonyymi
Nallikari on todella pelottava ja autioitunut iltaisin ja öisin, koska kylpylähotellin toiminta puuttuu. Se tunnelma puuttuu sieltä, kun vanha kylpylä nököttää siellä hylättynä. Jos se on homeessa tai muuten käyttökelvoton niin miksi eivät pura kokonaan alta pois??
- Anonyymi
Jos niin pelottaa, niin tee siitä semmoinen kummitusjuttu jalevaan, kuten joku kummituskuerrosjuttu, heh heh
- Anonyymi
Pulahtaapi laaniskasa jos kylvetyttää
- Anonyymi
niin, samakai tuo toki on:) pääasia että päsee uimaan ylipäänsä, kunhan ei virtoja pitkin virtaa likainen vesi, aiheuttaen päähän aivokaimen, oikkeasti, kannattaa miettiä onko se edes oikein mahdollista. huumoria vähän:D
- Anonyymi
tuttu ei oikein tajunnu, sanoin että mulla on vähän sairas huumorintaju. no, sen voi kuitenkin todeta että hyvällä mallilla, uidaankin. pääasia ettei nyt oulun uimapaikat tee konkursseja:D
- Anonyymi
sen tiedän ,että vahingonilo on paras ilo, mutta se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa:D
- Anonyymi
Tulee liian kalliiksi kunnostaa.
- Anonyymi
Se on kallista
- Anonyymi
Kylpylää?? Kuka käy vielä kylpylässä vuonna 2025? Kylpylät ovat olleet vähenemään päin jo kohta 20 vuotta ja nyt on ne loputkin 90-lukulaisuudesta nauttivat jääneet puomien taa. Jaa no joku eläkeläispariskunta saattaa käydä vanhasta tottumuksesta.
- Anonyymi
Niin voi olla, että aikansa kutakin. Kylpylä oli 2000-luvulla sellainen lapsiperheiden juttu. Jos lapsia ei kukaan enää tee niin ei tosiaan silloin riitä kylpylään asiakkaatkaan tulevaisuudessa. Toinen on raha. Millainen perhe maksaa parin tunnin uinnista jotain 50-100 euroa...
- Anonyymi
No eihän sitä nyt nykyaikana kylpylään voi mennä kun joutuisi olemaan kännykästä erossa ainakin tunnin! Juuh!
- Anonyymi
niin. monella juuri niin. ei osata muuta kuin katsoa ruutuun. mutta tuossakin voi olla johtotason ongelmia takana, kuten jopa kalevsaaakain juttua. kun ei pelaa, ei pelaa . piste.
- Anonyymi
johtohommien stragedioita pitää varmaannsitten kehittää. mutta usein ongelmat ovat syvemmällä, joten niihin on hyvin hankala löytää ratkaisukeinoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772