Etsin uskovaista 18-25 vuotiasta missitasoista naista

Luonne on yhtä tärkeä kuin ulkonäkö , ihmistä joka ei pelkää haasteita ja on älykäs. Etsin siis parisuhteeseen, en yhden yön juttuja.

56

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

😁😆😂

• Vielä ysi asia, psyykkisesti terve.

• Anonyymi

Miksi tuollainen ehto?
        Mitä sun mielestä on psyykkisesti ei terve?

Jos ajatellaan yleisesti niin aika monella on jotain psyykkisiä juttuja, mutta ei ne välttämättä näy...

Sekä moni jolla on psyykkisiä juttuja on
        miljoona kertaa luotettavempia, aidompia yms kuin ne jotka sanovat ettei ole mitään psyykkisiä ongelmia tms...

• Anonyymi

Kuinka pitkä olet? Minkä väriset silmät?

• 175cm, sinivihreät

• Anonyymi
        onegas-00 kirjoitti:

175cm, sinivihreät

Missit taitaa etsiä vähän pidempiä miehiä 🤔

• Anonyymi

Ja ikää oli itselläsi???

No voi harmi kun mikään muu noista kun uskossa olo, ei osu muhun.

-Tiia-

• Ikää on 35 vuotta.

• Anonyymi

Tai joo en pelkää haasteita enkä tosiaankaan
        ole semmoinen joka vaan haihtuu ongelmien
        tai koettelemusten aikaan.
        Pysyn vierellä ja taistelen rakkaitteni puolesta.
        Muutoin olen kiltti, lämmin, huolehtiva, hellä, uskollinen, lojaali, ja rakastava.
        En ole niitä jotka ei voi tekokynsien takia
        käsiään sotkea...

-Tiia-

(Piti vielä jatkaa tää.... )

Voih mä olen sua reilusti vanhempi.
        Mutta onnea sulle rakkaan löytymiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Tai joo en pelkää haasteita enkä tosiaankaan
        ole semmoinen joka vaan haihtuu ongelmien
        tai koettelemusten aikaan.
        Pysyn vierellä ja taistelen rakkaitteni puolesta.
        Muutoin olen kiltti, lämmin, huolehtiva, hellä, uskollinen, lojaali, ja rakastava.
        En ole niitä jotka ei voi tekokynsien takia
        käsiään sotkea...

-Tiia-

(Piti vielä jatkaa tää.... )

Voih mä olen sua reilusti vanhempi.
        Mutta onnea sulle rakkaan löytymiseen.

Kiitos Sinulle, Sinä olet tämän perusteella ihana ihminen.

• Anonyymi
        onegas-00 kirjoitti:

Kiitos Sinulle, Sinä olet tämän perusteella ihana ihminen.

Kiitos itsellesi tuosta.
        Mä olen sulle joskus kirjoittanut täällä johkin
        sun aloitukseen tai kommenttiin,
        että olisi mukava jutella asioista sun kanssa.
        Jostain syystä, joku sussa on miksi niin,
        mutten tiedä mikä se syy on.......
        Oliko liian sekavasti sanottu 😌

• Anonyymi
        onegas-00 kirjoitti:

Ikää on 35 vuotta.

Näytät tossa kuvassa vanhemmalta kuin 35 v. 🤔 mut haet siis 18-25 vuotiasta?? Aika kovat on kriteerit mutta onkohan tuo oma tasosi sopiva 18-25 vuotiaille misseille?

• Anonyymi

Näillä /Suhteet/... palstoilla päivystää vain noin 12 kpl wanhusnaista jotka ovat yli 70v ja suurin osa heitä feministejä.

• Anonyymi

Ei kaikki ainakaan ole 70 vuotiaita.
        Itse vasta 50 vuotta tallustellut ja ihmetellyt elämää, ja ihmeitä etsiskellyt........

Enpä mä kyllä ole tuollainen jatkuvasti palstalla päivystäväkään enkä femakko...
        Mitä tolla sitten tarkalleen ottaen tarkoititkaan.

• Anonyymi

Sun kannattaa liikkua nousta lestadiolaisten ja helluntailaisten kokouksissa. Ei uskovaiset sua puolet nuoremmat missit täällä ole. Ne etsii kaltaisiaan katkon kokouksissa.

• Anonyymi

Katko ei sekään ole huono vaihtoehto, mutta täällä ehdotellaan suviseuroja ja helluntalaisia jotka molemmat ovat omalla tavallaan ääripäitä hengellisyydessä.

Palstalta ei ehkä löydy missiä, mutta on kai niitä jotain sinkkuryhmiäkin olemassa esim.kirkolla.

• Anonyymi

...kirkon kokouksissa..

• No mulle käy kirkon piirissä olevat sydämestään uskovaiset ihmiset, varsinkin uudessa nuorisoherätyksessä mukana olevat.

• Anonyymi
        onegas-00 kirjoitti:

No mulle käy kirkon piirissä olevat sydämestään uskovaiset ihmiset, varsinkin uudessa nuorisoherätyksessä mukana olevat.

Elikkä sinne siis. Seuraavaan kokoontumiseen. Ei niitä täällä ole. Monet keski-ikäiset haaveilevat netissä perheestä, kunnes on jo myöhäistä lähteä irl etsimään sitä puolisoa.

• Anonyymi

ei muutako suviksiin

• Voin minä tietysti tulla, jos se vain on mahdollista.

• Anonyymi

Tämä ei ole treffipalsta. Kannattaa etsiä niitä uskovaisia naisia joistain seurakunnan menoista, suvijuhlilta jne.

• Anonyymi

Eikös tärkein asia ole et Ap on itse vahvasti uskossa muutoin voi olla vaikea löytää uskovaista naista. Sehän on oma prosessinsa se uskoon tuleminen ja yleensä jonkun kriisin jälkeen tapahtuu.

• Anonyymi

Ettei vaan olisi itse wanharouva Mustasusi liikkeellä aamuhämärissä.

• Anonyymi

Mitä sinulla on tarjota hänelle?

• Kuuntele tämä Utopia.

Tällävoi olla iso merkitys, tämä saattaa merkitä , että Armoliitto vaihtuu Daavidin Liitoksi.
        Nämä on siis Jumalan ja ihmisten välisiä liittoja Raamatussa.

https://www.youtube.com/watch?v=jGiYrCSioDc

• Anonyymi
        onegas-00 kirjoitti:

Kuuntele tämä Utopia.

Tällävoi olla iso merkitys, tämä saattaa merkitä , että Armoliitto vaihtuu Daavidin Liitoksi.
        Nämä on siis Jumalan ja ihmisten välisiä liittoja Raamatussa.

https://www.youtube.com/watch?v=jGiYrCSioDc

Ei kun kysyttiin, että mitä SINULLA on tarjota.

Hyväpalkkaisen työn kautta hyvä elintaso nuorelle vaimolle?
        Oletko mallinmitoissa ja komea ja lihaksistolta hyvinmuodostunut?
        Olet varmasti älykäs ja laajasti kiinnostunut maailman asioista, tieteestä ja taiteesta?
        Eikä sinulla ole mitään psykiatrisia diagnooseja tai edes epäilyjä sellaisista?

• Hänellä on varmasti tarjota kaunottarelle rajattomasti rakkautta. Sehän palstamammojen kaakatuksen perustella a) riittää tai b) on ainoa mitä tarvitaan c) eikä parisuhteet perustu vaihtokaupalle.

• Anonyymi
        Alaraajamies kirjoitti:

Hänellä on varmasti tarjota kaunottarelle rajattomasti rakkautta. Sehän palstamammojen kaakatuksen perustella a) riittää tai b) on ainoa mitä tarvitaan c) eikä parisuhteet perustu vaihtokaupalle.

Sinulta ei kukaan kysynyt mitään.

• Anonyymi

En tiedä kuka on, mutta aivan loistavia roolisuorituksia näiden persoonien takana. Yksi kun lähtee pois, niin uusi pulpahtaa pinnalle. Sitä miettii, että miten tappavan tasaisen harmaa sitä itse on. Tai sitten se on tämä oma mielikuvitus.
      Maha kippurassa on tullut naurettua näille joillekin jutuille täällä monet kerrat.
      Kiitos ikävä palsta.

• Se pitäisi tapahtua kesäkuun alkupuolella.

• Kuunnelkaa tämä Kirkan Hetki lyö.

"Kellon seisahtuvan kuulen, hiljentyvän lyöntien...."

Se kertoo ehkä maailmanlopusta, Jumala on käynnistänyt Vihan ajan vuoksi Tuomion kellon Taivaassa.

https://www.youtube.com/watch?v=hvUyy4PI3ac

• Siihen on aikaa ehkä noin 16 vuotta.

• Anonyymi

Tuota noin... Et voi vaatia, että nainen on psyykkisesti terve, jos itse kirjoittelet jumalan käynnistämistä maailmanlopuista, jotka tapahtuu ehkä noin 16 vuoden päästä.

• Anonyymi

Onko aloittajalla massia? Jos ei, niin voit unohtaa kaunottaret.

• Sitä minä en kerro ääneen, ennenkuin muuten natsaa.

Sen verran vielä, että Hänen pitäisi olla 100 %:sen luotettava.

Ikaros-00 jr alias onegas-00

• Anonyymi
        onegas-00 kirjoitti:

Sitä minä en kerro ääneen, ennenkuin muuten natsaa.

Sen verran vielä, että Hänen pitäisi olla 100 %:sen luotettava.

Ikaros-00 jr alias onegas-00

Kun on massia se kannattaa kuuluttaa kovaan ääneen, se on mahtava vetovoimatekijä.

• Anonyymi

Joku siinä nyt on, ettei ole kumppania löytynyt aikaisemmin, vanha kuva? 😄

• Kumppani on kyllä ollut, mutta hän on kuollut.

• Anonyymi
        onegas-00 kirjoitti:

Kumppani on kyllä ollut, mutta hän on kuollut.

Silla lailla. Kukkapenkissä vai missä nykyään.

• onko Guatemala mitään ja siellä Taivaan kansalainen?

• Anonyymi

Olet M- NAINEN...........................................................

• Anonyymi

Yleensä missit on bilemissejä ja heille kelpaa vain lätkänpelaajat tai futarit, ei uskovaisen keski-ikäiset miehet.

• Anonyymi

Annan vinkin, liity seurakunnan toimintaan, niin sieltä voi löytyä joku uskis. Ei kylläkiään missejä.

• Tarjouksia ei ole tullut, haku on päällä edelleen.

• Hyvää yötä , M-nainen <3

• Anonyymi

Et näytä kaksikymppiseltä,etkä mister tasoiselta. Miksi haet jotain mitä et itse ole??

• Lännessä lähes puolet parisuhteista päättyy eroon kun nainen on 40-49 vuoden ikäinen, eli niillä main kun vaihdevuosivaivat alkavat (keskimäärin 45v iässä), silloin naisen seksuaalisuus on käytännössä päättynyt, ja miehen tarpeet ja halut alkavat inhottaa naista.

Parhaiten pitkät parisuhteet toimivat kun nainen on noin 30 vuotta miestä nuorempi. Kun 43 vuoden ikäinen mies nai 13 vuoden ikäisen naisen, niin nainen saa nauttia elämänsä koko seksuaalisen vaiheen täysin rinnoin, sillä mies on jo 73v tietämillä kun naisen vaihdevuosivaivat alkavat, joten hän saattaa sietää suhteen muuttumisen seksittömäksi.

• Anonyymi

puskajusseja ei arvosta kukaan...

• Anonyymi

Jos etsit missitasoista naista, niin olet sitten itse varmaan NHL-tason mies?

• Anonyymi

Ja sikarikas vielä. Juuri nuo kaikki omaavat ominaisuudet, he lukevat tätä palstaa, ihan kaikki. Joko on jonoa ovella

• Anonyymi

Saahan sitä haaveilla!

• Anonyymi

Tolla sun naamalla etit missiä?

• mallikin olen ollut, missejäkin on ollut, mallisivusto mayhem'issä (meidän firman omistama) on ollut kuvia.

• Anonyymi
        onegas-00 kirjoitti:

mallikin olen ollut, missejäkin on ollut, mallisivusto mayhem'issä (meidän firman omistama) on ollut kuvia.

Sä höpötät

• Anonyymi

Mene nukkumaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4532
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2523
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      173
      1699
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      258
      1577
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1440
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1259
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1251
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1242
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35