Heippa.Ollaan menossa kaverini häihin viikonloppuna ja minua häiritsee onko lahjani tarpeeksi hyvä?Siis ostin lahjalistalta kaksi kippoa,jotka kaverini haluaa,maksoi n.40e ja nyt ajattelin,että onko se tarpeeksi minulta ja mieheltäni.Ei olla parhaita ystävyksiä vaan koulukavereita,jotka silloin tällöin tapaavat...Minulla on vaan tapana ostaa yleisesti arvokkaita lahjoja,vaikka en rikas olekkaan!Tai siis olen esim.ostanut kummipojalleni saman arvoisia lahjoja usein...ja nämä ovat kummiskin häät.Pitäisikö vielä ostaa joptain?!!!!!!!!
heippa
5
832
Vastaukset
- jenna
ei lahjan hinnalla mielestäni ole mitään väliä... itse otan mielummin itse tehdyn lahjan joka on minuavarten tehty, vaikka se ei olisi maksanut euroa enempää kun taas juku kallis lahja jolla ei ole tunnearvoa ja pääsee sitten vaan pölyttymään jonnekkin.
- jo naitu
ei pidä.
- enää ostaa
Ihan riittävä. Ja varmasti tarpeeksi hyvä, kun he ovat ne itse lahjalistalle laittaneet!
- kyllä
toi summa piisaa..sehän on tosi apljon markoissa..ei sillä ole väliä mitä ostat ja jos ostat viel lahjalistalta niin asia on selvä..musta toi on sopiva summa..ton summasia lahjoi itekki olen ostellu häihin
- on kaverisuhteessa
kyllä kirjoitti:
toi summa piisaa..sehän on tosi apljon markoissa..ei sillä ole väliä mitä ostat ja jos ostat viel lahjalistalta niin asia on selvä..musta toi on sopiva summa..ton summasia lahjoi itekki olen ostellu häihin
täydellisesti etiketin mukainen!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1862850Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222364Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!1601101kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001095- 691030
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171002- 67928
- 111851
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure48774Ja taas oli vappu. Ja jokavuotinen ulina siitä kuinka juhlinnasta syntyy roskaa.
Pitäsköhän vaan juhliminen kieltää. Voitais kaikki viettää vaputkin vaan neljän seinän sisällä puhelimiamme hiplaten138719