Heippa.Ollaan menossa kaverini häihin viikonloppuna ja minua häiritsee onko lahjani tarpeeksi hyvä?Siis ostin lahjalistalta kaksi kippoa,jotka kaverini haluaa,maksoi n.40e ja nyt ajattelin,että onko se tarpeeksi minulta ja mieheltäni.Ei olla parhaita ystävyksiä vaan koulukavereita,jotka silloin tällöin tapaavat...Minulla on vaan tapana ostaa yleisesti arvokkaita lahjoja,vaikka en rikas olekkaan!Tai siis olen esim.ostanut kummipojalleni saman arvoisia lahjoja usein...ja nämä ovat kummiskin häät.Pitäisikö vielä ostaa joptain?!!!!!!!!
heippa
5
798
Vastaukset
- jenna
ei lahjan hinnalla mielestäni ole mitään väliä... itse otan mielummin itse tehdyn lahjan joka on minuavarten tehty, vaikka se ei olisi maksanut euroa enempää kun taas juku kallis lahja jolla ei ole tunnearvoa ja pääsee sitten vaan pölyttymään jonnekkin.
- jo naitu
ei pidä.
- enää ostaa
Ihan riittävä. Ja varmasti tarpeeksi hyvä, kun he ovat ne itse lahjalistalle laittaneet!
- kyllä
toi summa piisaa..sehän on tosi apljon markoissa..ei sillä ole väliä mitä ostat ja jos ostat viel lahjalistalta niin asia on selvä..musta toi on sopiva summa..ton summasia lahjoi itekki olen ostellu häihin
- on kaverisuhteessa
kyllä kirjoitti:
toi summa piisaa..sehän on tosi apljon markoissa..ei sillä ole väliä mitä ostat ja jos ostat viel lahjalistalta niin asia on selvä..musta toi on sopiva summa..ton summasia lahjoi itekki olen ostellu häihin
täydellisesti etiketin mukainen!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204774
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831722Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871586Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741544Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351167Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651053