Ollut jo pitkään, pitkään. Laittaisit jotain tietoa itsestäsi. Työt ei etene, oon ihan murtunut.
Olen tosi huolissani
30
558
Vastaukset
- Anonyymi
Älä musta oo mulla menee kivasti.
- Anonyymi
No liian pitkälle menin ja vaikka vaikeata palata lähtöruutuun sen teen 🪽🩷
- Anonyymi
Missä asiassa menit liian pitkälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä asiassa menit liian pitkälle?
En olisi saanut antaa ihastuksen tunteille valtaa. Samoin en olisi saanut aloittaa palstalla kirjoittelua. Tyhmyydestä pitää maksaa. Aika moista tunteiden vuoristorataa ollu viimeiset kuukaudet 🪽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olisi saanut antaa ihastuksen tunteille valtaa. Samoin en olisi saanut aloittaa palstalla kirjoittelua. Tyhmyydestä pitää maksaa. Aika moista tunteiden vuoristorataa ollu viimeiset kuukaudet 🪽
Miksi tähän lopputulokseen päädyit? Kävikö tänään jotain vai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä kuukaudet, mistä alkaen? Olet nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä kuukaudet, mistä alkaen? Olet nainen?
No tottakai tämä palstasetä on sulle nainen, joka vuodattaa asioitaan ja mitä sattuu. Pyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tottakai tämä palstasetä on sulle nainen, joka vuodattaa asioitaan ja mitä sattuu. Pyh
Toivoin kyllä että mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivoin kyllä että mies.
Jos on mies niin en ainakaan minä..
- Anonyymi
Hei, nyt tarvittaisiin jotain joka antaa nopean energialisäyksen tai parantaa mielialaa. Mitä se mahtaisi olla.
- Anonyymi
Minä tiedän mutta en kerro sinulle😊
t. Lääkäri - Anonyymi
Tuolla taivaalla paistaa sellainen keltainen mollukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla taivaalla paistaa sellainen keltainen mollukka.
Siitä on nautittu tässä monta päivää. Nyt ei paista.
- Anonyymi
Olen vähentänyt kahvin juontia ja piristää kyllä Nocco, Blast raspberry. Nocco, Arancia tölkit.
- Anonyymi
Oisko joku energiajuoma vaikka😏 joku kesäinen
- Anonyymi
Miks olet murtunut?
- Anonyymi
Huoli kaivertaa eikä pysty keskittymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huoli kaivertaa eikä pysty keskittymään.
Mistä asiasta oot huolissasi?
- Anonyymi
On kaikenlaista pdkaa mut onneks tulloo kesä oon päättäny et ihansama kuin solmus mun asiat on ni en jaksa ressaa miettii si joskus
- Anonyymi
Kupillinen kahvia oli hyvä piristysruiske aamuun. Uusi työprojekti oli todellinen ruiske arkeen. Iltapäivän lenkki toi kaipaamansa hengähdystauon. Ulkoilu näillä keleillä kyllä tuo uutta virtaa mielialaan ja ajatukset kasaan.
- Anonyymi
Ihan hauska sarkastinen ote. Ok, häivyn tästä tauolta työn pariin. Moi.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hauska sarkastinen ote. Ok, häivyn tästä tauolta työn pariin. Moi.
Ap.Ja mikä tämä sinun toimenkuva on, palstaäijä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä tämä sinun toimenkuva on, palstaäijä?
Palsta on Apn työpaikka. Ettei tarvi lähteä sen kauemmas. Hah hah haa!
- Anonyymi
" Laittaisit jotain tietoa itsestäsi. " Ai minne sitä tietoa pitäisi?
- Anonyymi
Aloittajasta pitää olla huolissaan, jos se kuvittelee että joku tunnistaa sen tuosta 😂
- Anonyymi
Ei se taida palstasetä olla näiden sinun avausten tarkoituskaan, että kukaan ns tunnistaa, mutta jatkahan samaan malliin näytelmääs
- Anonyymi
Mitä tietoa? Siis jotain terveystietoja vai?
- Anonyymi
Laita viestiä ja kysy. Elämä ei ole kovin
hääviä mitä tulee omaan työelämääni, mutta kait sitä muuten pärjäilee.
M - Anonyymi
Niin kauan kuin somesivu on kutakuinkin pystyssä, tietää ainakin, että toinen on elossa.
- Anonyymi
Ei syytä huoleen. Kaikki ihan ok. Hyvää illanjatkoa ja tsemppiä työhön. Älä murru.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169