heippa

mie

Heippa.Ollaan menossa kaverini häihin viikonloppuna ja minua häiritsee onko lahjani tarpeeksi hyvä?Siis ostin lahjalistalta kaksi kippoa,jotka kaverini haluaa,maksoi n.40e ja nyt ajattelin,että onko se tarpeeksi minulta ja mieheltäni.Ei olla parhaita ystävyksiä vaan koulukavereita,jotka silloin tällöin tapaavat...Minulla on vaan tapana ostaa yleisesti arvokkaita lahjoja,vaikka en rikas olekkaan!Tai siis olen esim.ostanut kummipojalleni saman arvoisia lahjoja usein...ja nämä ovat kummiskin häät.Pitäisikö vielä ostaa joptain?!!!!!!!!

5

822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenna

ei lahjan hinnalla mielestäni ole mitään väliä... itse otan mielummin itse tehdyn lahjan joka on minuavarten tehty, vaikka se ei olisi maksanut euroa enempää kun taas juku kallis lahja jolla ei ole tunnearvoa ja pääsee sitten vaan pölyttymään jonnekkin.

• jo naitu

ei pidä.

• enää ostaa

Ihan riittävä. Ja varmasti tarpeeksi hyvä, kun he ovat ne itse lahjalistalle laittaneet!

• kyllä

toi summa piisaa..sehän on tosi apljon markoissa..ei sillä ole väliä mitä ostat ja jos ostat viel lahjalistalta niin asia on selvä..musta toi on sopiva summa..ton summasia lahjoi itekki olen ostellu häihin

• on kaverisuhteessa
        kyllä kirjoitti:

toi summa piisaa..sehän on tosi apljon markoissa..ei sillä ole väliä mitä ostat ja jos ostat viel lahjalistalta niin asia on selvä..musta toi on sopiva summa..ton summasia lahjoi itekki olen ostellu häihin

täydellisesti etiketin mukainen!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      390
      4414
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3769
    3. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      16
      3272
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      108
      2761
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2441
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      21
      2272
    7. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      1942
    8. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1898
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      121
      1843
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1429
    Aihe