Luin täältä viestejä, ja silmille pomppii jatkuvasti sellaisia, jotka liittyvät sinuun S-n.
Sä varmaan tajuat sen itsekin, jos haluat yhteyttä, sun täytyy avata se.
Yritän unohtaa sut ja jatkaa matkaa, koska tällä hetkellä sä olet mulle vain harhaa.
Unohtaminen ei tarkoita, että tunteeni olisivat muuttuneet.
Ne ovat, ja ne pysyvät. Ikuisesti.
Mietin tässä, miksi edes kirjoitan tätä.
Enkä osaa edes vastata itselleni.
– Joku vaan, jostain harhaisesta maailmasta.
S-naiselle
62
776
Vastaukset
- Anonyymi
Mä taas mietin ässääää usein, ei ole päässyt unohtumaan.
- Anonyymi
Ja käyt käellä runk arii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja käyt käellä runk arii
Kukapa meistä ei kävisi jos sinkkuna elää....
- Anonyymi
Täällä kirjoitetaan niin monelle S naiselle ettei kukaan tiiä kelle mikäkin on
- Anonyymi
Voit olla itse yhteydessä, jos haluat selvittää asioita - S
- Anonyymi
Ei ollut edelleenkään minulta. En käytä omaa, enkä toisen kirjaimia täällä.
Mieheltä sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut edelleenkään minulta. En käytä omaa, enkä toisen kirjaimia täällä.
Mieheltä sivustaTuskin kukaan sekoittaa sinua aloittajaan. Teidän kirjoitustyylithän on ihan erilaiset.
S sivusta - Anonyymi
Ei tämä sitten ole sinulle, koska ymmärrät itsekin, että yhteydenoton täytyy tulla sieltä.
Minulla ei ole selvittämättömiä asioita.
Jatkan matkaani, unohtamatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä sitten ole sinulle, koska ymmärrät itsekin, että yhteydenoton täytyy tulla sieltä.
Minulla ei ole selvittämättömiä asioita.
Jatkan matkaani, unohtamatta.Oletko kirjoittaja ap?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kirjoittaja ap?
Joo, en vaan jaksaa laittaa ap:ta
- Anonyymi
Jämpti vastaus. Hienoa. Suoraan tosiaan pitäisi ihmisten viestiä toisilleen.
- Anonyymi
Ei tarvi, pysy kaukana! -S
- Anonyymi
En tiedä aloituksesta että onko tämä varmasti minulle ja kuka voisit olla mutta huomaan itsekin täällä hyvin spesifejä vihjeitä jotka osuvat minuun mutta en silti tunnista niiden kirjoittajaa eikä hän kerro itsestään mitään joten ei kait sillä sitten merkitystä. Tunnen todella paljon ihmisiä joten vaikka olisi merkityksellinen kirjoittaja niin voi silti olla vaikea tunnistaa. Minua kaipaa moni ja itsekin kaipaan useampaa. Yhtä erityisesti vaikka yhteys on myös irl. Itse en paljoa tänne kirjoittele sillä painotan irl kommunikointiin ja täällä minunakin kirjoitellaan ties mitä.
Minusta olisi mukava kuulla vanhoista tutuista mitä heille kuuluu riippumatta siitä missä mielessä lähestytään. Kahvillekin voi vaikka vain kaverillisesti pyytää. Tosin myös jos joku minut todella haluaa niin hänen tulisi se tehdä selväksi kasvotusten ja vaikka rautalangasta vääntäen xD. Kyllä minut löytää ja saa yhteyden monella tavalla vaikka yhteystiedotkin olisi kadonneet. Rohkeutta se voi vaatia ja vähän vaivannäköä mutta ei mikään mahdoton rasti.
Rohkeasti vaan yhteyttä jos on jäänyt jotain hampaankoloon…en pure…yleensä 😁
Terveisin se maailmanmatkaaja blondi eli yxi S- Anonyymi
Monet hyvinkin tarkat vihjeet voi sopia niin moneen. Ja samoin tuo sunkin kirjoitus. Vaikka harvempi taitaa montaa kaivata yhtä aikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet hyvinkin tarkat vihjeet voi sopia niin moneen. Ja samoin tuo sunkin kirjoitus. Vaikka harvempi taitaa montaa kaivata yhtä aikaa
Juu, eikä minua ainakaan kaipaa useampi, yksikin olisi jo pieni ihme! 😅 -joku toinen S
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, eikä minua ainakaan kaipaa useampi, yksikin olisi jo pieni ihme! 😅 -joku toinen S
Jättäkäähän toi toisena esiintyminen miehekkeet e ja o!
- Anonyymi
Miten voit tietää et joku liittyy johonki tiettyyn?
- Anonyymi
Aloittaja on estetty? Yhteyttä ei ole?
Eräs S- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ap, kuinka avaan kun yhteyttä haluan jos olet jonka kanssa olin viestitellyt aikaisemmin ( en tiedä olinko täällä palstalla, mutta oikeassa elämässä kyllä )
Mies jäänyt sydämeeni
Niin jota kaivannut rakastunut pitkään, taidat jo huomannut, vaikken kertonut.?- Anonyymi
Avaa yhteys vaikka laittamalla viestiä. Kirjoita vaikka:
"Moi, tulit mieleeni ja ajattelin kysyä, miten menee?"
Tai jotain muuta yksinkertaista.
Luultavasti tiedät hänen nimensä.
Nykypäivänä tietoa saa helposti, joskus ehkä liiankin helposti.
Rohkeasti vaan, et voi menettää mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rohkeasti vaan, et voi menettää mitään.Turha luulo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rohkeasti vaan, et voi menettää mitään.Turha luulo..-s
- Anonyymi
Lisäys;
Jos mietit tunnisteita tai keneltä kenelle,
niin tunniste löytyy sun sydämestä.
Jos sun täytyy miettiä tai arvuutella sitä,
luulen, että tämä viesti ei ole sulle.
– ap- Anonyymi
Kyllä mun sydän sanoo tietää kuka hän kaivattuni on.
Silti en tiedä pitääkö minun päästää hänet jatkamaan matkaa kun tilanne sellainen.
Nää perustuu vain mitä viimeksi ollut viestitelty, emme hyvästelleet ei mitään lopullista.
Jäin ikävöimään ja vaistoan hänestäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti en tiedä pitääkö minun päästää hänet jatkamaan matkaa kun tilanne sellainen.
Nää perustuu vain mitä viimeksi ollut viestitelty, emme hyvästelleet ei mitään lopullista.
Jäin ikävöimään ja vaistoan hänestäkin.Sä kyllä tiedät vastauksen siihenkin, jos et tietoisesti, niin sydämesi kyllä kertoo.
Joskus sitä kuuntelee, joskus ei.
Vastasiko universumi sulle?
Oletko koskaan pyytänyt mitään, tai pyydätkö yhä?
Jokaisen päätöksen jälkeen alkaa uusi polku – emme vain tiedä, minne se johtaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäin ikävöimään ja vaistoan hänestäkin.Voivoi
- Anonyymi
Hän on sörönä sydämessäni ja tulee olemaan varmaan vielä kauan. Yritän minäkin unohtaa., sillä ymmärsin hänen puheistaan ja kirjoituksistaan, että olen hänelle yhdentekevä. Minulle tämä ei siis ole.
💔S - Anonyymi
Se on kyllä totta, se yksi mies osaa tehd niistä kannattavia, itse et osaa. En kyllä välttämättä itsekään, siksi teen lähinnä muille tai yhteistyössä, jotain itsekin, positiivisia yllätyksiä tullut ja tukee mukavasti myös perhe-elämää. Mutta töihin noita on vaikeaa saada, ainakin tällä hetkellä. Mutta se yksi mies on vajaa, ja osittain tulee sitä heikkoutta ja angstia, eli tarviitte jotain lisää. Sama sillä J naisella, tosin en tiedä siitä kenen kanssa tekee, ainakaan kokonaan.
Täällä teidän tyyli ei toimi kuin joskus vapaa-ajalla vähäsen, tai sitten ulkomaan projekteissa jos on työsuhde.- Anonyymi
Olet nyt kyllä väärässä ketjussa.
Jotkut ihmiset jäävät kummittelemaan mieleen ikuisesti. Yleensä näin käy, jos asioita ei selvitetä keskenään. Se on oikeasti tosi kurjaa. Eteenpäin on vaan mentävä, mutta jokin siellä sisimmässä kalvaa. Mun tapauksessa ei vaan saatu asioita puhuttua läpi, tilanne tulehtui ja meni aika rumaksi. Juuri se mitä pelkäsin eniten toteutui 😟
- Anonyymi
Todella harmi, voimia ja jaksamista sinulle.
- Anonyymi
👏👏👏👏👏👏😂
- Anonyymi
Kerropa ap mitä viestejä?
- Anonyymi
KYK
- Anonyymi
Tarkoitatko WhatsApp viestejä?
- Anonyymi
Tämä aloitus repii haavoja auki. En pidä tästä yhtään.
- Anonyymi
Jos tämä aloitus repii haavoja auki, silloin se ei ole sinulle.
- Anonyymi
Ketä s naista tavoittelet?
- Anonyymi
Jos yhtään tarkemmin mietit niin ymmärrät kyllä, miksi mä en halua tai edes voi olla se joka ottaa yhteyttä. -S
- Anonyymi
Jos et halua, ymmärrän sen.
Kerroithan jo, ettet ollut edes ajatellut mitään sellaista.
Kirjoitin aiemmin, etten edes tiedä, miksi kirjoitin tänne alun perin.
Jos nyt olet hän — mitä epäilen — olen jo jollain tasolla hyväksynyt jatkaa matkaani ilman sinua.
Se tunne vain oli... jotain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt olet hän — mitä epäilen — olen jo jollain tasolla hyväksynyt jatkaa matkaani ilman sinua.
Se tunne vain oli... jotain.Olisi kiva tutustua ja jutella jotain, olen ihan kiltti ja seurallinen ihminen. Yhteydenottoa toki helpottaisi, jos tietäisin edes nimesi. Miltään tutun tutuilta en aio lähteä kyselemään, koska en halua olla mikään kulmakunnan juoru. Mutta sinulla on kyllä minun nimeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kiva tutustua ja jutella jotain, olen ihan kiltti ja seurallinen ihminen. Yhteydenottoa toki helpottaisi, jos tietäisin edes nimesi. Miltään tutun tutuilta en aio lähteä kyselemään, koska en halua olla mikään kulmakunnan juoru. Mutta sinulla on kyllä minun nimeni.
Juuso
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tunne vain oli... jotain.Mene pois.
- Anonyymi
Näissä menee vaan sekaisin, jos ei edes tiedä kuka ap on. S ja sivusta
- Anonyymi
Miten palstalla olevat viestit voivat liittyä minuun, jos sinä et niitä kirjoita? - S-n
- Anonyymi
Tarkoitin, että ne viestit eivät suoraan liity sinuun, vaan yleisesti viesteihin, joissa on käytetty S-naisen nimeä. Olen kyllä aiemmin tänne kirjoittanut, en tosin muista milloin viimeksi. Laitoin aloituksen hetken mielenhäiriössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin, että ne viestit eivät suoraan liity sinuun, vaan yleisesti viesteihin, joissa on käytetty S-naisen nimeä. Olen kyllä aiemmin tänne kirjoittanut, en tosin muista milloin viimeksi. Laitoin aloituksen hetken mielenhäiriössä.
Sano millä kirjaimella sun nimi alkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kerran; Jos mietit tunnisteita tai keneltä kenelle, niin tunniste löytyy sun sydämestä.
luulen, että tämä viesti ei ole sulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta, tämä ei koske minua. Me kirjoittelimme yksityisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta, tämä ei koske minua. Me kirjoittelimme yksityisesti.
Joo, en olekaan kirjoitellut hänen kanssaan täällä, ainakaan tietoisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kerran; Jos mietit tunnisteita tai keneltä kenelle, niin tunniste löytyy sun sydämestä.
luulen, että tämä viesti ei ole sulle.Tiiätkö miten epämääräinen tunniste tuo on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
L.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M.
- Anonyymi
Missä näet häntä?
- Anonyymi
Miksi hitossa luen näitä. I>S
- Anonyymi
On sillä aivot🤣
- Anonyymi
Niin. Polkumme kulkivat eri suuntiin. Tuntuu kuitenkin, ettei se ole lopullista. Sinulla on paikka sydämessäni, aina. Tapaamme vielä. Kun aika on oikea. Jatka matkaasi <3
-S- Anonyymi
Pysy poissa!
- Anonyymi
Paikkaa sydämes ei ole, eikä anneta.
- Anonyymi
Voi hyvän tähen näitä palsta oraakkeleita. 😂
- Anonyymi
Ei täydy tehdä mitään sun eteen. Varsinkaan sun. Et andaitse mitään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169