Harmi kun ei pysty laajentamaan mihinkään suuntaan.
Lidlin parkkipaikka on ahdas.
7
778
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, auto pitää yrittää saada aivan suoraan ja keskelle, muutoin alkaa tulla kolhuja autoon. Ikävän kapeita ovat ja siksi mieluummin pysäköin muualle.
Vielä tarkempi saa olla uusilla autoilla, jotka todella ovat entistä leveämpiä.
Kaikenlisäksi alueella ei moni älyä ajaa hitaasti.- Anonyymi
Vieläkiikkö siilinjärvellä on parkkipaekkamitotuksessa mittana seehtemenkytäluvun Cee Karetti? Vähä on siitä aatot kasvanna jo...
- Anonyymi
Suomen rumimman keskusta on kauhea. Tönöjä laiteltu kasarilla toisen perään ja poikittain. Parkkipaikkoja väliin. Arkkitehtiä tuskin on käytetty tai ei ainakaan hänelle töitä olisi jos joku on tuon hirveyden suunnitellut. Eipä näin pienessä kylässä mitään hyvää olekkaan.
- Anonyymi
Itse syön edelleen vain 5 % paistijauhelihaa
- Anonyymi
Lidlissä on tuotteetkin niin tiiviisti ja missään muualla en ole joutunut kysymään tuotteen hinnan tarkistamista. Toki asiakkaat sotkevat ne, mutta usein tuntuu olevan harhaanjohtavasti tuotteet esillä. Samannäköinen paketti, kaksi erihintaa. Toisekseen asiakaspalveluun kuuluu kyllä myös ottaa palaute vastaan ja sanoa, ettet ole ainoa, jolle näitä sattuu. Fiilis oli vaan, että mitä sä kuule valitat. No anteeksi sitten. Käyn mieluummin S-marketissa. Ei tuo Lidl oikeasti niin halpa ole.
- Anonyymi
Tänne vaan!
Osataan kassalla hinnat arpoa paketeille. - Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Tänne vaan!
Osataan kassalla hinnat arpoa paketeille.Kauhea kirpputori niin kuin koko kylä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237