Heippa.Ollaan menossa kaverini häihin viikonloppuna ja minua häiritsee onko lahjani tarpeeksi hyvä?Siis ostin lahjalistalta kaksi kippoa,jotka kaverini haluaa,maksoi n.40e ja nyt ajattelin,että onko se tarpeeksi minulta ja mieheltäni.Ei olla parhaita ystävyksiä vaan koulukavereita,jotka silloin tällöin tapaavat...Minulla on vaan tapana ostaa yleisesti arvokkaita lahjoja,vaikka en rikas olekkaan!Tai siis olen esim.ostanut kummipojalleni saman arvoisia lahjoja usein...ja nämä ovat kummiskin häät.Pitäisikö vielä ostaa joptain?!!!!!!!!
heippa
5
785
Vastaukset
- jenna
ei lahjan hinnalla mielestäni ole mitään väliä... itse otan mielummin itse tehdyn lahjan joka on minuavarten tehty, vaikka se ei olisi maksanut euroa enempää kun taas juku kallis lahja jolla ei ole tunnearvoa ja pääsee sitten vaan pölyttymään jonnekkin.
- jo naitu
ei pidä.
- enää ostaa
Ihan riittävä. Ja varmasti tarpeeksi hyvä, kun he ovat ne itse lahjalistalle laittaneet!
- kyllä
toi summa piisaa..sehän on tosi apljon markoissa..ei sillä ole väliä mitä ostat ja jos ostat viel lahjalistalta niin asia on selvä..musta toi on sopiva summa..ton summasia lahjoi itekki olen ostellu häihin
- on kaverisuhteessa
kyllä kirjoitti:
toi summa piisaa..sehän on tosi apljon markoissa..ei sillä ole väliä mitä ostat ja jos ostat viel lahjalistalta niin asia on selvä..musta toi on sopiva summa..ton summasia lahjoi itekki olen ostellu häihin
täydellisesti etiketin mukainen!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822