Ollut jo pitkään, pitkään. Laittaisit jotain tietoa itsestäsi. Työt ei etene, oon ihan murtunut.
Olen tosi huolissani
31
580
Vastaukset
- Anonyymi
Älä musta oo mulla menee kivasti.
- Anonyymi
No liian pitkälle menin ja vaikka vaikeata palata lähtöruutuun sen teen 🪽🩷
- Anonyymi
Missä asiassa menit liian pitkälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä asiassa menit liian pitkälle?
En olisi saanut antaa ihastuksen tunteille valtaa. Samoin en olisi saanut aloittaa palstalla kirjoittelua. Tyhmyydestä pitää maksaa. Aika moista tunteiden vuoristorataa ollu viimeiset kuukaudet 🪽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olisi saanut antaa ihastuksen tunteille valtaa. Samoin en olisi saanut aloittaa palstalla kirjoittelua. Tyhmyydestä pitää maksaa. Aika moista tunteiden vuoristorataa ollu viimeiset kuukaudet 🪽
Miksi tähän lopputulokseen päädyit? Kävikö tänään jotain vai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä kuukaudet, mistä alkaen? Olet nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä kuukaudet, mistä alkaen? Olet nainen?
No tottakai tämä palstasetä on sulle nainen, joka vuodattaa asioitaan ja mitä sattuu. Pyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tottakai tämä palstasetä on sulle nainen, joka vuodattaa asioitaan ja mitä sattuu. Pyh
Toivoin kyllä että mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivoin kyllä että mies.
Jos on mies niin en ainakaan minä..
- Anonyymi
Hei, nyt tarvittaisiin jotain joka antaa nopean energialisäyksen tai parantaa mielialaa. Mitä se mahtaisi olla.
- Anonyymi
Minä tiedän mutta en kerro sinulle😊
t. Lääkäri - Anonyymi
Tuolla taivaalla paistaa sellainen keltainen mollukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla taivaalla paistaa sellainen keltainen mollukka.
Siitä on nautittu tässä monta päivää. Nyt ei paista.
- Anonyymi
Olen vähentänyt kahvin juontia ja piristää kyllä Nocco, Blast raspberry. Nocco, Arancia tölkit.
- Anonyymi
Oisko joku energiajuoma vaikka😏 joku kesäinen
- Anonyymi
Miks olet murtunut?
- Anonyymi
Huoli kaivertaa eikä pysty keskittymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huoli kaivertaa eikä pysty keskittymään.
Mistä asiasta oot huolissasi?
- Anonyymi
On kaikenlaista pdkaa mut onneks tulloo kesä oon päättäny et ihansama kuin solmus mun asiat on ni en jaksa ressaa miettii si joskus
- Anonyymi
Kupillinen kahvia oli hyvä piristysruiske aamuun. Uusi työprojekti oli todellinen ruiske arkeen. Iltapäivän lenkki toi kaipaamansa hengähdystauon. Ulkoilu näillä keleillä kyllä tuo uutta virtaa mielialaan ja ajatukset kasaan.
- Anonyymi
Ihan hauska sarkastinen ote. Ok, häivyn tästä tauolta työn pariin. Moi.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hauska sarkastinen ote. Ok, häivyn tästä tauolta työn pariin. Moi.
Ap.Ja mikä tämä sinun toimenkuva on, palstaäijä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä tämä sinun toimenkuva on, palstaäijä?
Palsta on Apn työpaikka. Ettei tarvi lähteä sen kauemmas. Hah hah haa!
- Anonyymi
" Laittaisit jotain tietoa itsestäsi. " Ai minne sitä tietoa pitäisi?
- Anonyymi
Aloittajasta pitää olla huolissaan, jos se kuvittelee että joku tunnistaa sen tuosta 😂
- Anonyymi
Ei se taida palstasetä olla näiden sinun avausten tarkoituskaan, että kukaan ns tunnistaa, mutta jatkahan samaan malliin näytelmääs
- Anonyymi
Mitä tietoa? Siis jotain terveystietoja vai?
- Anonyymi
Laita viestiä ja kysy. Elämä ei ole kovin
hääviä mitä tulee omaan työelämääni, mutta kait sitä muuten pärjäilee.
M - Anonyymi
Niin kauan kuin somesivu on kutakuinkin pystyssä, tietää ainakin, että toinen on elossa.
- Anonyymi
Ei syytä huoleen. Kaikki ihan ok. Hyvää illanjatkoa ja tsemppiä työhön. Älä murru.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697