Jos sun ystävät ja läheiset ymmärtäisi miten paljon välitän ja rakastan sua

Niin olisi he valmiit hyväksymään meidät🩷✨️

Mutta kun ei oon epävakaa 💖
Manipuloija✨️
Narsisti✨️💅
Hyväksikäyttäjä🤌✨️

Niin ihmiset mut tulkitsee, vaikka mun rakkaus sua on aitoa ja välittävää, enkä ikinä maailmassa satuttaisia tai loukkaisi sua :'( No tärkeint on et sentään sä ymmärrät miten asiat oikeesti on❤️‍🔥, oot niin fiksu ja empaattinen, rakkain. Sun kaa haluan olla vain, en usko et maailmassa on toista yhtä ihanaa pakkaust🩷

13

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisit siis mielestäsi ehdottomasti parempi mies tälle Veeralle? Se on varmasti sinun kokemus tästä asiasta

• Kyllä, olen rakastava ,välittävä ja ymmärretään toisiamme enemmän kuin ketkään muut tässä maailmassa, todella syvällä tasolla, sitä ei ole kenenkään muun kanssa ja olemme molemmat todella tunteikkaita ja herkkiä ,joten pystymme rakastamaan toisiamme aidosti ja täysillä. Hän voi olla täysin oma itsensä minun kanssaan ja minä täysin oma itseni hänen kanssaan, se on todella harvinaista tässä maailmassa.

• Anonyymi

Miksi sitten oot haukkunut mua täällä finninaamaks?🥺
      T. Veera💝

• Miten niin? Oot kaunein ja ihanin nainen jonka tiedän... en ole susta haukkuvasti puhunut, sori jos oot saanut sellasen kuvan, oon tarkottanut et oot älyttömän kaunis ja upea kaikkine "virheinesi", koska sä olet<3

• Anonyymi

Jos olet mies nii onks tää Veera sitt sun sivupersoonas?

• Anonyymi

Kyllä ne sut hyväksyy ihan täysin ihmisenä ja kaverina, muttei sitä, että eroisin ja sä tulisit tilalle. 💔 Mut onneks ne ei tiedä susta ja meistä.
      V.

• Jooh niin arvelinkin.. <3

• Anonyymi

Olet arvostellut hänen mielenterveyttään täällä ja antanut ymmärtää, että on tyhmä, narusta vedettävä pässi, jota muut manipuloi ja vie mielensä mukaan...tuo on mielestäni loukkaus

• No hänen käytös minua kohtaan on ollut outoa, en oleta, että hän tyhmä vaan älykäs ja herkkä, oletan vain että ne manipuloijat ovat aina yhden askeleen edellä ja tietävät mitä tekevät ja ovat paljon älykkäämpiä kuin kumpikaan meistä..

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

No hänen käytös minua kohtaan on ollut outoa, en oleta, että hän tyhmä vaan älykäs ja herkkä, oletan vain että ne manipuloijat ovat aina yhden askeleen edellä ja tietävät mitä tekevät ja ovat paljon älykkäämpiä kuin kumpikaan meistä..

Ei mua kukaan manipuloi.
        V.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mua kukaan manipuloi.
        V.

Eikä mua❤️yks toinen v

• Anonyymi

Jaa. Otan osaa. Tietämättä mihin. Tuskan perässä jokaiselle löytää oikea elämän kumppaninsa. Luulisin.

• Anonyymi

Iki oudoin sivusto jatkuvana ikävänä. Jatkuva ikävä, ikävin tunnetila, jonka voi ikuisenaan tuntea.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4940
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      92
      2499
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2436
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      194
      2346
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1831
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1550
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1243
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1149
    Aihe