Nyt ampuu viher piipertäjät ja karhujen suojelijat omaan nilikkaasa. Ruvenneet syöttämään niitä ja kun tuloot pihoihin niin virkavalta joutuu ne ampumaan tai ammututtamaan. Siinä se hyvä puoli ei kukaan jouvu linnaan kun ei salaa tarvii ampua. Onnistuuhan se karhujen vähennys tuollahi tavalla ihan tehokkaasti.
Karhu asia
14
649
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän nuo asekiimaiset metsä-äijät niitä syötä, että saisivat perusteltua itselleen luvan tappaa niitä karhuja.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Olisit kuunnellut eilen radiota niin tietäsit totuuden.
- Anonyymi
Lieksan pojat keksi tämänkin ennen mantsin mäkisijöitä
- Anonyymi
Miksi niitä karhuja pitäisi ampua. Antaa toisten tassuttaa rauhassa metsässä. Ihmisiä ne pelekää, ei piälle käy. Viimeksi 1998 käynynnä ja siinäkin pahasti ollu huonoa onnea mukana, kun pennun ja emon välliin sattu kaveri.
- Anonyymi
Ei niitä ammuttaskaan nyt väin pöljät ruvennu syöttämään. Kesyntyyt ja tulevat sitten pihoille ja terassiloille ruokaa lisää mankumaan silloin virka valta joutuu ne lopettamaan. Siitä tässä oli kyse. Ei pitäs aina lähtee vänkäämään asioita pöljät🤪.
- Anonyymi
Juuri näin .enemmän ne ihmiset on vaaraksi toiselle kuin karhut.ei karhut tule kotiin ja kylälle tappelemaan.eivätkä aja humalassa autolla.
- Anonyymi
Vakavasti mielisairaan ihmisen vuodatus. Heti poikettiin asiasta.🤯
- Anonyymi
Ihan turhaan on yrittää keskustella näillä sivustoilla asiallisesti. Aina joku lähtee paskan jauhantaan ei näitä kehtaa enää katella. Ei ole normaalien ihmisten toimintaa.
- Anonyymi
Samaa mieltä lopettakaa tämä keskustelu. Ei pysytä asiassa. Jos löydättä pihamaaltanne paska kaivon hypätkää pystypäin sinne yhteiskunta kiittää
. - Anonyymi
Ai kuka hyppää.
- Anonyymi
Karhut eläköön ja vihaajat hypätkää kaivoon.naru kaulassa.joo.
- Anonyymi
Minä en syötä karhuja.mutta roskis kiinnostaa heitä.ihan normaalia ruoan etsintää pöteröt.eilen kävi kaatamassa pöntön senkin pönttö ja urho.
- Anonyymi
Kyllä minä ainakin karhuja syötän mikäli minun pihapiiriin tulevat. Komeita eläimiä ovat ja sama oikeus heillä on ruokaan kuin meillä ihmisilläkin.
- Anonyymi
Mitä helvettiä! Miksi karhuja pitäisi syöttää?? Ne löytää kyllä ruuan luonnosta. Itsekin lukeudun näihin ns. "viherpiipertäjiin" , mutta rajansa kaikella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11810293
- 525030
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422211Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24993Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977